Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Koivisto ei kutsunut ketään boomeriksi.
Poistakaa minut tästä ketjusta!
Nyt on Sanna-Maija asia niin, että mulla ei ole halua eikä aikaakaan huolehtia sun jälkikasvustasi. Yritä vaan pärjätä viiden lapses kanssa, onhan niillä isiäkin melkeen yhtä monta. Mä lähden Sisiliaan ja sitten retriittiin Islantiin, kun millään en muuten tahdo kertyneitä osuuksia saada käytettyä. Ei tarvi odotella perintöjä. Heippa!
Voi tuhannen kerran, näittekö miten rivot amppelikukat oli Marjatta laittanut kuistille. Oikein portonpunaiset ja rumasti roikkuvat. Mikä vika on orvokeissa, kysyn vaan! Liiddelissä myitiin orvokeita 6 kappaletta 2 eurolla, joko kävitte hakemassa? Vaan mitä te taas siinä ruutua tuijotatte? Menkää marjaan siitä!
Onneksi on käteistä kassakaapissa, ettei tarvitse mitään kortteja käyttää! Pankissa oleva raha ei ole rahaa, se on saatava nostettua välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemalla haet kahtiajakoa ja ikärasismia! Mistä syystä?
Sori, mutta en osallistu tällaiseen.
Niiden Rahola tulee niin paljon ikävää niskaan koko ajan, uskon että kokemus in melko tavallinen. Välillä sitten on hyvä purkaa omiakin tunteita heihin liittyen. Kukapa ei tuntisi muutamaa suurten ikäluokkien edustajaa, jolta saa kuullaolevansa heikko, sysipaska, outo ja erikoinen.
Pakko sanoa, että en tunne yhtään tuollaista. Toki on ärsyttäviä vanhempia ihmisiä kuten ärsyttäviä nuorempiakin, mutta tämän ketjun boomer-stereotyyppejä en tunnista elävästä elämästä ollenkaan. Ilmeisesti olen tuttavapiirineni liian alhaista yhteiskuntaluokkaa.
t: 38 v.
Mistä sellainen henkilö, joka ei käytä nettejä ja nöttejä eikä älypuhelinta, ja jolla ei ole pankkitunnuksia netissä saa koronapassin?
Vierailija kirjoitti:
Tiskasin joutessani. Ja leivoin pullat. Ja leikkasin nurmikon. Sitä ennen siivosin vintin komeron. Ja kello on seitsemän aamulla.
Nykynuoriso se nukkuu puoleen päivään ja aina on se älypuhelin siinä nenän alla.
Kappas, entinen työkaverini Hilkkahan se siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden Rahola tulee niin paljon ikävää niskaan koko ajan, uskon että kokemus in melko tavallinen. Välillä sitten on hyvä purkaa omiakin tunteita heihin liittyen. Kukapa ei tuntisi muutamaa suurten ikäluokkien edustajaa, jolta saa kuullaolevansa heikko, sysipaska, outo ja erikoinen.
Pakko sanoa, että en tunne yhtään tuollaista. Toki on ärsyttäviä vanhempia ihmisiä kuten ärsyttäviä nuorempiakin, mutta tämän ketjun boomer-stereotyyppejä en tunnista elävästä elämästä ollenkaan. Ilmeisesti olen tuttavapiirineni liian alhaista yhteiskuntaluokkaa.
Heippa 38 v, idea onkin kirjoittaa oma boomer-kokemus. Millainen sinun on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias ei tiedä elävästä elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38-vuotias ei tiedä elävästä elämästä mitään.
Voisiko ylläpito ystävällisesti korjata lainaukseni edellisestä kommentista, se meni väärin.
Eletään 2021- lukua,kun kuulee että kaikki yli +50 on fossiileja.Tää niin tosi tarina.Oikeesti ajatteeko kaikki näin,hyötyäkseen muista sekä nyt tän ajan juttu.Kun olin itse nuori lapsi niin olisin antanut mitä tahansa, että olisin saanut ukit,mummot pitää.Vieläkin ajattelen heitä niin lämmöllä.Ei aina ollut mitä antaa mut nauru,hymy kosketus.Syli.Nykyään se on ihan muuta tyrkytetään rahaa ...moskaa..
Vierailija kirjoitti:
Koivisto ei kutsunut ketään boomeriksi.
Eikä Kekkonen.
Ai katsastus? Me vaidetaan autoa sen verran usein, ettei tarvi käyttää katsastuksessa. Sillon siitä vielä saa vaihdossa ihan hyvän hyvityksen uuteen.
Kumma kuinka suurilla ikäpolvilla tuntui olevan yksi yhteinen ajatus, maailma olisi parempi ja helpompi heidän lapsilleen. Syntyi kaksi sukupolvea joille sana ei on tuntematon ja minäminä ajattelu on tärkeintä.
Suurta ikäluokkaa? Siis mitä ikäluokkaa, tarkennatko? Suurintako, joka on vuonna 1983 syntyneet? Eli pullamössöikäluokkaa.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää.
Isä hakkasi kettingillä kun olin lapsi, ja kunnon mies minusta tuli. Tässäkään kuussa en ole kännissä ajanut vaimoa ja lapsia ulos yömyöhään vasta kuin kolme kertaa.
Palstalaisilla on kummallinen käsitys, että vanhemmat ihmiset nousevat aamuvarhaisella ylös. Itse eläkeläisenä en kyllä nouse ennen klo 9:ää, jos ei jonkun menon vuoksi ole pakko.