Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
681/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sussa on vikana kun et vakipaikkaa ole vieläkään onnistunut saamaan?

Vierailija
682/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä turhia kuolinsiivousta tekemään, kyllä lapset sitten raivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se eläke kertyy kun vain teet ahkerasti töitä

Vierailija
684/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse teeskennellä.

Vierailija
685/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sitä mieltä että...

= Totuus lauotaan ihan kaikkeen. Siihenkin mistä ei tiedtä mitään.

Vierailija
686/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meijän tarvii teeskennellä, me 1945-47 syntyneet. Silloin syntyi toistasataatuhatta kestovaipankäyttäjää vuodessa. Nykyisin taitaa kertakäyttövaippoja mennä vain puoleen tuosta peppumäärästä?

Vierailija
687/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan ihan hiljaa. Se miespuolinen suurten ikäluokkien edustaja selostaa ja kertoo minulle ja meille muille paikalla olijoille ihan joka ainoasta asiasta että miten ne asiat oikein on. Jos katsomme yhdessä tv:tä hän selostaa kaiken mitä ohjelmassa tapahtuu ja antaa hyväksyntänsä tai arvostelunsa kaikkeen mitä tapahtuu. Koska hän kyllä tietää miten ne asiat on. Kysyttävää hänellä ei ole koskaan.

Vierailija
688/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä voi teidän kanssa mihinkään ulkomaan reissuun lähteä, mitä ihmiset ajattelisi?

Eihän me voida autoa vaihtaa, mitä ihmiset ajattelisi?

Eihän me voida näin erikoista kukkaa kuistille laittaa, mitä ihmiset ajattelisi?

Eihän me voida kotiin mitään apua palkata tai kunnalta hakea, mitä ihmiset ajattelisi?

Vierailija
689/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma puhelimessa: Mistä mun nyt pitää painaa?

Ongelma tietokoneen kanssa: Mistä mä painan nyt?

Ongelma tv:ssä: Mistä mun nyt pitää painaa?

Ongelma induktiolieden käytössä: Painanko mä nyt tästä?

Onglema kodin hälytinjärjestelmän käytössä: Mistä tätä painetaan?

Ongelma airfryerin käytössä: Mitä nappia pitää painaa?

Vierailija
690/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perunaa pittää syödä! Ja pullaa pittää syödä päiväkahvin kanssa! Kaikki normaalit ihmiset syöpi pullaa päiväkahvin kanssa. Hyväksi se vaan on! Yks lääkäri 70-luvulla sanoi, että pulla on hyväksi. Ja ihimisen pittää saada sokeria, niin se on.

Ja nuo keliakiat ja allergiat on vaan muoti-ilmiö! Kyllä sä voit nyt syödä pullaa kun syöt vaan! Hyvää se on!

Edes nyt pieni pala…!

Vierailija
691/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi: töissä on taas yyteet, potkut vaarana

Boomeri vastaa: serkun pojalla on kans ollu polvi vähän kipeenä, kyl sillä on hirveen vaikeeta.

Aikuinen lapsi: meinasin tuossa äsken jäädä auton alle!

Boomeri vastaa: naapurin Birgitta poimi eilen 4 sankoa mustikoita.

Aikuinen lapsi: ollaan oltu sairaana tämä viikko, ei päästä käymään

Boomeri vastaa: Liisa-tätikin se sai kuule sydänlääkityksen ja kolestroolipillerit.

Vierailija
692/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perunaa pittää syödä! Ja pullaa pittää syödä päiväkahvin kanssa! Kaikki normaalit ihmiset syöpi pullaa päiväkahvin kanssa. Hyväksi se vaan on! Yks lääkäri 70-luvulla sanoi, että pulla on hyväksi. Ja ihimisen pittää saada sokeria, niin se on.

Ja nuo keliakiat ja allergiat on vaan muoti-ilmiö! Kyllä sä voit nyt syödä pullaa kun syöt vaan! Hyvää se on!

Ei, eihän tässä ruuassa mitään maitoa ole. (Vain kermaa ja juustoa)

Vierailija
693/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 8 hautajaisissa kantamassa arkkua, yhtään euroa en ole nähny otettavan mukaan.

On vain tämä yksi elämä. 

Vierailija
694/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin hys nyt tai olohuoneesta pois, nyt alkaa missikisat. Ai Herran Jumala miten pers jalkainen tuokin tyttö on, näkeehän tuon sokeakin, vaikka tuossa tuo yrittää korkeilla kengillä hämätä meikäläistä. Ja tuolla on möhömaha, katsos vaikka just nyt kun se tuossa sivukuvassa pyörähtää. Ei kyllä ollut Riitta Väisäsellä möhömahaa silloin nuorena. Mikä melkein kaikkia nykyajan nuoria oikein vaivaa, kun lihavia ollaan ja koko ajan lihotaan. Kai se on kun ei töissä käydä, sos sun eläkkeellä vaan maataan laiskana. Olet muuten sinäkin lihonnnnut, varo vaan ettet kohta näytä Riitta Väisäseltä. Onpas sitä tuokin tyttö kamaaalan kierosilmäinen, kyllä on missit rumia! ja rumemmiksi muuttuvat. Eikö ole kiellettyä missikilpailijoilla olla silikooniti ssit, tuokin tuommoinen lehmä, ei voi olla aidot. Kyllä minä sanon. Jaa nyt tuli mainoskatko, otatko kahvia ja bostonpullaa?

Vierailija
695/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin hys nyt tai olohuoneesta pois, nyt alkaa missikisat. Ai Herran Jumala miten pers jalkainen tuokin tyttö on, näkeehän tuon sokeakin, vaikka tuossa tuo yrittää korkeilla kengillä hämätä meikäläistä. Ja tuolla on möhömaha, katsos vaikka just nyt kun se tuossa sivukuvassa pyörähtää. Ei kyllä ollut Riitta Väisäsellä möhömahaa silloin nuorena. Mikä melkein kaikkia nykyajan nuoria oikein vaivaa, kun lihavia ollaan ja koko ajan lihotaan. Kai se on kun ei töissä käydä, sos sun eläkkeellä vaan maataan laiskana. Olet muuten sinäkin lihonnnnut, varo vaan ettet kohta näytä Riitta Väisäseltä. Onpas sitä tuokin tyttö kamaaalan kierosilmäinen, kyllä on missit rumia! ja rumemmiksi muuttuvat. Eikö ole kiellettyä missikilpailijoilla olla silikooniti ssit, tuokin tuommoinen lehmä, ei voi olla aidot. Kyllä minä sanon. Jaa nyt tuli mainoskatko, otatko kahvia ja bostonpullaa?

Kait olet huomannut että aika kuluu nopeasti kun katsoo taaksepäin,

menee kuin hetki että tällä palstalla kirjoittajat on manan majoilla..eikä meitä kukaan muista 50 v päästä.

Huomaat et rakkaus on se tärkein..pidä siitä kiinni.

Vierailija
696/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi-voi mitä nirsoilua nuoriso harrastaa. Mutta minulla on tähän hyvä vinkki: leipoo vaan sen kakun normaalisti pähkinöistä ja maidosta. Sitten sanoo niille, että ei tässä mitään ole. Sitten katsotaan, kun ne hyvällä halulla syö, ja saadaan nähdä, että teeskentelyä se allergia vaan on!

Niin ja se tapaus, kun yksi meijän tytöistä pisti pystyyn semmosen näytöksen että ihan ambulanssikin piti tilata, sekin on sitä samaa teeskentelyä. Vaikka niitä pähkinöitä oli ihan vähän vain! Ja kaikki muutkin on sitä kakkua syöneet ja vain kehuneet. Voi-voi, kun pitää hyvästä ruuasta niin venkoilla.

Vierailija
697/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään vanhus ,nykyään 65 vuotiaat käyttävät kännykkääkin käyttäneet jo pitkään ,internetiä ,älypuhelinta piti käyttää jo töissä ennenkuin pääsin eläkkeelle , että älkää alkako solvaamaan!

Joko olette Mikko miettineet sitä Teneriffan matkaa ,tulisitte hiihtolomalla , meidän kanssa mahtuu hyvin samaan huoneeseen voidaan kokata vedenkeittimellä ei tarvi käydä mitään outoa syömässäkään. Vai syökö se Minna vieläkään lihaa kunon niin kalpea kuvassa. Vai oletteko te ehtineet kunnon työpaikkaa kysellä, Markun firmaan kannattaa soittaa ,niin pääsette normaalisti klo 7-15 ei tarvi enää siellä kaukohommissa vaan näpytellä. . . Kauheaa semmoinen. Isäskin on huolissaan. Ostettiin lapsille nalle-puh leikkiläppäri , ja hyvät semmoset reisitaskuhousut kun tulevat käymään viette sitten mukananne.

Ei tämä ollutkaan Watchappi, voitteko poistaa tämän viestin kiitos??!!

Vierailija
698/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan.

Vierailija
699/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan hoitamaan lapsia kotonas, se on ihan helppo homma.. kommentoi äitini kun mietin alan vaihtoa. Jep, kyllä siihen työhön ilman koulutusta ja vähisintäkään kiinnostusta on mahdollisuutta, saati mitään halua :p

Vierailija
700/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, et kysynyt neuvoani mutta annas nyt kun minä kaiken paremmin tietävä Esko 66v silti selitän sinulle tyttö miten seinä maalataan! Et sinä siellä maalauskoulussa varmasti oppinut mitään seinän maalaamisesta, sehän on muutenkin äijien hommaa se semmoinen.

Isäni... 😑 Haluaa aina kaikille vaan hyvää mutta toi sen mansplainaus saa välillä aivan käsittämättömät mittasuhteet. Hyvänä päivänä naurattaa, huonona ei naurata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan