Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa
Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.
Kommentit (1110)
Jos eivät "femmaa" anna lisää töissä, niin kävelet naapurifirmaan!
Kyllä minä tiedän, olen aina tiennyt (kaiken). Juurikin muistelen, kun (teillä muilla) on ollut niin hankalia juttuja, (vaikka asun täällä muualla ja emme koskaan edes näe toisiamme) Jos et tottele, niin vähintään kerron kaikki oletukseni (asiaan kuulumattomille henkilöille tai lisäksi jätän vaille mahdollisuuksia selvitä) .
Heitätkö sinä ihan hyvän leivinpaperin roskikseen? Olisihan tuota vielä käyttänyt ainakin 17 kertaa. Ai niin, isäsi ja minä ostaa päräytimme asuntoauton; mennään kesällä Tuurin kyläkaupan pihalle viikoksi.
🥸Ketju jossa teeskentelee olevamme vauvoja.
Ättäää tätä
Ketju jossa teeskentelemme olevamme sorsia. Kvaaaaak
….Ketju jossa teeskentelemme olevamme….
Aikamoista teeskentelyä koko tämä ketju.
🙆🏼♀️
Mollaaminen on kakkaa💩.
Miten niin et saanut kesätöitä, eikö kelpaa vai? Menet vaikka pankkineidiksi tai sihteeriksi, niin minäkin suoraan lukiosta! Reippaasti menet paikan päälle kysymään.
Parempi sytyttää kynttilä kuin valittaa pimeyttä.
Kun tekee itse, niin saapi mieleisen.
Lahjahevosen suuhun ei ole katsomista.
Tietä käyden tien on vanki. Vapaa on vain umpihanki. Työtä tehden työn on vanki, vapaa on vain umpihanki.
Katkeruudella marinoitu ketju. Lapset tuntuvat uskovan vielä satuihin ja pilvilinnoihin. Todellisuudesta ei hajuakaan eikä mitään käsitystä siitä, miten H E L P P O nykymaailma on.
Tyttärentytär opiskeli itselleen korkeakoulututkinnon ja on silti työtön. Miten ei mikään työ kelpaa hänelle ja on nirso. Onko hän sitten laiska hakemaan töitä. Minä vain kävelin töihin ja kysyin töitä heti valmistumiseni jälkeen.
Tiesittekö että se Tarjan 28-vuotias poika Mikko asuu edelleen vuokralla eikä ole vieläkään vaimoa löytänyt. Jotain on pakko olla vialla kun hänellä ei ole mitään omaisuutta edes. Onkohan hän sekaantunut huumeisiin vai kenties mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
….Ketju jossa teeskentelemme olevamme….
Aikamoista teeskentelyä koko tämä ketju.
🙆🏼♀️Mollaaminen on kakkaa💩.
Jännä, miten olet eksynyt vauva-palstalle. Eikö sinusta yleisesti tunnu ahdistavalta lukea näitä keskusteluja? Suojele mielenterveyttäsi ja poistu palstalta.
Naapureilla on muka joku erityislapsi. Mitä erityistä siinä on, että ovat huonosti kasvattaneet hänet? Käskisivät olla hiljaa ja tekisivät selväksi kuka perheessä määrää.
Vierailija kirjoitti:
Hakemalla haet kahtiajakoa ja ikärasismia! Mistä syystä?
Sori, mutta en osallistu tällaiseen.
Olen samaa mieltä, tosin nyt osallistun. Aikamoista yleistämistä tuollainen. Ketähän nämä kirjoittajat itse ovat? Kuin hyvin osaavat sanansa valita esimerkiksi sukutapaamisissa?
Jaahas, on vuosi 1970 ja sain ensimmäisen lapseni. Näitä seuraa muutama lisää. Saavat ilmaisen koulutuksen näistä jokainen ja kouluruokakin on ilmaista. On se mukava, että tämän heille pystymme tarjoamaan. Jokaiselle saamme ostettua vaatteet, eikä samoilla kengillä tarvitse kouluun mennä.
Onneksi muutimme kaupunkiin ja pääsevät nämäkin sisävessaan ja vesi juoksee sisälle ja on lämmintä, vaikka emme uunia lämmitä. Nämä saavat hyvät eväät elämään. Jos jossain vaiheessa eivät työllisty, pitää yhteiskunta hyvän huolen. Eivät tule nälkää näkemään, eikä koulullekaan tarvitse marjoja kerätä.
Meidän ikäluokkamme edustajat ja vähän vanhemmatkin eduskunnassa päättivät miten eläkemaksuja aletaan kerätä. Siinä samalla maksamme omien vanhempiemme eläkkeet; heidän aikanaan ei vielä eläkejärjestelmää ollut. Eihän minulla näihin eläkeasioihin ollut sanaa sanottavana, herrat ne päättivät miten asiat tapahtuvat.
Saapa nähdä millaisia omista lapsistamme ja lapsenlapsistamme kasvaa.
Miten niin rahat tiukalla? Korkeasti koulutettu ja kaikkee... Kyllä meillä oli aikanaan asuntolainat viimeistään 35-vuotiaana maksettu ja sitten hankittiin mökki ja vene. Niihin ei kyllä enää pankista lainaa otettu vaan hankittiin säästöillä.
Sen Tuijan ainoa tytär on kuulemma lesbo. Johtuu varmasti siitä kun vanhemmat erosivat eikä saanut mallia kunnon perhe-elämästä. Säälin Tuijaa, hän ei saa koskaan lapsenlapsiakaan.
Hahaa onpa hauskaa. Kitkeryys katkeruus paistaa läpi.
No ei kyllä sairaslomalle kannata jäädä. Mitä se sinun pomokin ajattelee. Lennät sitten ensimmäisenä pihalle, kun väkeä karsitaan. Minäkin menin aina töihin, vaikka oli mikä kuumetauti tai jalka rikki.
"Ei terve ruumis työtä kaipaa" (vittuiluna syrjäytyneelle, työttömälle nuorelle)