Tatuoidut naiset hääpukuohjelmassa
Katson juuri tätä suomalaista hääpukuohjelmaa ja en voi kuin ihmetellä noita monien morsianten kirjavia tatuointeja. En lähtökohtaisesti ole tatuointeja vastaan, mutta jotenkin tuo kontrasti klassisen kauniiden valkoisten hääpukujen ja värikkäiden käsivarsitatuointien välillä on vaan niin räikeä, että mietin vain että ihanko oikeasti nuo ihmiset on miettineet leimansa loppuun asti. Joku räväkkä, runsaasti tatuoitu nainen voisi näyttää upeita näyttävässä,värikkäässä puvussa, mutta valkoinen prinsessapuku yhdistettynä tatuoituihin käsivarsiin näyttää minun silmään aika kummalliselta. Olenko ainoa? Voitteko tatuoidut morsiamet valaista hieman tätä teidän esteettistä näkemystä? En halua ilkeillä, vaan aidosti kiinnostaa. Ulkomaisissa hääpukuohjelmissa harvemmin näkee tatuointeja näkyvillä paikoilla.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä noita töherryksiä näkee paljon. Usein kyse on ihan nätistä naisesta, joka on panostanut vaatteisiinsa ja kampaukseen, mutta töherrykset vesittävät kaiken. Ei vain näytä kauniilta. Eikä edes persoonalliselta.
Se näyttää tasan yhtä persoonalliselta kuin tatuoimatonkin iho.
F. Scott Fitzgerald: Kultahattu: Sopivaisuuden taju on jaettu epätasaisesti ihmiskunnan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mauton muoti. Only in Finland. Ehkä vähän brittien alemmissa yhteiskuntaluokissa esiintyy myös. Etelän lentokentillä charterkoneiden lähtöporteilla ei tarvitse arvailla mihin suuntaan koneet ovat lähdössä. Näihin morsiuspukuohjelmiin hakeutuu ihan tietynlaisia tyyppejä, ehkä siitä johtuu tuo ap:n mainitsemien tatuointien määrä.
Asun Keski-Euroopassa ja ihan yhtä paljon tatuointeja näkyy täällä. Tinderiä kun selailee yli puolella miehistä näkyy kuvia, äsken juuri istuin iltaa puistossa ja valehtelematta kaikilla näköpiirissä olleilla miehillä oli sääri/pohje/käsivarsi leimattu, ja naisista ehkä 3-4/10. Ja nämä vain niitä joiden kuvat on näkyvissä.
On hankaloittanut deittailua vähän kun itse olen tatuoimaton ja haluaisin mieluummin tatuoimattoman miehen... Ehkä joku pieni kuva menisi mutta kokohiha ei.
Miksi naisen pitäisi olla kaunis tai persoonallinen??
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja ei yleensä hankita siinä tarkoituksessa, että ne sopisivat yhteen hääpuvun kanssa. Omasta mielestäni siitä tulee vain hauska kontrasti.
Hassuahan se todellakin on, jos jonkun mielestä on hauskaa kontrasria kun kauneus ja karseus yhdistetään!
Kauniiden hääpukujen kanssa, karseat tatuoinnit(karseitahan ne kaikki toki ovat), niin kyllähän siinä "kontrastia" koko loppuelämäksi!
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä noita töherryksiä näkee paljon. Usein kyse on ihan nätistä naisesta, joka on panostanut vaatteisiinsa ja kampaukseen, mutta töherrykset vesittävät kaiken. Ei vain näytä kauniilta. Eikä edes persoonalliselta.
Ei näytä kauniilta tai edes persoonalliseslta, koska on kaikkea muuta kuin kaunista tai persoonallista!
Sen tatuointien karseuden näkee nyt kaikki, joten se nyt aika itsestään selvyys, mutta enemmän melkeinpä ottaa päähn , että yrittävät myydä niiden ottamista jonain "persoonallisena"! Tatuointien ottamisessa, ei ole yhtään mitään persoonallista, ja vielä vähemmän yksilöllistä! Ne ovat nykyään vain laumasieluisten muotioikku, ja erittäin karmea sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Olen tatuoitu ja oli mustavalkoinen häämekko. Täysin valkoinen ei olisi sopinut tyyliini eikä tuntunut omalta. Ne on vain kuvia iholla, ei sen vakavampaa.
On ne vakavia. Kukaan ei ota kivulloista kuvaa iholleen, ellei luule sen olevan jotain elämää suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi olla kaunis tai persoonallinen??
Miksipä eii? Tämähän on yksi niitä harvoja asioita, mistä miehet ja naiset ovat 100% samaa mieltä Jokainen mies toivoo että naiset olisivat kauniita ja persoonallisia, ja jokainen nainen toivoo olevansa kaunis ja persoonallinen! Vaikeaa nähdä tässä nyt yhtään mitään huonoa saati negatiivista?!
Typerää ja lapsellista ilkeilyä koko ketju. Keitä te tatuointien arvostelijat oikein luulette olevanne (haluanko edes tietää), ja mitä oikein saatte irti siitä että haukutte tatuointeja ja tatuoituja ihmisiä netissä?
Halvan näköistä, kun on hääpuku päällä ja rumat tatuoinnit pilaavat kokonaisuuden.
Nyt niitä tatuointeja poistellaan kalliisti, kun ne ovat pois muodista.
Minusta tatuointien kanssa sopisi musta hääpuku, jollain joskus sellaisen näinkin ja näytti hienolta.
Minusta valkoinen pitsi ei sovi tatuointien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tatuointien kanssa sopisi musta hääpuku, jollain joskus sellaisen näinkin ja näytti hienolta.
Minusta valkoinen pitsi ei sovi tatuointien kanssa.
Minun isovanhempieni hääkuvassa mummollani on musta hääpuku, aikanaan tuota väriä käytettiin morsiammella.
Vierailija kirjoitti:
Typerää ja lapsellista ilkeilyä koko ketju. Keitä te tatuointien arvostelijat oikein luulette olevanne (haluanko edes tietää), ja mitä oikein saatte irti siitä että haukutte tatuointeja ja tatuoituja ihmisiä netissä?
Rumia ne on ja tekee ihmisestä jonkun alamaailman gansterin oloisen.
Vierailija kirjoitti:
Mitå välii? Se on se ihmisen elämä ei sinun eli elä omaa elämääsi ja jätä muut elämään omaansa.
Paska on edelleen paskaa, vaikka se paska olisikin jonkun toisen elämän paskaa.
Riippuu paljon myös tatuointien ja morsiamen tyylistä... esim näissä kuvissa tatuoinnit sopivat kantajilleen, kauniille, oman tyylisille ja näyttäville morsiamille
https://img.huffingtonpost.com/asset/577428af1500002b006c8e21.jpeg?ops=…
https://www.rocknrollbride.com/wp-content/uploads/2019/03/Luxe-Enchante…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tatuoitu ja oli mustavalkoinen häämekko. Täysin valkoinen ei olisi sopinut tyyliini eikä tuntunut omalta. Ne on vain kuvia iholla, ei sen vakavampaa.
On ne vakavia. Kukaan ei ota kivulloista kuvaa iholleen, ellei luule sen olevan jotain elämää suurempaa.
Olen tehnyt paljon asioita joita en pidä elämää suurempana asiana eikä niihin liity sen syvällisempää tarkoitusta. En elä muita varten, en jaksa elää vain miettien mitä muut ajattelevat. Käyn töissä, olen ystävällinen, elätän itseni, maksan kuvani itse, en ole rikollinen vaikka siltä teidän mielestä näytänkin. Itse tiedän paremmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitää näyttää kauniille?
Aina tatuoinneista puhuttaessa esiin nousee täällä NAISET. Naiset on rumia, tatskat rumentaa naiset, morsiammella on tatskoja hyi.Mikä kennelin näyttelykappale muulle maailmalle se nainen edelleenkin on?
Ei tatuoinnit miestäkään varsinaisesti kaunista. Mutta tässä aloituksessa olikin nyt kyse tatuoinneista ja hääpuvuista ja siitä, näyttääkö räikeä tatuointi ja klassinen valkoinen hääpuku kauniilta yhdessä. Ei näytä. Miesten hääpuku on peittävämpi kuin naisella, eli ellei tatuointia ole otettu suoraan otsaan, sitä ei puvun alta juuri näe. Eikä näin ollen siis pistä silmään.
Miksi naisen pitää näyttää kauniille?
Aina tatuoinneista puhuttaessa esiin nousee täällä NAISET. Naiset on rumia, tatskat rumentaa naiset, morsiammella on tatskoja hyi.
Mikä kennelin näyttelykappale muulle maailmalle se nainen edelleenkin on?