Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”

Vierailija
06.07.2021 |

Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…

Kommentit (275)

Vierailija
181/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tästä lähteä värittämään suojateitä sinivalkoisiksi Suomen kunniaksi.

Vierailija
182/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sateenkaari väki kuitenkin töhrisi muita paikkoja kuin liikennemerkkejä. Koska jos jotain sattuu, kuka silloin kantaa vastuun.

Tiina voisi töhriä vaikka Tuomiokirkon seinän tai Paavo Nurmen patsaan rohkeuden osoitukseksi. Niihin kun ei liity onnettomuuden ja sivullisen kuoleman riskiä.

Jos joku p ersu olisi värittänyt tämän nasunpunaiseksi kertoakseen harhaisista m amupeloistaan, niin täällä riittäisi ymmärtäjiä. Mutku h omot on niin hirveitä, nyyhnyyh ja öyhöyh. Irrationaalinen pelko ja inho, öyh.

Ei se ole irrationaalinen pelko. Se on yhtä rationaalinen pelko kuin että kehitysmaalaiset tulevat ja tuhoavat länsimaalaiset yhteiskunnat sellaisina kuin ne ovat olleet tähän asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että valtaosa homoseksuaaleista pitää tuota aktivistipoppoon hörhöilyä lapsellisena huomionhakuisuutena, jolla yritetään usein saada nimeä itselleen kirjailijana, somevaikuttajana tai jonain muuna.

Siitä huolimatta en usko että nämä "ennen hyväksyin, nyt ärsyttää"-öyhöt ovat koskaan hyväksyneet homoja tai lesboja. Ennen heille oli vain helpompaa teeskennellä ettei homoja ole olemassa. 

Vierailija
184/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt tuntuu, että tämä "öyhöttävä osa sateenkaaren väreitä" kaivaa itselleen kuoppaa ja uhriutuu sitten kun tipahtaa omaan kuoppaansa.

Ennen kuin haukutaan ennakkoluuloiseksi niin, olen itsekin Bi mutta normaalilla järjellä varustettu sellainen.

Vierailija
185/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sateenkaarisuojatietä olenkin aina odottanut. Viimeinkin elämäni on arvokasta, ja olen tasa-arvoinen, kiitos sateenkaarisuojatien.

T: Gaymies

Eikö nyt ihmiset tallaa sateenkaariaatetta, kun kävelevät sateenkaarisuojatietä?

Vierailija
186/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sateenkaari väki kuitenkin töhrisi muita paikkoja kuin liikennemerkkejä. Koska jos jotain sattuu, kuka silloin kantaa vastuun.

Tiina voisi töhriä vaikka Tuomiokirkon seinän tai Paavo Nurmen patsaan rohkeuden osoitukseksi. Niihin kun ei liity onnettomuuden ja sivullisen kuoleman riskiä.

Jos joku p ersu olisi värittänyt tämän nasunpunaiseksi kertoakseen harhaisista m amupeloistaan, niin täällä riittäisi ymmärtäjiä. Mutku h omot on niin hirveitä, nyyhnyyh ja öyhöyh. Irrationaalinen pelko ja inho, öyh.

Ei se ole irrationaalinen pelko. Se on yhtä rationaalinen pelko kuin että kehitysmaalaiset tulevat ja tuhoavat länsimaalaiset yhteiskunnat sellaisina kuin ne ovat olleet tähän asti.

Pelkää sinä sitten sitä. Minä en pelkää. Tulevaisuudessa kaikki kansat ovat sekoittuneet, ei rajoja, ei r asismia, ei pelättävää.

Vierailija
187/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vauvapalsta on astunut sivuston ylläpitäjän ominaisuudessaan liian pitkälle asettaessaan itsensä oikeutetuksi sensuroimaan yksipuolisesta näkökulmasta käyttäjien kommentteja.

Älkää ihmetelkö, että käyttäjät ky*piintyy ja jatkaa älämölöä.

Vierailija
188/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että valtaosa homoseksuaaleista pitää tuota aktivistipoppoon hörhöilyä lapsellisena huomionhakuisuutena, jolla yritetään usein saada nimeä itselleen kirjailijana, somevaikuttajana tai jonain muuna.

Siitä huolimatta en usko että nämä "ennen hyväksyin, nyt ärsyttää"-öyhöt ovat koskaan hyväksyneet homoja tai lesboja. Ennen heille oli vain helpompaa teeskennellä ettei homoja ole olemassa. 

Nykyään neutraali suhtautuminen ei kelpaa.

Pakko olla jotain mieltä. Joko heilua sateenkaarilipun kanssa, tai sitten on "transhomofoobinen", jos ei nosta tätä kansaa jalustalle.

Onko homouteen siis pakko reagoida jotenkin?

Vierailija
189/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rohkeaa tuossa on?

Kyllähän tuosta saa kaikenlaista haukkumista ym. niskaansa.

Yleensä saa kritiikkiä niskaansa, kun tekee jotain tyhmää.

Vierailija
190/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenisen vuotta sitten osastobossini oli ns julkihomo eikä peitellyt suuntaustaan mitenkään. Eikä myöskään sitä, kuinka oli totaalisen kyllästynyt pridevouhotukseen yms "muotihomoiluun" kuten hän asian ilmaisi.

Täällä lesbonainen, joka ei halua olla Priden kanssa missään tekemisissä. Tähän asti minulla ei ole ollut mitään ongelmia muiden ihmisten kanssa vaikka olen ollut lesbo ihan julkisesti. Ainoastaan känniset miehet ovat saattaneet heittää jotain limaista vitsiä, mutta niin he tekevät kaikille. En minä siitä ole loukkaantunut. Nyt kuitenkin tuntuu, että ollaan menossa takapakkia kiitos näiden hörhöjen. Ennen en saanut mitään kyllästyneitä tai vihaisia kommentteja siitä, että olen käsi kädessä naisen kanssa. Nyt minulta ollaan tultu kysymään, että kumpaa sukupuolta olen ja määrittelenkö itseni naiseksi, mieheksi vai imuriksi. Että kiitos vaan.

Vierailija
191/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vituttaa nuo junantuomat sateenkaarijuntit jotka tulee sotkemaan mun Stadia.

Toivottavasti nuo elätit maksavat töhryjensä siivouttamisen omasta pussysta eikä meidän kaupunkilaisten veroista.

Vierailija
192/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on lesbopariskunta. Kummatkin inhoavat koko pridehössötystä. Haluavat olla vain tavallisia ihmisiä, joita ei nosteta farmille joka vuosi537

Vierailija
193/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vituttaa nuo junantuomat sateenkaarijuntit jotka tulee sotkemaan mun Stadia.

Toivottavasti nuo elätit maksavat töhryjensä siivouttamisen omasta pussysta eikä meidän kaupunkilaisten veroista.

Terveisiä maakunnasta, se valitusvirsi on mennyt perille. Tulemme joukolla sotkemaan sinun entisen rakkaan kaupunkisi. Ei tarvitse maksaa maakuntien asuttuna pitämiseksi.

Vierailija
194/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos siinä käy kusella?

Ongelmana noissa lienee lähinnä lainsäädäntö joka ei mahdollista että suojatie olisi sateenkaaren väreissä.

Vierailija
195/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täässä Itiksessä töhryjen määrä vähenee kun väestöstä iso osa on jo ulkkareita. Mieluummin otankin naapuriksi käyttäyvän Abdullahin kuin kantaväestöön kuuluvan WTlesbon, deegun tai narkin.

Vierailija
196/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkää sinä sitten sitä. Minä en pelkää. Tulevaisuudessa kaikki kansat ovat sekoittuneet, ei rajoja, ei r asismia, ei pelättävää.

Vähän niinkuin lähi-idässä? Täällä on rakennettu rauhan yhteiskunta missä on ollut rauha nyt ennätys pitkään. Sitten tänne tuodaan ihmisiä jotka sotii kokoajan naurettavista syistä. Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
197/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täässä Itiksessä töhryjen määrä vähenee kun väestöstä iso osa on jo ulkkareita. Mieluummin otankin naapuriksi käyttäyvän Abdullahin kuin kantaväestöön kuuluvan WTlesbon, deegun tai narkin.

Sehän vaan kertoo että asut oikeassa paikassa. Maksatko itse veroja ja oletko valmis maksamaan niitä lisää jatkossa? Siellä kun ei oikein verokertymää tule.

Vierailija
198/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos siinä käy kusella?

Ongelmana noissa lienee lähinnä lainsäädäntö joka ei mahdollista että suojatie olisi sateenkaaren väreissä.

Suojatien on tarkoitus turvata jalankulkijoiden tienylitys. Ja estää etteivät ihmiset loukkaannu tai menetä henkeään. Se linee siinä päätarkoitus.

Suojatie on jalankulkijoiden suojaksi vedetty valkoisilla raidoilla että autoilija ymmärtää sinä kohtaa varoa. Nyt kun se väritetään kirjavaksi ei sitä enää havaitse. Merkinnän sotkeminen vähentää jalankulkijoiden turvallisuutta.

Vierailija
199/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tästä lähteä värittämään suojateitä sinivalkoisiksi Suomen kunniaksi.

Mä kyllä kokeilisin ensin maalata ne punaiseksi, jättäen keskelle ympyrän ja siihen mm kreivi von Rosenin suosima symboli, 45 kulmassa.

Vierailija
200/275 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän vaan kertoo että asut oikeassa paikassa. Maksatko itse veroja ja oletko valmis maksamaan niitä lisää jatkossa? Siellä kun ei oikein verokertymää tule.

Soisin saman väestönmuutoksen myös kantakaupunkiin. Siistiytyisi sielläkin ympäristö. Itiksessä asuu meitä hyvätuloisiakin. Monilla hyvätuloisilla on täällä lisäksi asuntovarallisuutta. Itse maksan sinkkuna saman verran veroja kuin kaupunginosassani keskimäärin perheet ansaitsee bruttona.  Mutta töhrijät saisivat maksaa siivouksen omistaan ei veroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi