Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”

Vierailija
06.07.2021 |

Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…

Kommentit (275)

Vierailija
101/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyneet miehet lukittautuvat kotiinsa pleikkarin ja kaljan kanssa. Vastaavassa tilanteessa olevat naiset alkavat joko pridehörhöillä tai tissiflashmobata.

Vierailija
102/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiliesi häveliäästi kuvaa Aino Mätön Tuppuraisen "ystäväksi". Onkohan fuckbuddy?

Minusta tuntuu aina huvittavalta kun lesbojen sanotaan pabevan toisiaan. Minusta panna voi pain mies, paneminen on se tilanne kun penis penetroituu.

Naiset voivat lemmuskellä keskenään, rakastella yms, mutta ei se paneskelua ole.

Strap-on on yleinen leikkikalu lesboillakin.

Ei se silti ole panemista yhtään sen enempää kuin itsetyydytys dildolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole antanut Tiinalle lupaa edustaa minua, joka kuulun seksuaalivähemmistöön.

pelkkää huomionhakua ja moraaliposeerausta 

Tarvitsenko minä heterona luvan kaikilta heteroilta aina kun teen jotain mikä liittyy hetrouteeni?

Ei Tiina sinua ole piirroksillaan edustamassa, eikä piirtelylleen myöskään lupaasi tarvitse.

Vierailija
104/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta kiihottunut öyhöporsas vatkaa mulkkuaan suu auki, Sateenkaari! Sateenkaari! Homostelu! Homostelu!

Vierailija
105/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas ihmiset jos olette menossa piirtämään sateenkaarivärejänne. Minä tulen sitten paikalle kusemaan niiden päälle.

Hui miten rohkeata! Olet sinä kyllä huisin rohkea jannu!

Vierailija
106/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.

Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.

Uskon, että ärsyttäminen on pride-saastan tuputuksen tarkoituskin.

Vastakkainasettelua sillä haetaankin, me vs. muut.

Pohjalla kaikelle tälle ”kapinalle” on yhteinen nimittäjä, kansalaistottelemattomuus ja anarkia yhteiskunnan rakenteita kohtaan.

Samaan joukkoon menee nämä elokapinat ym.

Vierailija
107/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nuo homojutut kiinnostaa arvokonservatiiveja. Miksiköhän? :D

Vierailija
108/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaliset teot tulevat heti mieleen ja nakki alkaa jäykistymään sateenkaarivärityksen triggeröimässä arvokonservatiivisessa kiimassa!

Vierailija
109/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Koska nämä alkaa tekemään jotain oikeita tekoja asiansa eteen?

Vierailija
110/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tyhmää, että homous poistettiin tautiluokituksesta, takaisin vaan, ja mielisairaalaan tuommoiset tai vankilaan.

Päälle vaan turverekalla ja muna pystyssä!

Vierailija
111/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä kumpuaa tällainen hillitön vihan mitätöntä liituväritystä kohtaa, jota ei enää muutaman päivän päästä ole enää edes olemassa?

On tämä äärioikeiston uhriutuminen kyllä täysin käsittämätöntä. Mitä mitättömämpi juttu, sitä hillitömämpää on öyhötys.

Kuinka moni teistä on edes katsonut kuvista sitä väritystä? Ei kyllä vaaranna liikenneturvallisuutta millään muotoa, vaan pikemminkin suojatie näkyy entistä selvemmin.

Menkää töihin!

Vierailija
112/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erehtynyt. Pride-väkeähän ne kiinnostaa, ei muita.

Vierailija
113/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä "rohkeus" nykyään paljon vaadi, pitää vetää vain sateenkaarihikinauha päähän ja seurata viimeisintä huuhaatrendiä.

Rohkeampaa on laittaa risti kaulaan ja mennä pridekulkueen sijaan kirkkoon. Tai jos oikein haluaa heittäytyä, niin voi toki myös jakaa somessa vaikka Räsäsen kirjoituksia tai pridevastaisia meemejä.

Niillä voi hyvinkin päästä lipsuttelemaan ja imemään posket lommolla evankeelista elintä!

Vierailija
114/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä luulet? Kaapissahan ne on kaikki.

Vierailija
115/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet erehtynyt. Pride-väkeähän ne kiinnostaa, ei muita.

Mulkku pystyssä täällä tehtailet aloituksia päivät pitkät ja homosteluun liittyvät jutut pyörivät mielessäsi aamusta iltaan. Miksiköhän?

Vierailija
116/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo auttaa Ristoa?

Risto tuli kaapista nelikymppisenä, sai rakkaaltaan hivin ja koki väkivaltaa

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/risto-tuli-kaapista-neli…

Sateenkaaren värinen tie muistuttaa, että Riston kaltaisia on myös olemassa ja he ansaitsevat samat ihmisoikeudet kuin muutkin.

-ap

Mitä puutteita Riston ihmisoikeuksissa täällä Suomessa on???

Eihän??? Onko ihan oikeasti Riston kaltaisia ihmisiä? Siis haloo... ihan tavis-homo, joka elää omaa pientä elämäänsä?

Siis mä ihan luulin, että ne on vain noit pintajulkkiksia ja mediapersoonia ja some-infulencereita jotka on tyyliin: "siis mä luulin olevani bi mutta mä olenkin PANSEKSUAALI!". "Hei! toimittajat! mä tulin just kaapista ulos! hei... HUOMATKAA MUT!",

" tosiTV:stä tuttu Pertsa tässä hei! olen nykyään Barbara ja joo, aion taistella trans-oikeuksien puolesta mutta ensin käyn vielä pari leikkausta läpi eli sellaiset G-kuppikoon siilarit vaihdan kun nää E- kupit ei riitä. Joo seiskalehdestä voitte lukea.

"Hei mä täällä! mä olen esineseksuaali ja mulla on kiihkeä romanssi assan puiston nakkikioskin kanssa, joo onhan se vähän rähjäinen ja rujo, mutta niin lutuinen. Myyjä ei hyväksy meidän suhdetta, mutta mä pistän sellasen myllyn pyöriin somessa että se myyjä canceloidaan hetkessä ja musta tulee julkkis ja ehkä vihreiden kansanedustaja."

"joo, mä siis maalasin koko meidän KADUN sateenkaariväreillä ja omani ja naapureiden pensasaidat myös... MÄ en suostu enää olemaan näkymätön! Mun järjettömän homofobiset naapurit tosin sanoi, ettei ne halua nähdä mua silmissään enää ikinä! mutta onneksi musta tehtiin juttua lehtiin. Nyt mut huomataan piireissä ja mun rohkeutta ihaillaan ja mä olen cool."

" siis mitä mun pitäisi tehdä, että mä saisin näkyvyyttä lisää itselleni ja ajatuksilleni. Mä tiedän olevani huomattavasti keskivertoa superimpi ihminen ja mut on tarkoitettu julkisuuteen ja suuriin tekoihin mutta ihmisten pitäis "löytää" mut ennen kuin ne voi palvoa mua! Hei! jos mä viuhahdan nakuna jossain eduskunnassa jonkun hyvän asian puolesta! laitosvanhukset, asunnottomat, ruokajonot... EI! sen pitää olla jotain trendikästä!

Vierailija
117/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiliesi häveliäästi kuvaa Aino Mätön Tuppuraisen "ystäväksi". Onkohan fuckbuddy?

Minusta tuntuu aina huvittavalta kun lesbojen sanotaan pabevan toisiaan. Minusta panna voi pain mies, paneminen on se tilanne kun penis penetroituu.

Naiset voivat lemmuskellä keskenään, rakastella yms, mutta ei se paneskelua ole.

Useinhan lesbojen kohdalla puhutaan saksisiskoista, eli körrit asettuvat niin, että haarukat ovat levällään ja pilllut hankaavat toisiaan vasten. Litinä vain käy ja mahla lemuaa.

Vierailija
118/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan et toi homoöyhötys loppuu tän viikon jälkeen

Vierailija
119/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan jättää Triplassa käymisen nyt väliin. Ne varmaan pärjäävät hyvin ilman mun rahojani.

Terkuin hyvin toimeen tuleva keski-ikäinen nainen

Uskoisin, että pärjäävät sangen loistavasti.

Kun vaikkapa me 28 000 hyvin toimeentulevaa päätämme, niin mitenhän suu pannaan.

Minä en ole kaarikauppoihin astunut. Eikä firmani niistä osta, jotka näitä typeryksiä mainostaa. Sopimukset siirtyy fiksuille.

Voittehan te niin tehdä, mutta kun me 29 000 hyvintoimeentulevaa tulemme korvaamaan teidän pennoset, niin hymyynhän se kauppiaan suu siitä menee väistämättä :)

Minä taas astun sateenkaarikauppoihin suurella innolla ja kaikki firmani ostotkin sieltä teen ;)

Ei taida auttaa, 90 % ihmisistä on kyllästyneitä koko vouhotukseen. Mutta haaveile sinä vaan.

90% porukasta ihan sama ketä muut panee, teitä 10% asia tuntuu kiihottavan. Miksiköhän?

Vierailija
120/275 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.

Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.

Sama täällä. Oma suhtautumiseni oli aiemmin enemmänkin positiivinen, mutta enää en halua nähdä enkä kuulla yhtään mitään koko porukasta, enkä varsinkaan tule enää koskaan tukemaan heidän agendaansa millään tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi