"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää Triplassa käymisen nyt väliin. Ne varmaan pärjäävät hyvin ilman mun rahojani.
Terkuin hyvin toimeen tuleva keski-ikäinen nainen
Lesboiluajatukset taitaa kalvaa siellä rouvan mielessä. Nousevatko nuoruusmuistot mieleen?
Taidat olla näitä -homoksi synnytään, mutta heteroksi tullaan- idealisteja?
-ohis
Se, että sinä olet syntynyt homoksi ja esität heteroa ei tarkoita sitä, että kaikilla muilla olisi sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää Triplassa käymisen nyt väliin. Ne varmaan pärjäävät hyvin ilman mun rahojani.
Terkuin hyvin toimeen tuleva keski-ikäinen nainen
Lesboiluajatukset taitaa kalvaa siellä rouvan mielessä. Nousevatko nuoruusmuistot mieleen?
Taidat olla näitä -homoksi synnytään, mutta heteroksi tullaan- idealisteja?
-ohis
Se, että sinä olet syntynyt homoksi ja esität heteroa ei tarkoita sitä, että kaikilla muilla olisi sama tilanne.
Hahahha, ”toi on homo!”, eiks niin? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öyhöttäjä sai erektion nähdssään otsikon, minkä aihetta voi paheksua taas.
Tämä. Vähemmistöjen oikeudet eivät ole koskaan tulleet pelkällä kivalla keskustelulla, vaan siihen on tarvittu TEKOJA.
-ap
Mutta saisko enemmistökin jotain oikeuksia? Uskontoa ei saa tuputtaa, mutta identiteettiä on pakko hieroa jokaisen vastaantulijan naamaan? Mulle on ihan sama, kuinka montaa sukupuolta ja fiksaatiota vähemmistöllä on, kunhan ne on laillisia eikä häiritse minua.
Sinulle taitaa ne ladyboy kuvat ja videot olla sitä mieluisinta kuvastoa itsetyydytyksen avuksi.
Miksi hänellä Hitlerjugend-tukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Vähemmistöjen oikeudet eivät ole koskaan tulleet pelkällä kivalla keskustelulla, vaan siihen on tarvittu TEKOJA.
-ap
Mutta saisko enemmistökin jotain oikeuksia? Uskontoa ei saa tuputtaa, mutta identiteettiä on pakko hieroa jokaisen vastaantulijan naamaan? Mulle on ihan sama, kuinka montaa sukupuolta ja fiksaatiota vähemmistöllä on, kunhan ne on laillisia eikä häiritse minua.
Sinulle taitaa ne ladyboy kuvat ja videot olla sitä mieluisinta kuvastoa itsetyydytyksen avuksi.
Hahaha, ”toi tykkää transuista”, eiks niin? 😂
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla aika lutusta tämä äärioikeiston uriutuminen jopa noin mitättömästä asiasta. Jos nyt joku piirtää liidulla jotain katuun, niin mitä sitten? Ei se siinä montaa päivää pysy. Täällä meidän kadulla lapset piirtelee asfalttiin katkuvasti kaikenlaista, eikä se kenekään elämää hetkauta mitenkään. Miksi ihmeessä joku sateenkaariväritys suojatiehen muutamaksi päiväksi saa aikaan tällaisen älämölön?
Ne lapset ei vaadi, että koko Suomi hurraa tauotta kuinka rohkeita he on kun he piirtää. Ne lapset ei vaadi, että koko Suomi kuuntelee heidän tajunnanvirtaansa.
Huutonaurua kaapihomojen hädälle!
Miksi juuri suojatie pitää tuhria? Onhan sitä piirreltävää pintaa sellaisessakin paikassa, jossa se tuherrus ei aiheuta vaaratilanteita esim. suojatietä ylittäville lapsille. On talojen seiniä, on jalkakäytäviä, on alikulkutunneleita joissa on lähinnä kirkkoveneitä tällä hetkellä ja joita voisi ihan mielellään piristää värikkäillä piirroksilla... miksi juuri suojatie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä tekemistä ladyboy-kuviolla on transujen kanssa? Oletko vähän vajaa?
Saako liikennettä ohjaavia merkkejä muuttaa oman makunsa mukaan. Entä jos joku ei miellä suojattetä enää suojatieksi, ja loku kuolee kenen on vastuu, kävelin, auton kuljettajan vai merkin muuttajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ahaa. Eikö se ollutkaan hyvä juttu että kuuluu vähemmistöön? Toi on muuten kulttuurista omimista 50-luvun enemmistöltä. Samaistutko salaa heihin ja heidän tuhoavaan ideologiaansa?
En käsitä tätä, että ihan kuin hyvän asian edestä pelleily olisi hyväksyttävämpää kuin pellely. Jos kukaan ei saa maalailla mitään omia kuvioita ja värejä suojatielle, niin ei niitä saa maalata vaikka olisi minkälainen setan pomo.
Mun mielestä muutoinkin nykypäivän rageilu on vääränlaista huomiota tärkeää asiaa kohtaan. Perseily nostaa vain vihaa ja vastarintaa enemmän. Itse suosin avointa keskustelua asennemuutokseen, en hyppimistä ja hillumista ja muiden elollisten alentamisesta oman aatteen hyväksi.
t. pan-seksuaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä tekemistä ladyboy-kuviolla on transujen kanssa? Oletko vähän vajaa?
Käsittääkseni hän koki palanneensa teini-ikään edellisen kommentin vuoksi? Mullekin tuli sama mielleyhyymä, jota tuo "oletko vähän vajaa" vahvisti.
Huonoa käytöstä, sitä se vain on. Mikä tuokin Tuppurainen luulee olevansa.
Kun minäminä minä ja sitten minä...
Vierailija kirjoitti:
En käsitä tätä, että ihan kuin hyvän asian edestä pelleily olisi hyväksyttävämpää kuin pellely. Jos kukaan ei saa maalailla mitään omia kuvioita ja värejä suojatielle, niin ei niitä saa maalata vaikka olisi minkälainen setan pomo.
Mun mielestä muutoinkin nykypäivän rageilu on vääränlaista huomiota tärkeää asiaa kohtaan. Perseily nostaa vain vihaa ja vastarintaa enemmän. Itse suosin avointa keskustelua asennemuutokseen, en hyppimistä ja hillumista ja muiden elollisten alentamisesta oman aatteen hyväksi.
t. pan-seksuaali
Viisas asenne. En ole pan-seksuaali, mutta komppaan.
Vierailija kirjoitti:
Jollain tavalla aika lutusta tämä äärioikeiston uriutuminen jopa noin mitättömästä asiasta. Jos nyt joku piirtää liidulla jotain katuun, niin mitä sitten? Ei se siinä montaa päivää pysy. Täällä meidän kadulla lapset piirtelee asfalttiin katkuvasti kaikenlaista, eikä se kenekään elämää hetkauta mitenkään. Miksi ihmeessä joku sateenkaariväritys suojatiehen muutamaksi päiväksi saa aikaan tällaisen älämölön?
Mun lapset piirtelee liiduilla omaan kotipihan. Onhan suojatien värittely jo liikenneturvan kannalta idioottimaista. Vai keskellä yötäkö nuo käy värittelemässä, kun on vähemmän liikennettä?
No mikä ihme suomessa sitten seksuaalivähemmistöjen oikeuksissa jotenkin vielä muka oikein mättää? Ihmeellistä ja täysin turhanpäiväistä varajeesustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nuo homojutut kiinnostaa arvokonservatiiveja. Miksiköhän? :D
Oi, kerro miksi?
Tässähän juuri läpikäydään sitä, miten asiaa nyt hierotaan vasten kasvoja joka puolella, ei edes katua voi ylittää ilman sateenkaarivouhotusta, mikä tuo mieleen homot.
Eikö se ollutkaan tarkoitus?Ei nuo jutut meitä heteroita häiritse. Ei me niihin kiinnitetä sen kummempaa huomiota. Teille kaappihomoille se homostelujuttujen mieleen nouseminen ja niistä kiihottuminen sen sijaan näyttää olevan kova pala.
Eri foorumeita seuranneille, ei ole epäselvää että liika on liikaa.
Tuo kaappihomo-argumenttisi ontuu sen verran, että se toimii myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Sama täällä. Oma suhtautumiseni oli aiemmin enemmänkin positiivinen, mutta enää en halua nähdä enkä kuulla yhtään mitään koko porukasta, enkä varsinkaan tule enää koskaan tukemaan heidän agendaansa millään tavoin.
Sinun suhtautumisesi on heille ja muille täysin yhdentekevä.
eri kommentoija: ja sinun suuntautumisesi on meille muille täysin yhdentekevä.
Ketään ei oikeasti kiinnosta, harrastatko intiimeitä juttujasi Lissun vai Lassin kanssa, vaiko naapurin pässin tai kumisaappaan kanssa.
Mä olen ihan hetero, mutta jos mä yht'äkkiä rakastuisin samaa sukupuolta olevaan, niin en mä varmaan siitä mitään identiteettikriisiä sais.
kaiken vähiten mä sietäisin, että joku kukkahattu tulis uhriuttamaan mua tyyliin,"sä olet niin rohkea ja kuule ihan yhtä arvokas ja hyvä kuin muutkin..." Mä varmaan sanoisin, että ei kuulu sulle mun seksihommat ja rakkausasiat.