Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
421/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ketjussa ns. suuria ikäluokkia mustamaalata. Ao. luokka on ihan itse mustamaalannut itsensä omalla toiminnallaan, ajatuksillaan ja käytöksellään. Ei siinä enää ole pensselille tarvetta.

Vierailija
422/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauskaa jos tämäkin kommenttiketju säilyisi pitkälle tulevaisuuteen. Voisivat jälkeläiset lukea miten kauniisti nämä kommentoijat puhuvat edeltäjistään. Aivan kuin stallarit aikoinaan veteraanisukupolvesta. No, he saivat sentään kunnianpalautuksen.

Olen varma että tulee satamaan vielä ämmiä ja äkeitä teidänkin niskaanne, kun aika kuluu.

Joo, voi sataa meille ämmiä ja äkeitä niskaan. Vaan saattekos Te kunnianpalautuksen….? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näkyvissä ns. suurten ikäluokkien kommenteissa näkyy täydellinen kyvyttömyys nähdä omassa toiminnassa mitään virheitä. Kuten sodat käyneet ja jälleenrakenteneet vanhempanne sanoivat, te olette pilalle paapottuja.

Vierailija
424/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunahallitus, hekoheko. Kyllä ei ole koskaan ollut asiat niin sekaisin kuin nyt. Ei ollut tällaista Sipilän / Koiviston / Kekkosen (yliviivaa tarpeettomat) aikana.

Vierailija
425/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kekkonen olisi hajoittanut hallituksen! Ja YYA -sopimus pitäisi ratifioida uudestaan! Kyllä kaksi televisiokanavaa riittää!

Vierailija
426/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauskaa jos tämäkin kommenttiketju säilyisi pitkälle tulevaisuuteen. Voisivat jälkeläiset lukea miten kauniisti nämä kommentoijat puhuvat edeltäjistään. Aivan kuin stallarit aikoinaan veteraanisukupolvesta. No, he saivat sentään kunnianpalautuksen.

Olen varma että tulee satamaan vielä ämmiä ja äkeitä teidänkin niskaanne, kun aika kuluu.

Saman voisi tiivistetymmin sanoa esim:

Kyllä se routa porsaan kotiin ajaa.

Vielä se Jumala teitäkin rankaisee.

Nahkurin orsilla tavataan. (Lipponen on kyllä tosi alfa-boomeri.)

Odotapas vaan niin näet.

Tästä tulee myös mieleen äitini pilkallinen nauru esikoisensa synnyttäneille ja iloiset sanat: ”Nyt sinäkin tiedät mitä helvettiä se (synnyttäminen) on.” Kaikkein hauskinta tietysti on, jos joku saa virtsanpidätysvaikeuksia - sille jaksaa pitkään naureskella.

Vierailija
427/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näkyvissä ns. suurten ikäluokkien kommenteissa näkyy täydellinen kyvyttömyys nähdä omassa toiminnassa mitään virheitä. Kuten sodat käyneet ja jälleenrakenteneet vanhempanne sanoivat, te olette pilalle paapottuja.

”Te olette pilalle paapottuja.”

Tämä olisi heittämällä biometrisen top 10 -sanonnoissa.

Vierailija
428/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sama tyyppi koko ajan olla äänessä, sinänsä kyllä ihan hyviä pointteja.

Vierailija
429/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmiä on paljon boomereissa mutta mitä ne äkeet ovat? Jotain sellaista, jota boomerit sekoittavat aamukahviinsa kahvipapuja säästääkseen?

Vierailija
430/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Te olette pilalle paapottuja.”

Tämä olisi heittämällä biometrisen top 10 -sanonnoissa.

*p.o. Boomerien

Vierailija
431/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen aloitus. Omat isovanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin, eikä tulisi mieleenkään pilkata heitä.

Ja sinun isovanhemmistasi voidaan tehdä joku johtopäätös? Narsismin ovat ainakin sinuun onnistuneet siirtämään. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Kai sinunlaisellekin joku diagnoosi löytyy.

Boomeri ennemmin sanoisi, että onkohan se hullu / päässä vikaa. Mielenterveysongelmat = hullu.

Vierailija
432/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmiä on paljon boomereissa mutta mitä ne äkeet ovat? Jotain sellaista, jota boomerit sekoittavat aamukahviinsa kahvipapuja säästääkseen?

Äkeet ovat peltotyökaluja. Sataa ämmiä ja -keitä oli trendisanonta ennen ilmausta ”sataa kuin Esterin perseestä”. :D

Vierailija
433/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkeet ovat peltotyökaluja. Sataa ämmiä ja -keitä oli trendisanonta ennen ilmausta ”sataa kuin Esterin perseestä”. :D

Totta, äkeet olivat niitä joilla boomereiden vanhemmat tekivät raskaita peltotöitä. Samalla kun lapsensa istuivat laiskoina pellonreunalla taistolaisia oppeja lukemassa. :)

Vierailija
434/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut on kaikki koko ajan mielisairaalassa. Muuten ei ole sairas ja työkyvytön.

Ei vaan viitsi mennä töihin.

Hullut ovat meillä etupäässä päättämässä.

Vierailija
435/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen vähän villimpi ja nuorekkaampi boomeri. Lempiharrastukseni on nuorison yleisesti harrastama moottoripyöräily. En myöskään kuuntele samaa musiikkia kuin muut ikäluokkani jäsenet. Suoraan sanottuna minua Dannyt ja Frederikit aivan ällöttävät! Minä kuuntelen itse vain nuorekkaampaa musiikkia, suosikkini on Hurriganes.

Pukeudunkin nuorekkaasti ja käytän lähes jokainen päivä nuorekkaita farmarihousuja. Jos olen nainen, olen leikkauttanut hiukseni nuorekkaaseen lyhyeen malliin. Jos taas olen mies, saatan jopa pitää nuorekasta poninhäntää. Moni luokkakaverini onkin sanonut, että tyköistuvassa farmariasussani kävisin helposti kolmevitosesta.

Vierailija
436/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN SUURISTA IKÄLUOKISTA JA NOITA KUULIN VANHEMMILTANI. SYNTYNEET 1921 JA 1924. ITSE OLEN 1947. EN IKÄN''N KÄYTTÄIS NOITA SANONTOJA. OVAT SODAN ELÄNNEITTEN AJOILTA KUEN SEEDLANKKA JÄRVEN J'' KAPPALEKIN.

Vierailija
437/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullut on kaikki koko ajan mielisairaalassa. Muuten ei ole sairas ja työkyvytön.

Ei vaan viitsi mennä töihin.

Hullut ovat meillä etupäässä päättämässä.

Akat hallituksessa, hekoheko.

Marin on saanut puolet tavoitteestaan toteutettua - historian huonoin kunnallisvaalitulos demareilla. Toinen puoli sitten eduskuntavaaleissa, hekoheko.

Vierailija
438/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLEN SUURISTA IKÄLUOKISTA JA NOITA KUULIN VANHEMMILTANI. SYNTYNEET 1921 JA 1924. ITSE OLEN 1947. EN IKÄN''N KÄYTTÄIS NOITA SANONTOJA. OVAT SODAN ELÄNNEITTEN AJOILTA KUEN SEEDLANKKA JÄRVEN J'' KAPPALEKIN.

BOOMERIT PITÄVÄT MIUKUMAUKUN LISÄKSI MYÖS CAPS LOCKISTA.

Vierailija
439/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minun nuoruudessa tollaset miehet olisi saaneet turpaan. ei olisi kestäneet päivääkään.

(isäni, kun puhuttiin pridestä)

Nykyään turpaanvetäminen on aliarvostettu ongelmanratkaisutapa.

Vierailija
440/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen vähän villimpi ja nuorekkaampi boomeri. Lempiharrastukseni on nuorison yleisesti harrastama moottoripyöräily. En myöskään kuuntele samaa musiikkia kuin muut ikäluokkani jäsenet. Suoraan sanottuna minua Dannyt ja Frederikit aivan ällöttävät! Minä kuuntelen itse vain nuorekkaampaa musiikkia, suosikkini on Hurriganes.

Pukeudunkin nuorekkaasti ja käytän lähes jokainen päivä nuorekkaita farmarihousuja. Jos olen nainen, olen leikkauttanut hiukseni nuorekkaaseen lyhyeen malliin. Jos taas olen mies, saatan jopa pitää nuorekasta poninhäntää. Moni luokkakaverini onkin sanonut, että tyköistuvassa farmariasussani kävisin helposti kolmevitosesta.

Täydet pisteet kuvauksesta! Muista laittaa sellaiset isot aurinkolasit päähän kun kurvaat kesäkadulle, polttavan kuumalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi