"Tiina Tuppurainen väritti sateenkaarisuojatien liiduilla Triplan eteen – ”Jos joku haluaa laittaa minut putkaan siitä hyvästä, niin antaa mennä”
Rohkea teko, iso peukku! Tämänkin palstan öyhöille tekisi hyvää tarkastella uudestaan suhtautumistaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöihin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/tiina-tuppurainen-varitti…
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Sama täällä. Oma suhtautumiseni oli aiemmin enemmänkin positiivinen, mutta enää en halua nähdä enkä kuulla yhtään mitään koko porukasta, enkä varsinkaan tule enää koskaan tukemaan heidän agendaansa millään tavoin.
Sinun suhtautumisesi on heille ja muille täysin yhdentekevä.
Miksi aina suojatie? Ehdotin jo aiemmin, että maalaavat asfaltin kaistamerkit ja nopeusrajoitukset, tosi paljon valkoisia tiehen maalattuja merkkejä on olemassa. Näin alkaisi pelti rytistä ja saisi näkyvyyttä omalle sanomalle ilman, että kevyt liikenne asetetaan vaaraan töhrimällä suojatiet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin kyllästynyt kaikenlaiseen tuputukseen, että rupeaa v tuttamaan aina kun jossain näkyy sateenkaarililipun värit tai joku mainitsee lgbt-oikeudet.
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Uskon, että ärsyttäminen on pride-saastan tuputuksen tarkoituskin.
Vastakkainasettelua sillä haetaankin, me vs. muut.
Pohjalla kaikelle tälle ”kapinalle” on yhteinen nimittäjä, kansalaistottelemattomuus ja anarkia yhteiskunnan rakenteita kohtaan.
Samaan joukkoon menee nämä elokapinat ym.
Juuri näin. Mistään ihmisoikeuksien puolustamisesta ei todellakaan ole kyse, vaan tahallisesta provokaatiosta ja vastakkainasettelun voimistamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää Triplassa käymisen nyt väliin. Ne varmaan pärjäävät hyvin ilman mun rahojani.
Terkuin hyvin toimeen tuleva keski-ikäinen nainen
Lesboiluajatukset taitaa kalvaa siellä rouvan mielessä. Nousevatko nuoruusmuistot mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen suhtautumiseni oli neutraali, mutta nykyään, kiitos tuon pakotuksen, lähinnä vain ärsyttää.Sama täällä. Oma suhtautumiseni oli aiemmin enemmänkin positiivinen, mutta enää en halua nähdä enkä kuulla yhtään mitään koko porukasta, enkä varsinkaan tule enää koskaan tukemaan heidän agendaansa millään tavoin.
Kenelle he sitten paskapropagandansa suuntaavat, jos ei ”ulkopuolisille”?
Vierailija kirjoitti:
"Tuppurainen perehtyi selvityksiin siitä, ovatko sateenkaarisuojatiet liikenneturvallisuusriski. Tuppuraisen läpikäymissä selvityksissä ei havaittu yhteyttä turvallisuuden vähenemisen ja sateenkaarisuojateiden välillä.
”Johtopäätökseni oli, että päätös sateenkaaren värien poistamisesta suojatiestä Turussa oli puhtaasti homofobinen.”
Ääliö! Juuri maalaamalla noiden valkoisten raitojen päälle värejä, viritelmästä tulee laiton! Jos olisi jättänyt valkoiset raidat maalaamatta ja sen sijaan maalannut niiden välit (tummat kohdat) väreillä, se olisi ollut vielä lain kirjaimen mukainen! Nyt poliisilla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sakottaa ja poistaa töhryt!
Johtopäätökseni on, että pikkuisen hömppä, mutta kokee olevansa reipas ja kantaa ottava, sai hetkensä julkisuudessa.
Musta tuntuu että olen tehosekoitin. (Onko pakko kiinnostaa, onko pakko tuputtaa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan jättää Triplassa käymisen nyt väliin. Ne varmaan pärjäävät hyvin ilman mun rahojani.
Minäpä taidankin keskittää kaikki perheeni ostokset täst edes Triplaan. Veikkaan, että korvaa moninverroin sinun ostoksesi :)
Terkuin erittäin hyvin toimeentulevan viisihenkisen perheen isä.
Sama täällä. Hyvät valikoimat ja parkkihallista suoraan väylälle.
Eli kun naapurin kloppi töhrii liiduilla tiehen hakaristejä, k*rpiä ja kirkkoveneitä, se on ilkivaltaa, mutta kun aikuinen värittää yli tiemerkinnät, se on rohkeutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lesboiluajatukset taitaa kalvaa siellä rouvan mielessä. Nousevatko nuoruusmuistot mieleen?
Toimittaja Tuppurainen näköjään tullut paikalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nuo homojutut kiinnostaa arvokonservatiiveja. Miksiköhän? :D
Oi, kerro miksi?
Tässähän juuri läpikäydään sitä, miten asiaa nyt hierotaan vasten kasvoja joka puolella, ei edes katua voi ylittää ilman sateenkaarivouhotusta, mikä tuo mieleen homot.
Eikö se ollutkaan tarkoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Ovatko he lopettaneet normaalien ihmisten kiusaamisen vöyhötyksellään? Saanko nyt olla oma itseni ja ihan rauhassa?
E i k i i n n o s t a!
T. muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomostelija sinä olet. Huomaa tuosta hysteriasta, että mieli tekisi mutta ei voi kun kyhäämäsi kulissit kaatuisivat. Turhaa sinä niistä huolehdit kun muut ovat huomanneet suuntautumisesi jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Ovatko he lopettaneet normaalien ihmisten kiusaamisen vöyhötyksellään? Saanko nyt olla oma itseni ja ihan rauhassa?
E i k i i n n o s t a!T. muu
Taitaapa kiinnostaa kuitenkin. Kärki kostui kun kirjoitit tuota harvennettua hätähuutoasi!
http://www.madehow.com/Volume-1/Chalk.html
Liidun valmistukseen tarvitaan kaivostoimintaa, eikö yhtään ympäristöystävällisempää tapaa keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla näitä -homoksi synnytään, mutta heteroksi tullaan- idealisteja?
-ohis
"YLLÄTTÄVÄÄ", että Tiina Tuppuraisella on ollut vaikeuksia sopeutua työpaikoilla.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007874704.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nuo homojutut kiinnostaa arvokonservatiiveja. Miksiköhän? :D
Oi, kerro miksi?
Tässähän juuri läpikäydään sitä, miten asiaa nyt hierotaan vasten kasvoja joka puolella, ei edes katua voi ylittää ilman sateenkaarivouhotusta, mikä tuo mieleen homot.
Eikö se ollutkaan tarkoitus?
Ei nuo jutut meitä heteroita häiritse. Ei me niihin kiinnitetä sen kummempaa huomiota. Teille kaappihomoille se homostelujuttujen mieleen nouseminen ja niistä kiihottuminen sen sijaan näyttää olevan kova pala.
Me eletään niinkuin Weimarin tasavallan aikoja 20-luvun Saksassa. Kaikkihan tietää miten se aikakausi päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaappihomostelija sinä olet. Huomaa tuosta hysteriasta, että mieli tekisi mutta ei voi kun kyhäämäsi kulissit kaatuisivat. Turhaa sinä niistä huolehdit kun muut ovat huomanneet suuntautumisesi jo aikoja sitten.
Kuvittelet, että ”homoksi haukkuminen” aiheuttaa jonkinlaisia reaktioita? 😂 Sinänsä tietysti ikävää, että pidät homoseksuaaliksi kutsumista sopivana loukkaamistarkoituksiin, mutta sellaisia te ääri-ihmiset olette.
Sellaisia seurojako siellä Jytkyteltassa pidetään. Olet varmasti ajatellut noita juttuja tyydyttäessäsi itseäsi.