Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Keliaakiat ja muut laakiat, humpuukia ovat.
Syöttäkää lapsille vehnästä ja ruislimppua, kyllä se vatsa siihen tottuu. Allergioita tulee just noin että ei syötetä erilaisia ruokia.
Tulkaa murut syömään tönö ilrana, ottakaa lapset ja koirat mukaan! 🥸🐗Mknä tilaan ruuat! 😛🥴Nähdään illalla! 🖕😜❤❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ryhmään pääsystä.
Ethän unohtanut kiittää myös automaattista puhelinvastaajaa sinulle kertomastaan viestistä?
Keväällähän Benalmadenassa on suorastaan kylmä, me lennetään silloin Kanarialle takuuvarmaan aurinkoon pariksi viikoksi kun ne maansisäiset lennot on todella halpoja.
Ja taas pärjätään pelkällä käsipakaasilla kun on kevytuntsikka päällä ja huivi kaulassa mennessä ja sieltä voi sitten ostaa halpoja vaatteita, siellä me aina uusitaan Pentin paidat ja nyt mä kyllä pakotan sen housuostoksille. Sitä on niin vaikeeta saada sovituskoppiin se inhoo sovittamista yli kaiken mutta tänä talvena on kyllä ihan pakko uusia ne housutkin.
Mitä se Sanna nyt pilettää ku lapsia pitäisi tehdä?
On se kumma kun kaikki on nykyään homoja tai lesboja, ihmeellinen muoti-ilmiö tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Keliaakiat ja muut laakiat, humpuukia ovat.
Syöttäkää lapsille vehnästä ja ruislimppua, kyllä se vatsa siihen tottuu. Allergioita tulee just noin että ei syötetä erilaisia ruokia.
Sianlihassa pitää olla kunnolla ihraa, 5 senttiä minimi, ja kalat kalastetaan itse, verkot ja katiskat on itsellä, talvella ollaan pilkillä koko päivä.
"Äh, älä kysy isästäs, en minäkään isääni tiedä"
Höveli meno oli suurilla ikäluokilla. Oma sukuuni päättyy oman isäni jälkeen kysymysmekeiksi. Avioliiton ulkopuoliset lapset kasvatettiin omina, joka on tietysti hyvä asia.
Mutta miksi te suuret ikäluokat olette luoneet kultaiset kehykset elonne ympärille ja piilotatte meiltä nuoremmilta omat sukujuuret.
Vierailija kirjoitti:
Talvisin kouluun kuljettiin hiihtämällä. Kesät oltiin mansikkapellolla.
Minä kuljen hevosella kouluun. Tai riippuu koulupäivästä.
Kylläpäs on taas ikkunat likaiset, ne pitää heti pestä (4. kerran saman vuoden aikana).
Meillä on kuule suvussa näitä verenpaine- ja sydänsairauksia - eli sukuvika se on. Ei voi siis johtua siitä, että tämä tapaus ei syö ikinä salaattia ja kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Sanna nyt pilettää ku lapsia pitäisi tehdä?
Ja kun ei niitä lapsiakaan tee kuin yhden vaivaisen, niin tekisi edes työnsä, vaan kun ei, luuhaa baareissa ja juo olutta. Minkälainen kelvoton nainen. Sillon kun minä olin nuori niin....
Sannallakin on maalit naamassa, vähempikin riittäisi.
Joko olette päättäneet miten vietätte joulun ?Kyllä me ymmärretään jos haluatte olla keskenänne. Mitä sitä meitä vanhoja ihmisiä tarvii tulla toljottamaan, niin. Ja niin pitkä ajomatkakin. Naapurin Riittatäti kyllä ihmettelee . Toi pikku Jonnelle ja Emmille muumiverkkarit, koko 160, voi vuorotella nehän ne on mistä tekin tykkäsitte pienenä ,voi niissä sitten jalkapalloa pelata. Pitääkö se sitäkin pelata voisi opetella tekemään heinätöitä siinä menisi kesä jouhevasti! Tänne vaan ensi kesänä , keitetään teille kyllä joka päivä läskisoosia ja luumusoppaa! Olohuoneen vuodesohva on niin leviä että mahdutte siihen kaikki neljä. Lomat järjestätte että saatte olla koko kesän ei tarvi kaupungissa lorvia,. Oivoi kun niin yksinäinen joulu taas tulossa. Kuka sen kaiken rosollinkin syö? Isälläs on asiaa ; se tulee hakemaan teidät asemalta aatonaatonaattona 05:20. Ajellaan siitä Erkille, ei mene kuin tunti sinne, sitten ja Liisan ja Markun ja teidän pikkuserkkujen luo, juodaan kahvit kanssa Joukon luona , mummolle tietenkin kun kaikki tahtovat teitä niin nähdä kun vaan kuvista näkee kun näytän niille aina. Laitoin kuvan joulukranssista, saitko auki.
Minun ei tarvitse teeskennellä suurta ikäluokkaa; paistan pannulla härkäpapumuruja sipulin ja suippopaprikan kanssa , mausteeksi chiliä, inkivääriä ja savustettua paprikaa. Salaatiksi raastan selleriä ja koristelen sen pähkinöillä Walldorfin tapaan - vielä parsakaalia, tomaattia ja sipulia jogurtti kastikkeella! Nam unohdetaan satavuotta vanhat ennakkoluuloiset fraasit! Syö sinä hampurilaisesi.
Nykyajan naiset esittelee per settään instassa rahasta, pidän tätä prostituutiona.
Nuoret ei enää osaa sitoutua parisuhteeseen, vaan haikailevat joitain kolmenkimppoja ja "vapaita" avioliittoja.
Eihän nuo nykyajan nuoret osaa nauttia edes seksistä: nuore naiset saa vähemmän orgasmeja kuin nuoret naiset 70-luvulla, ja nuoria miehiä ei vain huvita. Kyllä ennen oli paremmin.
Kiitos ryhmään pääsystä ja kirpeät syysterveiset kaikille!