Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Ei sitä ennenkään mitään koivun siitepölyallergiaa ollut, näyttelet koko homman!
( sanoo isä, kun mulla pahimmillaan henkeä ahdistaa niin, että on vaikea hengittää jos en ole ottanut zyrtecia tai vastaavaa. Jumalauta että vituttaa tällainen asenne... )
miksi? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu suureen ikäluokkaan, mutta enpä ole ennen nähnyt näin törkeää ketjua.
Myötähäpeän.
Samaa ajattelin. Perinnöt kyllä kelpaa.
Miksi tätä alaäänestellään? sehän oli just mitä ap pyysi
Nykynuoret ottaa kaiken niin tosissaan eikä osaa pitää hauskaa. Kyllä minä alapeukutan kun nään siihen syytä ja parempi sunkin ois opetella. Samoin käydä sienimetsässä, viimeiset suppilovahverot märkänee metsiin ja sitten valitetaan köyhyyttä kun ei asialle viitsitä itse mitään tehdä. Mutta ei ole oikeaa köyhyyttä nähtykään, nykyajan köyhyys on sitä kun ei ole varaa ostaa uutta älypuhelinta sille yhdelle lapselle kerran kuukaudessa. Lapsiakaan ei enää viitsitä tehdä kun niistä on vaivaa, maho tyttäreni on tästä täydellinen esimerkki. Pitää vielä neljääkymmentä käyvän ihmisen hurautella Espanjaan moottoripyörällä meditoimaan viikoksi, mikä vika muka mökillä käymisessä on? Siellä sienimetsässä sielu vasta lepää eikä mene ne suppilovahverotkaan haaskuuseen. Moottoripyörän hinnalla saa jo aika monta pilttipurkkia ja vaippapakettia.
Olen itsekin suuria ikäluokkia ja tunnistan jutut, mutta minusta tässä on paljon myös omien vanhempieni aikalaisten lausahduksia.
Nyt kun sinä olet rippikoulun käyny niin tules tänne keittiöön niin äiti kertoo sulle vähän näitä naisten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ennenkään mitään koivun siitepölyallergiaa ollut, näyttelet koko homman!
( sanoo isä, kun mulla pahimmillaan henkeä ahdistaa niin, että on vaikea hengittää jos en ole ottanut zyrtecia tai vastaavaa. Jumalauta että vituttaa tällainen asenne... )
Jatkan, ylipäätään sellaisia terveys- tai muitakaan ongelmia, mitä boomerilla itsellään ei ole ollut, ei voi olla mullakaan...
Vierailija kirjoitti:
Hakemalla haet kahtiajakoa ja ikärasismia! Mistä syystä?
Sori, mutta en osallistu tällaiseen.
Näytät osallistuvan
Miten ei voi 25 vuotias nainen haluta tehdä vielä lapsia ja astua avioliiton satamaan??? Ja haluta treffailla useampia miehiä?!?!?
Kyllä minä sinun iässä olin jo isoisoäiti. Vanhaksi piiaksi jäät!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä perunaa pittää syödä! Ja pullaa pittää syödä päiväkahvin kanssa! Kaikki normaalit ihmiset syöpi pullaa päiväkahvin kanssa. Hyväksi se vaan on! Yks lääkäri 70-luvulla sanoi, että pulla on hyväksi. Ja ihimisen pittää saada sokeria, niin se on.
No kyllähän nyt kahvileipää pitää aina olla!
Ee sitä ennenkään mittään kooluutuksia tarvittu!
Eipä ole pitkään aikaan tullut käytyä keskustassa mutta nyt kävin kun oli Mehiläisessä magneettikuvaus. Kävin sitten jälkeenpäin kahvilla, oli kyllä hemmetin kallista melkeen kolme euroa yksi kuppi ja jotain tummapaahtolitkua. Sitten olisi vielä omat astiat pitänyt viedä, en vienyt vaan jätin pöytään. Niin huonoa palvelua muutenkin, ihan väärälle alalle nuori ihminen lähtenyt kun ei ole yhtään sellaista asiakaspalveluhenkeä, naama rutulla siellä juoksi pöytien ja kassan välissä. Eipä kyllä onneksi tarvitse keskustaan lähteä enää vähään aikaan.
Miten te vasta nyt tulitte? Ei kai niissä tietokoneen näpyttelyhommissa noin pitkään perjantaina mene? Ja Mikkokin ympäriinsä lentelee työmatkoilla, vielä perjantaina! Miten ihmeessä se paikallaan istuminen voi noin väsyttää! Ei ollut ennen väsymystä, vaikka raskasta työtä tehtiin.
Teillä oli jäänyt auton takapaksi auki. Isäs vei sinne 20 kiloa hienoa sokeria. Lidlissä oli tarjous. Käytiin useamman kerran ja mentiin eri kassoille, niin saatiin ostettua yhteensä 40 kiloa. Siinä muovipussissa on 9 pakettia juhlamokkaa, voisitte tekin alka kotona kyllä kahvia keittämään! Otin myös sulaamaan 2 kiloa karjanlanpaistilihoja, jotka otatte mukaan, niin saatte sitten sunnuntaina illalla kotiin mennessä tehdä ruoan koko viikoksi!
Viljo-Janika sanoi että menette hiihtolomalla Leville ja kesälomaksikin olette suunnitelleet ulkomaan reissua. Mitä te semmoisiin rahaa tuhlaatte, kun saatte olla meillä yötä ihan ilmaiseksi. Sinä ja Mikko nukutte ihan hyvin sinun ja veljes lukioaikaisilla runkopatjoilla. Teineistä vanhin mahtuu patjalle yläkerran rappusten tasanteelle ja kaksi muuta olohuoneen lattialle. Sanotaan isälle, että on vähän hiljempaa kun tulee herää aamulla kuudelta keittämään kahvia ja katsomaan televisiota. Voidaan kesällä sitten tehdä pihahommia, kun raivattava on kovasti. Mutta niitä lupiineja ja kurtturuusuja ei kyllä kosketa! Naapurin Annikki voi ne kyllä omalta pihaltaan poistaa, mutta meidän pihalla niistä ei ole mitää haittaa.
Susanna-serkulle oli kuulemma tullut synnytyksen jälkeinen masennus. Taitaa olla vain laiska, eihän semmoista ole olemassakaan. Viljo-Janika oli kuulemma käynyt näppyjen takia oikein lääkärissä. Mitä te nyt sinne veitte! Minähän olen sanonut, että mustikkaa olette vain liian vähän syöneet. Ei olisi niitä korvatulehduksiakaan ollut lapsena, jos olisitte pitäneet kypärämyssyä sisälläkin päässä.
Mutta aletaanpas nyt iltakahville, kun kello ei ole vielä yhtätoistakaan. Sulla kun se uniongelma paranisi, kun alkaisit juomaan kahvia ennen nukkumaan menoa...
... Kaikella rakkaudella omia ja appivanhempia kohtaan! Todellisia tilanteita kaikki. Veikkaanpa, että omat lapseni voisivat jo nyt kirjoittaa minusta ihan samanlaisia juttuja, vaikka en ole kuin vähän yli nelikymppinen 😄
Te laps' raukkaa pidätte nälässä kun 2kk pitäisi saada jo perunaa! Rintamaito on sellasta lirua ettei sillä kasva kunnon mieheksi. Pitääkö minun tulla antamaan sitä perunaa ja velliä??
Miten niin en voi tulla omilla avaimilla ja muka pitäisi kysyä ensin sopiiko tulla? Enhän minä ole mikään vieras!
Sijoittamisessa on hirveät riskit ja niin paljon tuurista kiinni ettei sellaseen kannata ryhtyä. Isot herrat ne kyllä tietävät mitä tekevät, keskenään käyvät kauppaa ja varastavat meidän rahoja. Parempi vaan pitää rahat omalla tilillä niin mitään pahaa ei pääse tapahtumaan.
Koko maata katsottuna lähes 40 prosenttia kansasta ei saa mielestään riittävästi katetta maksulle. Nyt pitäisi jo päättäjienkin herätä. Ei näin köyhä maa voi tuhlata puolta miljardia vuosittin tämmöiseen turhuuteen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/947c65b7-1456-485e-bd9c-f1ad0382c22b
Miksi lietsot vihaa vanhempia ihmisiä kohtaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan, ylipäätään sellaisia terveys- tai muitakaan ongelmia, mitä boomerilla itsellään ei ole ollut, ei voi olla mullakaan...
Tämä kyllä koskee kaikkia ikäluokkia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lietsot vihaa vanhempia ihmisiä kohtaan ?
Ei kai tässä mitään vihaa lietsota. Kyse on vain sukupolvien välisestä kuilusta. Miehen kanssa aina nauretaan itsemme kuoliaaksi, kun meidän Teini-ikäiset irvailee samalla tavalla meistä.
Käsittämätön aloitus ja paska ketju.
Omat vanhempani ovat sodan jälkeen syntyneitä, eivätkä kyllä noita kriteerejä täytä mitä täällä ladellaan.
Enemmänkin nämä täällä ovat niitä ennen sotaa syntyneiden sanontoja ja ne ovat myös aapeeitten ennakkoluuloja …. Niin….ennakkoluuloja.
Miksi tätä alaäänestellään? sehän oli just mitä ap pyysi