Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Tämä sateenkaaripropakanda tulee jo korvista ulos, ei ollut meillä mitään tällaisia erikoissukupuolisia ennen. Oli selkeästi miehet ja naiset ja penis meni naisen etupymppyyn eikä mihinkään muuale ikinä. Hyi olokoon.
Sitä minä en kyllä ymmärrä, miksi nuoret naiset haluaa näyttää niin kamalalta nykyään. Ikinä ei enää sellaisia sieviä mekkoja näe kenelläkään, ja tukka silmillä ja otsa kurtussa tuolla vaan kuljetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä olet valmista piirakkapohjaa käyttänyt tässä? Niin, no onhan tämä hyvää näinkin. Minä en ole ikinä näitä käyttänyt, itse teen ja ihan oikeaa voita laitan.
Totta kai teen itse, niin en joudu epäterveellistä palmuöljyä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän naapuritkin nyt ajattelee?
Ai että nykynuorelle ei merkkaa mitään muiden mielipide. Älkää imarrelko itseänne. Nykynuori itkee kun ei saa tykkäyksiä kuvalleen somessa, se on elämä pilalla. :D :D
Ennen meillä laitettiin rengas sonnin nenään, nykyään naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi parempi kun ei ärsytettäisi tuota Venäjää. Olisipa Kekkonen vielä johtamassa maata.
Tässä on kommentti, jossa on vähän perääkin. Vaikka en itse kuulu niin sanottuun baby boomer -ikäluokkaan (vuosien 1945 - 1950 välillä syntyneet), olen riittävän vanha tietääkseni suurin piirtein, minkälaisten silmälasien läpi se ikäluokka nykyistä maailmanmenoa katselee. Totta puhuen aika moni ketjuun kirjoittanut onnistuu kuvailemaan lähinnä baby boomer -ikäluokan omien vanhempien kokemuksia.
Suurista ikäluokista oli kyse. Tämä ketju ei liity mitenkään baby boomereihin.
Ai ei vai... ?! Mitä ihmeen suurta ikäluokkaa täällä sitten teeskennellään? Olen aina luullut, että baby boomer -ikäluokilla tarkoitetaan, monissa muissakin läntisen Euroopan maissa kuin vain Suomessa, heti toisen maailmansodan päättymisen jälkeen syntyneitä ikäluokkia, eli suurin piirtein vuosien 1945 - 1950 välillä maailmaan putkahtaneita.
Taas nuoriso takertuu lillukanvarsiin. Kyllä sillon kun minä olin nuori lillukoita kerättiin monta kymmentä ämpäriä ja mustikkaa kans! Nyt mennään vaan muille maille lennellään sinne tänne poika, tsehtseh kun on teillä hyvä koira tässä, ajaako se jänistä? Vaikka ei tässä kyllä jäniksen selässä olla, paitsi kassajonossa nuoriso voisi ymmärtää päästää vanhemmat ensin.
Ehkä me kaikki vähän vanhemmatkaan ei olla tosiasioiden suhteen mitenkään erityisen suurpiirteisiä. Minäkin, joka kommentoimasi kommentin kirjoitin, olen karvan alle seitsemänkymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että näin... kirjoitti:
Ei jaksa teeskennellä ku elämä on niin pskaa.
Mä oon eronnu ku mies oli täys pska.
Äiti se oikein on emäpska, samoin ex anoppi oli ihan hirviöpska.
Mun työ oli persiistä joten en viittiny enää mennä.Suuret ikäluokat inhottaa mua syvästi, ne kerää marjoja ja sieniä, se homma ahistaa ja tympii mua erityisesti, yöks! Lisäks ärsyttää ne eläkeläiset jotka aina säästää ja ostaa tarjouksii.
Onnex mua varten on sossu, sieltä saa fyrkat, kyllä mä pärjään. Hyvä etten hankkinu pskoja kakaroita, se ois ollu pahin moka ja pilannu mun elämän totaalisesti.
Päivänselvää pässinlihaa, että ukko, anoppi ja äiti ovat paskoja. Lapset myös jos on erehtynyt hankkimaan. Sylettää pelkkä ajatuskin.
Aha. Pari mammaa ei jaksanut teeskennellä, vaan sanoi asiat suoraan niinkuin ne täällä ovat.
Muuten ketju on teennäinen ja tylsä. Ei jatkoon.
Ja vihaa ruokkiva, ikäryhmien välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä olet valmista piirakkapohjaa käyttänyt tässä? Niin, no onhan tämä hyvää näinkin. Minä en ole ikinä näitä käyttänyt, itse teen ja ihan oikeaa voita laitan.
Totta kai teen itse, niin en joudu epäterveellistä palmuöljyä syömään.
Nii ja ko ei siitä piänestä räntistä siinä paketin kylesä ota Erkkikään selvää (kysyin siltäkin) nii en kyllä viihti mitää eineksiä ostaa, kuulin että tulee syöpä niistä, nii. Kyllä pitää ihmisen ite osata ruokansa tehä. Ihme homma ko nykynaiset ei enää osaa mitää keittiössäkää, ihmekö se sitten että tulee niitä avioeroja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sateenkaaripropakanda tulee jo korvista ulos, ei ollut meillä mitään tällaisia erikoissukupuolisia ennen. Oli selkeästi miehet ja naiset ja penis meni naisen etupymppyyn eikä mihinkään muuale ikinä. Hyi olokoon.
Eivät läheskään kaikki vanhemmat ihmiset ajattele kuvailemallasi tavalla. Minä esimerkiksi olen erittäin iloinen sekä me too -liikkeestä että kaikenlaisten seksuaali- ja muiden vähemmistöjen esiinmarssista. Läntinen maailma on menossa monessa suhteessa parempaan suuntaan!
Nainen 67 vuotta
Minun isovanhemmat puhui seksuaalivähemmistöistä aina niin että se suuntautuminen piti mainita siinä nimen etuliitteenä "homo-jaakko" tai "lesbo-liisa" :D
Eivät käsittääkseni tehnyt tätä halventaakseen ketään vaan se oli opittu jostain, myös n sana oli ihan arkikieltä.
M32 kirjoitti:
Minun isovanhemmat puhui seksuaalivähemmistöistä aina niin että se suuntautuminen piti mainita siinä nimen etuliitteenä "homo-jaakko" tai "lesbo-liisa" :D
Eivät käsittääkseni tehnyt tätä halventaakseen ketään vaan se oli opittu jostain, myös n sana oli ihan arkikieltä.
:'D Onhan se valtavan tärkeää täsmentää tällainen asia joka yhteydessä.
Kuule, jos nyt kerran olet sellainen vegetaristi, voit jättää siitä sopasta ne lihat syömättä.
Naapurin Ilpon vävypoikakin asuu siellä Helsingissä, et ole siihen sitten törmännyt kun samoilta kyliltä kuintenni ollaan?
Kyllä ennen kaikki maitoa joivat, mitä lie hömpötyksiä nämä intoleranssit on. Jos vähän pieretti, niin kuule se oli ihan normaalia. Ei tällä viissiin aina kaikesta vouhotettu.
Hörppää punaista maitoa Ultima Thule- lasista.
Tämä voisi kiinnostaa ryhmän jäseniä!
Minä voisin antaa teille lapsenlapset ja lapset ennakkoperintöä jatkossa vuosittain. Lisäksi voisin lahjoittaa omistamiani tontteja ja kiinteistöjä, jotka seisovat tyhjillään.
Käytännössä isovanhemmalta saa jotain korkeintaan jouluna, ja lahjat ovat tyyliin lapsenlapsille on epäsopiva kirppikseltä/alesta ostettu villapaita, Tokmannin tuikkukipot tms suoraan sanottuna paskaa.
Kukaan ei ole pyytänyt mitään, eikä odotakaan lupailija isovanhemmalta mitään, mutta miksi pitää puhua isoista lahjoista, kun ei ole aikomuksenakaan antaa mitään?
Löytyi testeissä sukupuolitauti. On varmaan tarttunut saunan lauteilta?
TV:ssä diginatiivi luuli, että Suomen ensimmäinen presidentti oli Mannerheim! No, ohjelma oli kyllä Melkein Mensa. Todennäköisesti Mannerheim oli ainut poliitikko menneisyydestä, jonka hän tiesi.
Voitko tulla viikonloppuna käymään kun tuohon läppärille on iskenyt joku viirus. Jaa, mitä tehtiin, no isäs sano etsineensä riistakäristyksen ohjetta, nyt on kone ihan solmussa. Jotain pyllisteleviä koppeloita tosa ruudulla vaan vilkkuu, mistä lie sitä ohjetta etsinyt.