Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä pettämisestä alkaneissa suhteissa eläviä?

Vierailija
10.07.2014 |

Tilastothan sanoi että on tuhoon tuomittua. Onko täällä jollain kuitenkin käynyt hyvin?

Mä olen ollut 3 vuotta miehen kanssa, ja suhde alkoi kun mies petti raskaana olevaa avovaimoansa mun kanssa mun tietämättä. Sain tietää asiasta vasta kun olivat jo eronneet ja mies muutti mun luokse. Päätin antaa anteeksi ja yrittää. Mies on mua pettänyt kerran alkuaikoina, ei enää sen jälkeen tietääkseni, mutta kuten arvata saattaa, ei luottamusta ole. Onnellisia ollaan kuitenki. Uskon että mies vielä pettää ja meidän suhde loppuu siihen.

Onko täällä siis positiivisempia tarinoita? Onko jollekin käynyt tilastoiden vastaisesti hyvin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni seurusteli toisen naisen kanssa, kun tapasimme, ja hän petti tuota naista minun kanssani melkein koko heidän seurustelun ajan. Menivät jostain käsittämättömästä syystä kihloihin, jolloin minä puhalsin pelin poikki. Oltiin tällöin jotain 16 vuotiaita.

He erosivat jossain vaiheessa, olivat sellainen on-off pariskunta. Oltiin parikymppisiä kun aloimme lopulta seurustella, ja nyt ollaan oltu melkein kymmenen vuotta yhdessä.

Vierailija
42/51 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin nykyiseen aviomieheeni ollessani naimisissa toisen kanssa. Myöhemmin sain vasta tietää exän pettäneen useamman kerran... Nyt meillä on mieheni kanssa 8viikon ikäinen tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:33"]Minä en tajua miksi ihmiset viitsivät alapeukuttaa kaikki pettämisjutut, ihan niin kuin pettäminen olisi aina vaan sen pettäjän vika. Ei kukaan petä jos elää hyvässä parisuhteessa.

[/quote]

Lisäksi aina on vaihtoehtona myös ero. Huono parisuhde ei (yleensä) ole vain toisen osapuolen syytä, mutta pettäminen on raukkamaisen henkilön teko. Jos parisuhde ei tyydytä, koetetaan se korjata. Jos korjaaminen ei onnistu, erotaan. Pettäminen ei ainakaan paranna mitään. (Paitsi pettäjän kusipäistä mieltä hetkellisesti).

Ei pidä paikkaansa. Parisuhdeterapeutti kertoi,että ppettämistä on hyvissä ja huonoissa suhteissa.

[/quote]

Vierailija
44/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan. Mutta kuka sitä viitsii tunnustaa edes itselleen...

Vierailija
45/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida tarinoita löytyä... Semmosia ne "onnelliset seikkailut" ovat. Ei toi sunkaan tilanne ihan kivalle kuullosta

Vierailija
46/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä alkaneen suhteen osapuolilla on varmaan mukava kertoa suvulle, ystäville ja mahdollisille lapsille miten suhde on alkanut. Vai kerrotaanko niitä tositapahtumia edes, kun ehkä hävettää ja nolottaa? Saattaisi tulla siinä samassa annettua itsestä/puolisosta muille kuva empatiakyvyttömästä, selkärangattomasta rassukasta, joka ei osaa ensin erota vaan pitää pettää.

Vierailija
47/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki suhteet on alkanu pettämisellä. Olen se sika joka ettii uuden, kun on vielä suhteessa ja laittaa poikki vasta, kun on jo uusi kala koukussa. Olen liian läheusriippuvainen pärjätäkseni sinkkuna. En pärjää yksin. Niinpä roikun paskaksi menneessä suhteessa, kunnes uusi parempi alkaa.

viimeksi panin baarissa tapaamaani äijää ja aloimme tapailla. Sitten pistin frigidin siivelläeläjäukkoni pihalle. Nyt olen naimisissa baaripanoni kanssa.

oho kuulostaapa white trashiltä :D

t: akateeminen nainen helmikorvakoruissaan.

Vierailija
48/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden pariskunnan, jonka suhde alkoi siten, että nainen petti silloista miestään tämän nykyisen aviomiehensä kanssa. Nyt heillä on kaksi lasta ja ovat olleet jo useita vuosia naimisissa. Mutta tämän suhteen aikana ei kumpikaan tietääkseni ole pettänyt.

Vierailija
49/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten suhteet lukioiän jälkeen enää alkaa? Luuletko että tuolla on iso joukko sinkkuja odottamassa kiltisti kotona sitä oikeaa?!! Joo on tietysti heitä myös mutta ainakin vähänkin suositummat on suhteissa yleensä koko ajan... joku siinä saa aina näpeilleen mutta ei sitten muuta kuin uutta putkeen=)

Vierailija
50/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 21:36"]Miten muuten suhteet lukioiän jälkeen enää alkaa? Luuletko että tuolla on iso joukko sinkkuja odottamassa kiltisti kotona sitä oikeaa?!! Joo on tietysti heitä myös mutta ainakin vähänkin suositummat on suhteissa yleensä koko ajan... joku siinä saa aina näpeilleen mutta ei sitten muuta kuin uutta putkeen=)

[/quote]

Yöks.

Vierailija
51/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositut :D Hitto pitäiskö lähteä baariin testaamaan oonko suosittu T. 30v mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan