Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
661/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boomeri. Kuulostaa aivan kamalalta ketjulta. Olen syntynyt vuonna 1947. Maailma on muuttunut monimutkaiseksi. Varsinkin rekrytointi on kummallista. Hintataso on maassa noussut, mutta palkat eivät nouse samassa suhteessa. Nuorilta vaaditaan nykyään tosi paljon. Nyt on moni asia paremmin kuin ennen. Asuin lapsena maalaiskylässä. Siellä ei ollut yhtään henkilöautoa. Meilläkään ei ollut puhelintakaan. Polkupyörä ostettiin, kun pääsi oppikouluun. Silloin oli empatiaa ja ihmiset auttoivat toinen toistaan. Verotus on noussut huimasti. Nyt asun pääkaupunkiseudulla ja toivon, että jokainen nuori pääsisi kiinni elämään. Olen valmis vaikka satsaamaan nuorten palveluihin ja lapsiperheiden arkeen enemmän rahaa.

Vierailija
662/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatti opetella käyttämään sitä Facebookia. On se niin kätevä kun sinne saa laitettua tiliotteen ja henkilötunnuksen. Lääkärintodistuksenkin voi sinne viedä niin näkee sitten ystävät mitä vaivoja minulla kolottaa. Ja lastenlasten saunakuvatkin vein sinne. Yksi mukava mies otti sitten minuun yhteyttä ja kysyi olisiko lisää kuvia. On se kiva, että on niin lapsirakkaita miehiä että keräävät netistä pikkulasten kuvia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 38 astetta mitään kuumetta ole. Se on vaan aamulämpöä. Ylös siitä ja koulumatkalle. Kyllä siinä lämmöt karisee. Kaikenlaisia vätyksiä se leipä elättää. Minäkin hiihdin kouluun joka talvi 30 kilometriä säässä kuin säässä, ja sukssauvalla huidoin mettässä susia kauemmas!

Vierailija
664/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan Ekin kanssa koitettu siirtyä tuohon kasvispainotteiseen ruokavalioon kun on tuo ilmastonmuutos ja kolesterolitkin nousussa. Mutta eihän siitä oikein mitään tule kun Eki on iso mies ja eihän se kasviksista tule täyteen, pitää sitten heti olla laittamassa uudestaan ruokaa. Papuja tai mitään semmoista hän ei suostu syömään lainkaa. Punajuurisalaatista ja suolakurkuista kyllä kovasti pitää. No, ollaan ainakin nyt koitettu syödä enemmän kanaa ja kalaa.

Vierailija
665/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutukia ne on asumistuetki ja lapsilisä .

Vierailija
666/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotiin tyttären asuntoon nyt taulutelkkari kun anopilta jäi ylimääräiseksi. Tytär sanoi että ei ole tilaa eikä katso tv:tä kun netistä näkee mutta kyllä sitä nyt telkkari pitää olla ettei yksinäiseksi käy aika siellä pienessä asunnossa. Sen verran me nyt häntä autetaan kyllä, ei ole rahasta kiinni. Tuotiin myös omenahilloa oman pihan puista että voi laittaa vaikka leivän päälle aamulla, väitti ettei syö leipää ja että pakastinlokeroon ei mahdu mutta taisi nyt vaan olla tekosyy.

Vierailija
667/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vauva tulossa? No nythän te sitten laitatte sen kissan poies.

Vierailija
668/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli nauraa, mutta taidankin itkeä kun niin moni tässä ketjussa esitetty on tuttuakin tutumpi. Terveiset täydelle eläkkeelle alta kuuskymppisenä päässeille vanhemmilleni sinne kesämökille vai ovatkohan asuntoautolla matkassa. Kyllä minä jaksan teidän eläkkeet maksaa, kun työskentelen nykysäännöillä 67-vuotiaaksi. Saan ehkä juuri tämän pienen asunnon lähiöstä maksettua ennen sitä.

Minäkin olen lähinnä kauhuissani, sillä valtaosan tämän ketjun laukaisuista olen kuullut tosielämässä satoja kertoja vanhempien sukulaisteni suusta.

Vierailija
669/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää oli tosi hauskoja alkupuolelta ainakin ja kyllä osin niin paikkansa pitäviä 😂😂😂.

Kiitos kekseliäille!

T. Late boomeri -64

Vierailija
670/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin pysyä töissä 80-vuotiaaksi asti ja jäädä sitten vasta eläkkeelle. EI tässä kiirettä ja eihän eläkkeellä ees elä kun sitten ei enää rahat riitä kaikkiin kulttuuririentoihin ja matkusteluun

Vierailija
671/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavalmistuneelle työkokemusta vailla olevalle työnhakijalle, aiotko esimiestehtäviin?

Vierailija
672/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle pariskunnalle joka osti asunnon ja ilmoitti että joulu ollaan reissussa: eikös se eka joulu pitäisi olla omassa kodissa?

Vierailija
673/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Kotilieden vuosikerran kun sain niin nätin pöytäliinan kylkiäisiksi. Kyllä sinunkin kannattaisi tilata. Ai ei sinulla ole rahaa edes ruokaan. No haluaisitko, että minä tilaisin sinulle lehden vuosikerran, niin sinäkin saisit pöytäliinan?

Vierailija
674/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki sitä unta saa kun laittaa pään tyynyyn vaan!

Vierailija
675/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kuule tää sun eteisen matto pestä? Pitäiskö kuule mun tuoda sulle Juhla Mokkaa, että ois kunnon kahvia vieraille? Pitäiskö kuule sun hankkia mehumaija? Pitäiskö kuule tuolta sohvan alta imuroida? Pitäiskö kuule sun vaan ruveta syömään vehnäpullaa? Pitäiskö kuule tuo teidän koira lopettaa, eihän tuommoista tartte pittää?

Vierailija
676/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perunaa pittää syödä! Ja pullaa pittää syödä päiväkahvin kanssa! Kaikki normaalit ihmiset syöpi pullaa päiväkahvin kanssa. Hyväksi se vaan on! Yks lääkäri 70-luvulla sanoi, että pulla on hyväksi. Ja ihimisen pittää saada sokeria, niin se on.

Vierailija
677/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä perunaa pittää syödä! Ja pullaa pittää syödä päiväkahvin kanssa! Kaikki normaalit ihmiset syöpi pullaa päiväkahvin kanssa. Hyväksi se vaan on! Yks lääkäri 70-luvulla sanoi, että pulla on hyväksi. Ja ihimisen pittää saada sokeria, niin se on.

Ja nuo keliakiat ja allergiat on vaan muoti-ilmiö! Kyllä sä voit nyt syödä pullaa kun syöt vaan! Hyvää se on!

Vierailija
678/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo omat lapseni hoitanut, joten lapsenlapsiani voin nähdä korkeintaan yhtenä pyhäpäivänä kerran vuodessa

Vierailija
679/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas auton pakkovalta!

Rauhaa ja rakkautta!

Erotkaa kirkosta!

Veteraanit olivat sotahulluja!

Setä Lenin asuu Venäjällä!

Vierailija
680/1110 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun pääministeri sanoi jäitä hattuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi