Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
961/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se musiikki ennen toisenlaista. Oli Dylanit ja Donovanit, Neil Youngit ja Billy Joelit. Nyt ei kuule kuin räppiä!

Mukavaa, että muistit Billy Joelin.

Oman tyylinsä taituri ja äänitykset taiten tehtyjä.

Käytin niitä joskus HiFi-laitteiden vertailuun.

Vierailija
962/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia jokainen nykyään hokkee sitä v-sanaa? Ennen jos se mieheltä vahingossa pääsi, jos oli naisia läsnä, niin pyys anteeks meiltä naisilta.

Onko se jottai tasa-arvoo ku  nainennii voi kirota oman sukuelimensä nimellä? Mitä vi t tua?

Mitä vikkoo vi -tussa  kun sitä nii haukutaan? Minun mies ainaki tykkee minun v itusta kovasti, eikä se sitä kiroa vaan kehhuu, kahenkesken, tietennii. Myö kun aatellaan, että seksin tekeminen on sellasta kahenkeskistä juttua, ei siitä ilmotella muille lehissä tai siellä internetissä. Lie aika vanhanaekasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se musiikki ennen toisenlaista. Oli Dylanit ja Donovanit, Neil Youngit ja Billy Joelit. Nyt ei kuule kuin räppiä!

Niin, eikä ennen ollu autotunea, vaan levyttämmään pääsi ne, jotka osas pysyä nuotissa.

Vierailija
964/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kyllä menee kulttuurillisen omimisen puolelle.

Vierailija
965/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä ennen ollu autotunea, vaan levyttämmään pääsi ne, jotka osas pysyä nuotissa.

Erityisesti musiikin suhteen nuoriso on ollut pilalla aina.

Vierailija
966/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[lisää suosikkisisaruksen nimi tähän] on tulossa jo kolmas lapsi ja sulla ei vielä yhtäkään? Mä kyselin tältä [lisää tähän maaseudun tunnetuimman peräkammarin pojan nimi] oliko se vielä poikamies ja oli se, mees nyt käymään siellä, tiedä vaikka säkin vielä tulisit raskaaksi, ei tuon ikäisenä voi enää olla nirso, muuten jää lapset tekemättä. Meilläkin oli jo sun ikäisenä ekat lapsenlapset melkein tulossa.

Niin vain valittiin oikein, tehtiin miljoona lasta ja sen huomaa nyt kun on niiiiiiiiiiin pienet eläkkeet, rahat hädintuskin riittää lääkkeisiin, ai niin, pitääkin muistaa varata lääkäriaika yksityiselle lääkäriasemalle, on taas joku täysin fiktiivinen kolotus johon voisi saada uuden lääkkeen että saa taas kaupassa valittaa kuinka vaan lisää ja lisää lääkkeitä ja rahaa ei ole yhtään. 

Vierailija
967/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja soittajat soittivat oikeita instrumentteja.

Ei ollut tietoakaan "koko orkesteri" yhdestä tietokoneella ohjatusta laitteesta.

Vierailija
968/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vanhakyynikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja soittajat soittivat oikeita instrumentteja.

Ei ollut tietoakaan "koko orkesteri" yhdestä tietokoneella ohjatusta laitteesta.

"Ei sitä ennen...", mikähän se "ennen" on kun elektronista musiikkia on ollut jo ainakin 1969, Popcorn -biisi:

Vierailija
969/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en tavallisesti osallistu tällaisiin keskusteluihin. Tulin kuitenkin katsomaan mitä täällä vauva-sivustolla keskustellaan. Mukava, kun te nuoret perustatte perheitä ja jaatte kokemuksia lapsista. Se aika, kun lapset ovat pieniä, menee niin nopeasti ohi. Mutta nyt kun muistelee niin sepä se oli elämän parasta aikaa, kun lapset olivat kotona. Kyllä ne asiat parhain päin järjestyvät, vaikka välillä olisi vähän rahasta puutetta tai yöunista.

Vierailija
970/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan myös teeskennellä nykynuoria. En halua töitä tehdä, ellen saa korkeaa  palkkaa. Mitä orja tekee työllä, kun saa työkkäri rahaa eli hullu töitä tekee ja ns. "viisas pääsee vähemmällä.?" Nykynuoret syö vain piztsaa ja hampurilaisia, ei ihme, että nuoret lihoo? Teeskennellään nuorta, on joo, minulla mielenterveysongelmia, kun mulla ei ole varaa ostaa tekoripsiä tai laittaa botoxia huuliin. En halua tehdä töitä, koska haluan vain tuijottaa kännyyn ja ottaa selfie kuvia itsestäni ja pitää blogia itsestäni, niin toki se häiritsee mun työnkuvaa. Koska minä nuori haluan saada rahaa tekemättä töitä lainkaan. Joo, minua nuorta vain kiusaa se, että ne vanhemmat ovat tehneet töitä ja olleet orjina aikaisemmin, kun minä nuori pärjään tekemättä yhtään mitään ja muut sen maksaa. Minä vain pelaan pleikkarilla, koska olen niin ns. "älykäs", otan vain Kelan rahat ja haukun muita, koska ne muut  ovat tämän yhteiskunnan rakentaneet. Joo, en välitä pätkän vertaa vanhoista ihmisistä, koska he ovat vain jotain ns. "tyhmiä?" Miten ap voikin olla näin oikeasti tyhmä ihminen? Tällä aloituksella et saavuta yhtään mitään ja ajattelitko lainkaan, että eteesi tulee myös se tosiasia, että itse myös vanhuus tulee kohdallesi. Ja sitten muut haukkuvat sinua ja näyttelevät miten sinulla oli aikoinaan ja näytellään sitten sitä, kun sinä olit nuori aikoinaan?

Vierailija
971/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan myös teeskennellä nykynuoria. En halua töitä tehdä, ellen saa korkeaa  palkkaa. Mitä orja tekee työllä, kun saa työkkäri rahaa eli hullu töitä tekee ja ns. "viisas pääsee vähemmällä.?" Nykynuoret syö vain piztsaa ja hampurilaisia, ei ihme, että nuoret lihoo? Teeskennellään nuorta, on joo, minulla mielenterveysongelmia, kun mulla ei ole varaa ostaa tekoripsiä tai laittaa botoxia huuliin. En halua tehdä töitä, koska haluan vain tuijottaa kännyyn ja ottaa selfie kuvia itsestäni ja pitää blogia itsestäni, niin toki se häiritsee mun työnkuvaa. Koska minä nuori haluan saada rahaa tekemättä töitä lainkaan. Joo, minua nuorta vain kiusaa se, että ne vanhemmat ovat tehneet töitä ja olleet orjina aikaisemmin, kun minä nuori pärjään tekemättä yhtään mitään ja muut sen maksaa. Minä vain pelaan pleikkarilla, koska olen niin ns. "älykäs", otan vain Kelan rahat ja haukun muita, koska ne muut  ovat tämän yhteiskunnan rakentaneet. Joo, en välitä pätkän vertaa vanhoista ihmisistä, koska he ovat vain jotain ns. "tyhmiä?" Miten ap voikin olla näin oikeasti tyhmä ihminen? Tällä aloituksella et saavuta yhtään mitään ja ajattelitko lainkaan, että eteesi tulee myös se tosiasia, että itse myös vanhuus tulee kohdallesi. Ja sitten muut haukkuvat sinua ja näyttelevät miten sinulla oli aikoinaan ja näytellään sitten sitä, kun sinä olit nuori aikoinaan?

Tämä ketju on ollut ainkin minulle hyödyllinen ja jopa terapeuttinen. Olen huomannut, että kaikki vanhempieni suusta kuulemani tölväykset, vähättelyt ja moitteet on kuultu myös useiden muiden boomeri-vanhempien suista. Voisi jopa puhua kansallisesta perinnöstä.

Vierailija
972/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen meillä laitettiin rengas sonnin nenään, nykyään naisten.

Nämä nykynaiset ovat hemmetin äkäisiä, että sietääkin olla nenärengas. Siitä kun taluttaa, niin eipähän akka ämpyile.

Vierailija
973/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo eläkkeen nousu on AIHEELLINEN ja ANSAITTU! Kovasti sitä on työtä tehty KOKO ELÄMÄ! 17 vuotiaana minä pääsin tehtaalle, en edes koulutuksia tai muita turhakkeita hankkinut!! Omalla asenteella pärjää, vinkuminen sikseen! Minäkin vaan menin reippaasti kysymään töitä ja 55 vuoden iässä samasta tehtaasta eläkkeelle! Niin sitä asuntokin mairen kanssa ostettiin, kovalla työllä! Kovalla työllä asunto myös myytiin 270 000 € kalliimmalla kuin mitä ostettiin, näin se käy kun tekee hyviä päätöksiä ja TÖITÄ!

Vierailija
974/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en tiedä oliko tämä sanailu terävää satiiria ketjun aiheen hengessä vai pätkähtikö paikalle ihan ihka-aito boomer piereskelemään boomerjuttujaan. Jos jälkimmäinen, olet juuri sitä syöpää mitä tämä ketju kuvaa. Ole hyvä ja kuole niihin sydän- ja verisuonitauteihin tms mahdollisimman pian. Jokainen päivä on jonkun boomerit kuolinpäivä, jokainen päivä on hyvä päivä :)

Vierailija
975/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ollut ainkin minulle hyödyllinen ja jopa terapeuttinen. Olen huomannut, että kaikki vanhempieni suusta kuulemani tölväykset, vähättelyt ja moitteet on kuultu myös useiden muiden boomeri-vanhempien suista. Voisi jopa puhua kansallisesta perinnöstä.

Höpöhöpö. Katkeroitunut aloittaja on koittanut vääntää omaan ketjuunsa jotain teko "hauskaa". Pelkkää lässytystä muutamaa aitoa ja oikeasti oivaltavaa kommenttia lukuun ottamatta.😂

976/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin lähteä aamulla pankkiin jonottamaan, että saa laskut maksettua.

Vierailija
977/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin syötettävä Ap koittaa haalia vertaisiaan lätisemään p'skaa aikansa kuluksi.🤣

Toivotaan, että helpottaa oloa!

Vierailija
978/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen ollut tällaista sotaa sukupolvien välillä?

Vierailija
979/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin kunnioitusta! Itse en jaksanut omien vanhempieni horinoita kuunnella mutta se onkin ihan eri asia.

Vierailija
980/1110 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat hakata halkoja, niin loppuu ne selkäkivut. Mitä kovempi kipu, sitä enemmän on rehkittävä.

Ai, että masentaa? No alat käydä avannossa joka aamu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi