Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Vierailija kirjoitti:
Että näin... kirjoitti:
Ei jaksa teeskennellä ku elämä on niin pskaa.
Mä oon eronnu ku mies oli täys pska.
Äiti se oikein on emäpska, samoin ex anoppi oli ihan hirviöpska.
Mun työ oli persiistä joten en viittiny enää mennä.Suuret ikäluokat inhottaa mua syvästi, ne kerää marjoja ja sieniä, se homma ahistaa ja tympii mua erityisesti, yöks! Lisäks ärsyttää ne eläkeläiset jotka aina säästää ja ostaa tarjouksii.
Onnex mua varten on sossu, sieltä saa fyrkat, kyllä mä pärjään. Hyvä etten hankkinu pskoja kakaroita, se ois ollu pahin moka ja pilannu mun elämän totaalisesti.
Päivänselvää pässinlihaa, että ukko, anoppi ja äiti ovat paskoja. Lapset myös jos on erehtynyt hankkimaan. Sylettää pelkkä ajatuskin.
Aha. Pari mammaa ei jaksanut teeskennellä, vaan sanoi asiat suoraan niinkuin ne täällä ovat.
Muuten ketju on teennäinen ja tylsä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentit kuulostavat siltä, että kirjoittajat asuvat maalla tai ovat sieltä kotoisin.
Yhtäkään noista kommenteista en ole stadissa eläessäni kuullut, olen kuitenkin jo 72 ja syntynyt ja asunut täällä koko elämäni.
Myöskään naapurikateutta en ole havainnut, tämä sivuhuomautuksena.
Elä huijaa, ei ole nuin vanhoja ihmisiä internetissä. Jos meidän pitää jotain asiaa selvittää, soitetaan tai mennään kirjastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin... kirjoitti:
Mun työ oli persiistä joten en viittiny enää mennä.Suuret ikäluokat inhottaa mua syvästi, ne kerää marjoja ja sieniä, se homma ahistaa ja tympii mua erityisesti, yöks! Lisäks ärsyttää ne eläkeläiset jotka aina säästää ja ostaa tarjouksii.
Onnex mua varten on sossu, sieltä saa fyrkat, kyllä mä pärjään. Hyvä etten hankkinu pskoja kakaroita, se ois ollu pahin moka ja pilannu mun elämän totaalisesti.
Päivänselvää pässinlihaa, että ukko, anoppi ja äiti ovat paskoja. Lapset myös jos on erehtynyt hankkimaan. Sylettää pelkkä ajatuskin.
Aha. Pari mammaa ei jaksanut teeskennellä, vaan sanoi asiat suoraan niinkuin ne täällä ovat.
Umpisurkea ketju. Ei mitään hauskoja oivalluksia eläkeläisistä.
Minulla olisi yksi: naapurin vanha mummo osti ale-jauhelihaa itselleen ruuaksi, vieressä nuori kopsakka rouva sanoi ostavansa sitä samaa kissalleen. Ei tuokaan kyllä mikään hauska ollut. Pienet ovat eläkkeet enimmäkseen. 😥
Sekin vanha ihminen meni vielä opiskelemaan! Pelkkää julkisuuden hakuisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin... kirjoitti:
Ok, boomer.
Sitä myö täs isän kanssa ihmetellää mite kaikki erroo. Meijänkii neljäst lapsest jo kolme eront ja koht vissii se neljäskii. Onks se jottai muotii?
Lapsii käyp nii sääliks.
Vierailija kirjoitti:
Sitä myö täs isän kanssa ihmetellää mite kaikki erroo. Meijänkii neljäst lapsest jo kolme eront ja koht vissii se neljäskii. Onks se jottai muotii?
Lapsii käyp nii sääliks.
Meillä kaksi lasta ja molemmat ovat eronneet, toinen heistä kaksikin kertaa. Lastenlasten (6) kohtalo surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentit kuulostavat siltä, että kirjoittajat asuvat maalla tai ovat sieltä kotoisin.
Yhtäkään noista kommenteista en ole stadissa eläessäni kuullut, olen kuitenkin jo 72 ja syntynyt ja asunut täällä koko elämäni.
Myöskään naapurikateutta en ole havainnut, tämä sivuhuomautuksena.
Samaa mieltä ja olen samaa ikäluokkaa. Osa noista kommenteista kuulostaa oman ikäluokkani vanhempien tai isovanhempien mielipiteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsii käyp nii sääliks.Ai kauhee, varmaan tulee sellaisia huimausaineiden käyttäjiä niistä vielä.
Meillä kaksi lasta ja molemmat ovat eronneet, toinen heistä kaksikin kertaa. Lastenlasten (6) kohtalo surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsii käyp nii sääliks.
Sama täällä, neljä pientä lastenlasta. Lapsia meillä on kolme. Poika jätti hiljattain vaimonsa ja meni kihloihin miehen kanssa. Tytär erosi vuosi häiden jälkeen kun löysi uuden. Nuorin tytär on sinkku. Ihmettelemistä riittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään naapurikateutta en ole havainnut, tämä sivuhuomautuksena.Samaa mieltä ja olen samaa ikäluokkaa. Osa noista kommenteista kuulostaa oman ikäluokkani vanhempien tai isovanhempien mielipiteiltä.
Mä taas olen sitä luokkaa, että elämäni varrella kaikkien kumppaneideni vanhemmat ovat olleet boomereita, ja osalle ketjun jutuista olen nauranut ääneen kun ne on niin osuvia. Just esim. kaikenlainen piilovittuilu jostain kesäkukista tai pesemättömistä ikkunoista ja vakiona just toi, ettei tajuta mitään tän päivän työmarkkinoista tai rekrytointitavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöskään naapurikateutta en ole havainnut, tämä sivuhuomautuksena.Samaa mieltä ja olen samaa ikäluokkaa. Osa noista kommenteista kuulostaa oman ikäluokkani vanhempien tai isovanhempien mielipiteiltä.
Mä taas olen sitä luokkaa, että elämäni varrella kaikkien kumppaneideni vanhemmat ovat olleet boomereita, ja osalle ketjun jutuista olen nauranut ääneen kun ne on niin osuvia. Just esim. kaikenlainen piilovittuilu jostain kesäkukista tai pesemättömistä ikkunoista ja vakiona just toi, ettei tajuta mitään tän päivän työmarkkinoista tai rekrytointitavoista.
Kyllähän tuon sanoi jo Sanna Marinkin kuinka surkeita boomerit ovat. Nuoret homomiehet ne ovat poikaa eivätkä mitkään vanhat kääkät!:D
Kyllä minä niin kovasti haluaisin teiltä niitä lapsenlapsia.
Joko on mehut keitelty? Me keitettiin Keijon kanssa 300 pulloa herukkamehua kellariin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin kovasti haluaisin teiltä niitä lapsenlapsia.
Kyllä lapsi tuo leivän pöytään
Että näin... kirjoitti:
No jopas voikin olla onnetonta keski-ikäisellä kun kaikki on pelkkää paskaa, ja marjankeruukin kyrsii.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuon sanoi jo Sanna Marinkin kuinka surkeita boomerit ovat. Nuoret homomiehet ne ovat poikaa eivätkä mitkään vanhat kääkät!:D
Sanna tykkää nuorista ja kauniista, ei vanhoista rumiluksista kun itsekin on nuori ja kaunis.
Hän pitää nuorten puolia, hyvä hyvä!
Valitettavasti teistä kaikista tulee loppupeleissä vanhoja, jollette kesken leikin kupsahda. Elämän realiteetit nääs, sanos Tampereen flikka. Siis tosi tylsä ketju! Poistoon joutais.
Ai sinä olet valmista piirakkapohjaa käyttänyt tässä? Niin, no onhan tämä hyvää näinkin. Minä en ole ikinä näitä käyttänyt, itse teen ja ihan oikeaa voita laitan.
Kyllä on taas eläkeläiset unohdettu. Itselläkin nettoeläke vain 2500 euroa. Kyllä on törkeää, että lapsilisiä vaan rikkaille syydetään. Meilläkään ei ole Reijon kanssa kohta varaa olla talvea Floridassa, jos ei myydä lisää metsää.