Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketju, jossa teeskentelemme olevamme suurta ikäluokkaa

Vierailija
06.07.2021 |

Kyllä Suomessa tekemätöntä työtä riittää! Kyllä hyvä ja luotettava työmies saa aina töitä jos vaan haluaa.

Kommentit (1110)

Vierailija
441/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jAkenyman sitte mahottoman viisasmies. Se ties että Rinko on piitleksien rumpali

Vierailija
442/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mies eikä mikään, mikäli viisi A-kirjainta ei ole kasassa

Akka

Ammatti

Armeija

Asunto(omistus)

Auto

Mikähän olisi naisella vastaava.

Ukko

Ulkonäkö

Uskollinen

Unelmaemäntä (ruoka, koti, lapset)

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koronarokotteen ja käytän maskia. Jos täältä lähtee joku tartuntaketju liikkeelle niin se ei ole kyllä minun vikani. Se maski pitää sitten muuten vaihtaa säännöllisin väliajoin tai se menettää tehonsa. Otin pfizeriä jo kaksi kertaa, heti kun sai. Mies otti myös ja olemme olleet puoli vuotta vain kotona.

Ruoat tilataan suoraan kotiin ja johtajamieheni tekee etätöitä. Meillä ei ole avioehtoa. Olen sijoittanut myös itsekin rahastoon jo siitä asti kun lapsemme ovat olleet pieniä ja nyt on sijoitusomaisuutta. Tyhmä paljon työtä tekee. Olen käynyt vain yhdessä kauneusleikkauksessa ja muuten olen luomu. 67-vuotiaana näytän noin 33-vuotiaalta. Minulle on sanottu.

Mieskin huomioi joka päivä ja vie illalliselle joka viikko. Käyn kaksi kertaa viikossa kuntosalilla ja pilateksessa. Kampaajalla käyn ja kosmetologilla. Syön terveellisesti enkä ole ylipainoinen. Täällä on monta ylipainoista. Eivät maksa tietenkään enempää lipusta. Mies jättää kyllä jos ei itsestä huolehdi. Se on häpeä naiselle. Lapsi saa huonot lähtökohdat silloin.

Meillä lapset saivat hyvät lähtökohdat ja menivät yliopistoon. Ovat kaikki siellä paitsi tytär joka on missi ja rikkaissa naimisissa. Häpeän häntä hieman kun hankki 10 miljoonan asunnon ja autot ulkonäöllä. Mistä on saanut sellaiset elämänarvot. En ymmärrä.

Vierailija
444/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Pirkko tai Erkki, fyysisesti loistavasti voivan boomeripariskunnan toinen puolisko.

Meidän sukupolvi on tutkitusti märkää, mutta alkoholi ei oikein sovi meidän arvoihin. Saunaoluen tai pari voi ottaa. Tupakkaa tuli joskus nuorena kessuteltua. Silloin kaikki tekivät niin, mutta me lopetimme jo 40 vuotta sitten.

Laitamme kotona tavallista kotiruokaa. Marjoja syömme joka päivä aamupuuron kanssa ja siinä sitä onkin harrastusta kesälle ja syksylle kun niitä keräilee. Erkki tykkää talvisin hiihtää, Pirkko käy muutaman kerran talvessa suksilla aurinkoisina kevätpäivinä. Ennen Erkki juoksi pitkiä matkoja, mutta sittemmin lonkka on alkanu vaivata sen verran että juoksu on pitänyt jättää. Itse asiassa Erkki jonottaa keskussairaalaan ortopedin arviolle lonkan keinonivelen tarpeesta.

Tykkäämme puuhastella kotona kaikenlaista. Nykyisin olemme jo asuneet jokusen vuoden tilavassa kerrostaloasunnossamme, johon muutimme myytyämme omakotitalomme. Siivoaminen on myös hyvää hyötyliikuntaa, nykyään ei enää ole pihahommia.

Käymme kerran viikossa yhdessä uimassa ja kuntosalilla ja useinkin kävelyllä. Pirkko käy myös kerran viikossa pilateksessa - tai nykyäänhän ne on jumpat etänä. Koronan kanssa ei ole leikkimistä, mutta kyllä me on silti uskallettu rauhallisena aikana siellä uimassa käydä.

Huollamme terveyttämme ja mittailemme verenpainetta vähän harrastuksenakin. Hyvä niitä on tarkkailla, välillä on ollut vähän koholla ja toinen meistä syö verenpainelääkkeitäkin. Erkki käy joka vuosi verensokerimittauksessa, kun välillä on ollut sokerit koholla. Pirjolla on taas joskus ollut kolesteroli kuuden pintaan, joten me molemmat saamme olla tarkkoina syömisten suhteen. Kaihia ei onneksi vielä kummallakaan ole.

Loppuun haluaisimme vielä sanoa, että ruisleipä on maailman herkullisinta ja terveellisintä leipää! Punaista lihaa syömme vain harvoin, kun se on niin epäterveellistä.

Kohtahan me aletaan olla määritelmien mukaan ikäihmisiä, mutta kyllä kun nuorempaa polvea katsoo niin hyväkuntoisia ja hyvinvoivia ollaan!

Vierailija
445/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Pirkko tai Erkki, fyysisesti loistavasti voivan boomeripariskunnan toinen puolisko.

Meidän sukupolvi on tutkitusti märkää, mutta alkoholi ei oikein sovi meidän arvoihin. Saunaoluen tai pari voi ottaa. Tupakkaa tuli joskus nuorena kessuteltua. Silloin kaikki tekivät niin, mutta me lopetimme jo 40 vuotta sitten.

Laitamme kotona tavallista kotiruokaa. Marjoja syömme joka päivä aamupuuron kanssa ja siinä sitä onkin harrastusta kesälle ja syksylle kun niitä keräilee. Erkki tykkää talvisin hiihtää, Pirkko käy muutaman kerran talvessa suksilla aurinkoisina kevätpäivinä. Ennen Erkki juoksi pitkiä matkoja, mutta sittemmin lonkka on alkanu vaivata sen verran että juoksu on pitänyt jättää. Itse asiassa Erkki jonottaa keskussairaalaan ortopedin arviolle lonkan keinonivelen tarpeesta.

Tykkäämme puuhastella kotona kaikenlaista. Nykyisin olemme jo asuneet jokusen vuoden tilavassa kerrostaloasunnossamme, johon muutimme myytyämme omakotitalomme. Siivoaminen on myös hyvää hyötyliikuntaa, nykyään ei enää ole pihahommia.

Käymme kerran viikossa yhdessä uimassa ja kuntosalilla ja useinkin kävelyllä. Pirkko käy myös kerran viikossa pilateksessa - tai nykyäänhän ne on jumpat etänä. Koronan kanssa ei ole leikkimistä, mutta kyllä me on silti uskallettu rauhallisena aikana siellä uimassa käydä.

Huollamme terveyttämme ja mittailemme verenpainetta vähän harrastuksenakin. Hyvä niitä on tarkkailla, välillä on ollut vähän koholla ja toinen meistä syö verenpainelääkkeitäkin. Erkki käy joka vuosi verensokerimittauksessa, kun välillä on ollut sokerit koholla. Pirjolla on taas joskus ollut kolesteroli kuuden pintaan, joten me molemmat saamme olla tarkkoina syömisten suhteen. Kaihia ei onneksi vielä kummallakaan ole.

Loppuun haluaisimme vielä sanoa, että ruisleipä on maailman herkullisinta ja terveellisintä leipää! Punaista lihaa syömme vain harvoin, kun se on niin epäterveellistä.

Kohtahan me aletaan olla määritelmien mukaan ikäihmisiä, mutta kyllä kun nuorempaa polvea katsoo niin hyväkuntoisia ja hyvinvoivia ollaan!

Muistattehan äänestää joka presidentin-, eduskunta- ja kunnallisvaaleissa Kekkosta?

Vierailija
446/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en sähköautoa osta, ajelen katumaasturillani mökille ees taas ja viis veisaan jääkö maapallosta mitään jäljelle. Ei koske minua!

jos sähköautoilu yleistyy kansanautoiluksi, sähkön siirron rahanpesumaksulla turvataan autoilun rahanmeno.

Vierailija
447/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvo kirjoitti:

Jos eivät "femmaa" anna lisää töissä, niin kävelet naapurifirmaan!

Näillä neuvoilla kohti uskomattomia rikkauksia!

Vierailija
448/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska lukea näitä työttömien katkeria ja itkuisia valituksia :D Menkää töihin, kaikille riittää kyllä töitä :D Ellet ole ihan täysi luuseri.

Vierailija
449/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, tämän kirjoitti varmaan joku katkera ja itkuinen ylipainoinen työtön, joka syö pelkkää einesroskaa ja tukipäivänä karvaranteiden pizzaa ja kebabia :D Mahtavat naurut kun ajattelen, että suomessa on n. 60 000 syrjäytynyttä kateellista katkeraa jotka eivät koskaan tule pääsemään töihin, eivätkä koskaan tule olemaan fyysisesti hyvässä kunnossa saatikka henkisesti :D

Vierailija
450/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mies eikä mikään, mikäli viisi A-kirjainta ei ole kasassa

Akka

Ammatti

Armeija

Asunto(omistus)

Auto

Mikähän olisi naisella vastaava.

Ukko

Ulkonäkö

Uskollinen

Unelmaemäntä (ruoka, koti, lapset)

...

LAPSET

LAPSENLAPSET

LÖYSÄ PERÄ

LÄNKYTTÄVÄT LEUKAPERÄT

Vierailija
451/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivu näytti niin epäilyttävältä että soitin heti pojalleni ja kysyin (tallensin ja kirjoitin repliikit tarkasti puhelimen ruudulta tähän tietokoneelle jos tässä on joku huijaus!) kun hän on näissä atk-jutuissa aika haka, että:

Mikä kun tässä on nyt tämmönen että kun avaan tän koneen niin heti tulee että teeskenteletkö ikäluokkasi suuruuden ja että lähetä tai kirjaudu ja on joku juttu jossa puhutaan Dannysta, että mitä tässä nyt pitää tehdä, tää on varmaan joku huijaus.

>Niin siis heti kun avaat koneen?

Joo heti kun menen tänne kun sanotaan että onedrive on kirjautunut.

>Äh, se onedrive on vaan semmonen... no mut siis se on varmaan nettiselain jossa tota kysytään?

Eikun sehän on siinä läppärissä vai onko se tabletti se selainohjelma ja siinä on se sim-kortti kun sieltä tilasin että voi kattoa tennistä.

>Onks sulla nyt siis joku sim-kortti tabletissa, sehän maksaa joka kuukausi ylimääräistä vaikka sulla on langaton kotiverkko?

Emminä siitä tiiä mutta oonko nyt tekemässä vahingossa jotain huijausta netissä sitten jos vastaan tähän jotain?

>No mä tuun taas kattomaan.

Poika huokaisi jotenkin hurjan raskaasti, onkohan se alkanut käyttää huumeita?

Vierailija
452/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että, tämän kirjoitti varmaan joku katkera ja itkuinen ylipainoinen työtön, joka syö pelkkää einesroskaa ja tukipäivänä karvaranteiden pizzaa ja kebabia :D Mahtavat naurut kun ajattelen, että suomessa on n. 60 000 syrjäytynyttä kateellista katkeraa jotka eivät koskaan tule pääsemään töihin, eivätkä koskaan tule olemaan fyysisesti hyvässä kunnossa saatikka henkisesti :D

Öö, eikös se juuri vinoillut siitä, että energiajuomia kittaava ja liikuntaa välttelevä nuoriso on huonommassa kunnossa kuin itseään huoltavat seitsenkymppiset? 🤔 Sarkasmi on tunnetusti vaikea laji ja hyvä lukutaito nuoremmassa polvessa harvinaista. Ooämgeejaäksdee. 👌🏻

Vierailija
453/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu suureen ikäluokkaan, mutta enpä ole ennen nähnyt näin törkeää ketjua.

Myötähäpeän.

Totuus osui ja kirpaisi?

Täähän on tosi hauska ketju! Naureskelen täällä ääneen. Olen X-sukupolvea. 

Vierailija
454/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyise aikuiset nuoret ovat niin katkeria ja nenäkkäitä. Kateellisia aikaisemmille sukupolville. Me sentään mentiin oikeasti hiihtämällä kouluun, tehtiin "paskaduuneja", opiskeltiin lainalla, ja saatiin palkkaa markka/tunti. Säästettiin joka narunpätkä ja muovipussi. ostettiin kerran vuodessa uusi vaate tai kengät, koska oli pakko. Kaikki rajat säästettiin asuntoon ja eläkepäiviään varalle.

Vierailija
455/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kumma, että nykynuoriso ei mitään työelämässä jaksa! On työpaikkaruokalat, on erkonoomiset toolit, on työpaikkalääkäriä sun muuta puoskaria, on äitiys- ja isyysvappaata (kohta varmaan sisaruus- ja sukulaisvappaata), on tyhyä, pekkasta ja yyteetä. On luottamusmiestä tai voi olla naistakin. Atk vai mikälie helpottaa työtä. Ei tarvii kuin nappia painaa, niin tuloo valamista. Ja esimiestä on enemmän kuin työläistä, johtavat sitten toinen toisiaan. Ja apuna konsulttia sun muuta konsulenttia kertomassa, että näin sun pitää työs teherä. Toista se oli ennen, suota piti kuokalla kääntää. Ruuaksi oli ylähuuli ja palkkana markka per päivä…

Vierailija
456/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyise aikuiset nuoret ovat niin katkeria ja nenäkkäitä. Kateellisia aikaisemmille sukupolville. Me sentään mentiin oikeasti hiihtämällä kouluun, tehtiin "paskaduuneja", opiskeltiin lainalla, ja saatiin palkkaa markka/tunti. Säästettiin joka narunpätkä ja muovipussi. ostettiin kerran vuodessa uusi vaate tai kengät, koska oli pakko. Kaikki rajat säästettiin asuntoon ja eläkepäiviään varalle.

Kiitos, nyt meillä perillisillä riittää narunpätkiä, muovipusseja ja vanhoja vaatteita & kenkiä loppuelämäksi. Näitä me juuri haluammekin! ;)

Vierailija
457/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät saa ylpistyä eikä niitä tarvitse turhaan kehua. Eikä lohduttaa. Jos kiukkuavat niin tahallaan ja ilkeyttään.

Ja lapselle pitää tehdä jo varhain selväksi kuka on kuka.

Vierailija
458/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri vanhempainillassa jossa nuorisopoliisi ja ihryn edustaja vakuuttivat että ensimmäinen ganjabispiikki tappaa.

Vierailija
459/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa ns. suuria ikäluokkia mustamaalata. Ao. luokka on ihan itse mustamaalannut itsensä omalla toiminnallaan, ajatuksillaan ja käytöksellään. Ei siinä enää ole pensselille tarvetta.

No, tulihan se sieltä taas, yleistys!

Vierailija
460/1110 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ketjussa ns. suuria ikäluokkia mustamaalata. Ao. luokka on ihan itse mustamaalannut itsensä omalla toiminnallaan, ajatuksillaan ja käytöksellään. Ei siinä enää ole pensselille tarvetta.

No, tulihan se sieltä taas, yleistys!

Olet sitä mieltä, että jokainen ikäluokan edustaja tulisi tässä luetella nimi nimeltä vai miten ajattelit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi