Tatuoidut naiset hääpukuohjelmassa
Katson juuri tätä suomalaista hääpukuohjelmaa ja en voi kuin ihmetellä noita monien morsianten kirjavia tatuointeja. En lähtökohtaisesti ole tatuointeja vastaan, mutta jotenkin tuo kontrasti klassisen kauniiden valkoisten hääpukujen ja värikkäiden käsivarsitatuointien välillä on vaan niin räikeä, että mietin vain että ihanko oikeasti nuo ihmiset on miettineet leimansa loppuun asti. Joku räväkkä, runsaasti tatuoitu nainen voisi näyttää upeita näyttävässä,värikkäässä puvussa, mutta valkoinen prinsessapuku yhdistettynä tatuoituihin käsivarsiin näyttää minun silmään aika kummalliselta. Olenko ainoa? Voitteko tatuoidut morsiamet valaista hieman tätä teidän esteettistä näkemystä? En halua ilkeillä, vaan aidosti kiinnostaa. Ulkomaisissa hääpukuohjelmissa harvemmin näkee tatuointeja näkyvillä paikoilla.
Kommentit (84)
Olen tatuoitu ja oli mustavalkoinen häämekko. Täysin valkoinen ei olisi sopinut tyyliini eikä tuntunut omalta. Ne on vain kuvia iholla, ei sen vakavampaa.
Miksi? Tuo on vain sinun mieltymyksesi. Minusta tatuoinnit muodostavat parhaimmillaan kauniinkin kontrastin klassisen hääpuvun rinnalle. Hääpuku on kuitenkin morsianta varten, eikä morsian hääpukua varten. Antaa kaikkien elää omannäköistä elämää ☺️
Tatuoitu nainen on vähän kuin graffitilla söhritty kaunis historiallinen rakennus.
Mies
Just samaa ohjelmaa katsoin. Ihan kammottavia ne tatuoinnit, kauniit naiset pilanneet ulkonäkönsä lopullisesti.
Mun mielestä naimisiin meneminen ja valkoinen hääpuku- tuo puhtauden ja neitsyyden symboli on minusta aika kummallista :D Tatuoinnit ei paljoa siinä vaikuta.
Siihen vielä selkä läskit jotka pursuaa puvun selkämyksestä.
Tatuointeja ei yleensä hankita siinä tarkoituksessa, että ne sopisivat yhteen hääpuvun kanssa. Omasta mielestäni siitä tulee vain hauska kontrasti.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu nainen on vähän kuin graffitilla söhritty kaunis historiallinen rakennus.
Mies
Tätä en ole tainnutkaan ennen kuulla, naisen vertaamista historialliseen rakennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Tätä en ole tainnutkaan ennen kuulla, naisen vertaamista historialliseen rakennukseen.
Ja mitä se kertoo nykyarkkitehtuurista XD
En pidä tatuoinneista, mutta ei muiden tatuoinnit hetkauta elämääni.
Itselleni en niitä halua, enkä varmaan ottaisi miestä jolla on rumia tatuointeja.
Kenenkään muun kuin minun ja korkeintaan puolisoni ulkonäkö ei kuulu minulle.
Ne naiset eivät ole ottaneet tatuointejaan sinua varten, vaan heistä itsestään se on varmaan kaunista.
Yhtä syntisiltä ne naiset nykypäivänä näyttää ja kuulostaa oli tatuointeja tai ei.
Mauton muoti. Only in Finland. Ehkä vähän brittien alemmissa yhteiskuntaluokissa esiintyy myös. Etelän lentokentillä charterkoneiden lähtöporteilla ei tarvitse arvailla mihin suuntaan koneet ovat lähdössä. Näihin morsiuspukuohjelmiin hakeutuu ihan tietynlaisia tyyppejä, ehkä siitä johtuu tuo ap:n mainitsemien tatuointien määrä.
Kuuluu yhä merimiehille ja alamaailman edustajille. Mitään muuta ei tule mieleen töherryksistä.
Myös vimmaisesti yritetty peittää nuoruuden kapinavaiheessa hankittua jo kovin groteskia tatuointia.
Mitå välii? Se on se ihmisen elämä ei sinun eli elä omaa elämääsi ja jätä muut elämään omaansa.
Näin kesällä noita töherryksiä näkee paljon. Usein kyse on ihan nätistä naisesta, joka on panostanut vaatteisiinsa ja kampaukseen, mutta töherrykset vesittävät kaiken. Ei vain näytä kauniilta. Eikä edes persoonalliselta.
Et ole ainoa ! Aivan samaa aina mietin. En vain osaisi sanailla asiaa niin taitavasti kuin sinä. Äärimmäisen samaa mieltä. Huomaan että jään aina tuijottamaan näkyviä tatuointeja, en keskity kokonaisuuteen. Eli nuo "väritykset" vievät huomion pois kauniista hääpuvusta.