Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
On niin mukana käydä lounailla Pertin, Jukan, Markun ja Heikin kanssa kun ollaan kaikki näin eläkkeellä ja saatiin hyvät, ellekn sanoisi kultaiset, kädenpuristukset sieltä metsä- ja metalliteollisuusyrityksistämme. Kyllä on mukavaa vaan golfata, ja paremmat puoliskot (Eija, Reija, Teija ja Tuija) sitten hoitavat mökillä tuon sapuskapuolen.
Mene välivuoden ajaksi opettajan sijaiseksi tuohon lähellä olevaan kouluun. Kyllä sinne pääset kun sulla on ylioppilas tutkinto ja tienaat sitten hyvin.
Lapsellinen aloitus. Omat isovanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin, eikä tulisi mieleenkään pilkata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen aloitus. Omat isovanhempani kuuluvat suuriin ikäluokkiin, eikä tulisi mieleenkään pilkata heitä.
Ehkä he eivät kuulu siihen itsekeskeiseen porukkaan. Onnittelut.
Sitten on meitä muita, joilla on omat kokemuksemme.
Onkos aloittaja jotenkin katkera kun oma elämä taitaa olla hakusessa.Ihan hyviä vinkkejä nämä ovat hänellekkin joita noudattamalla pärjää omillaan ja jää vielä pankkiinkin.Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.
Vierailija kirjoitti:
Minä puran mielelläni vähän mieltäni. Oma kokemus on ruumiillinen kuritus alle kouluikäisenä ja vuosikymmenien ulkonäön ja opiskeluvalintojen arvostelu sukulaistapaamisissa. En ole enää käynyt kymmeneen vuoteen.
N40+
olen kasvattanut kolme veronmaksajaa, en muista heidän nimiä, mutta että veronmaksajia ovat.
Entäs tämä sitten. Minä rakensin Suomen. Minulle rahaa heti. Minä en osaa varoa alkeellisimpia pankkihuijauksia edes Suomen rakentajana.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun isovanhemmistasi voidaan tehdä joku johtopäätös? Narsismin ovat ainakin sinuun onnistuneet siirtämään. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.
Olisipa hauskaa jos tämäkin kommenttiketju säilyisi pitkälle tulevaisuuteen. Voisivat jälkeläiset lukea miten kauniisti nämä kommentoijat puhuvat edeltäjistään. Aivan kuin stallarit aikoinaan veteraanisukupolvesta. No, he saivat sentään kunnianpalautuksen.
Olen varma että tulee satamaan vielä ämmiä ja äkeitä teidänkin niskaanne, kun aika kuluu.
Hyvä Riikka!
PS:llä naispuheenjohtaja ennen Kokkareita.
Ei sillä ole alkoholiongelmaa eikä se ole alkoholisti. Sehän käy töissä ja hoitaa työnsä!
Tekisi mieli nauraa, mutta taidankin itkeä kun niin moni tässä ketjussa esitetty on tuttuakin tutumpi. Terveiset täydelle eläkkeelle alta kuuskymppisenä päässeille vanhemmilleni sinne kesämökille vai ovatkohan asuntoautolla matkassa. Kyllä minä jaksan teidän eläkkeet maksaa, kun työskentelen nykysäännöillä 67-vuotiaaksi. Saan ehkä juuri tämän pienen asunnon lähiöstä maksettua ennen sitä.
En mä mitään jätteitä lajittele. Samaan paikkaan ne kuitenkin menee.
Toyota sen olla pitää! Manuaalivaihteisena ja tumman harmaana. Kahden vuoden välein kannattaa vaihtaa uuteen.
Auton öljyt kannattaa vaihtaa itte, siinä säästää. Öljyt voi polttaa tai kaataa autotallin taakse. Räkätit pitää ampua pihalta, syövät muuten marjat pensaasta. Ja kun makkaraa grillataan, niin grilliin pannaan käpyjä. Ei tule muuten hyvää.
Ja lapsenlapsista pojat istuu ennen tyttöjä ruokapöytään. Ja niin pitkään lapsia tehdään, että alkaa poikia kuulumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun isovanhemmistasi voidaan tehdä joku johtopäätös? Narsismin ovat ainakin sinuun onnistuneet siirtämään. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.
Kai sinunlaisellekin joku diagnoosi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei saa enää sanoa.
Mulla on niin vähän kokemusta, mutta mun tuntemat suurten ikäluokkien edustajat eivät puhu tai käyttäydy noin.
Heillä on fiksuja mielipiteitä ja ajatuksia ja auttavat mielellään.
En siis ymmärrä tällaista yleistämistä ja mustamaalaamista.
Minusta se on raukkamaista.
Etkö ole seurannut kun täällähän on paljon pahempia parjausketjuja.
Suuret ikäluokathan on yleistä riistaa. Esimerkiksi on ollut huonoja äitejä, mutta se yleistys ja mustamaalaus. Halutaan joidenkin mielestä nähdä koko sukupolvi kelvottomia pahoinpielijöinä ja jos menet puolustelemaan, niin alkaa kauhea sihinä kuin kusiaispesässä ja ajetaan pois. 40-50 vuotiaat kertoo lapsuudestaan. Minun mielestäni tämä yleistys on myös todella väärin.
Tämän ketjun otan ihan huumorilla.
Lapset eivät saa ylpistyä eikä niitä tarvitse turhaan kehua. Eikä lohduttaa. Jos kiukkuavat niin tahallaan ja ilkeyttään.