Olen 170cm nainen, jonka kengänkoko 42. Ärsyttää, kun jokainen mies
Jonka kanssa olen tapaillut tai seurustellut on ottanut ison jalkani puheeksi. Ihan kuin en häpeäisi jalankokoani jo tarpeeksi muutenkin.
Kommentteja miehiltä:
"Hei, meillähän on melkein samanpituinen jalkaterä!"
"Kokeiles noita mun kenkiä, näyttäisi sopivan sulle"
"Miten sun kengät voi näyttää niin pieniltä, kun sun jalka on melkein yhtä iso kuin mulla?"
Juu, mun ISO JALKA on pitkä ja melko kapea, eli mun ei tarvitse ostaa koon 44 kenkiä leveyden takia toisin kuin ne miehet, joilla olisi pituuden puolesta koko 42 mutta leveydeltä 44...
Minulle nämä jalkakommentit ovat aikalailla yhtä loukkaavia kuin jos itse kommentoisin miesten ruumiinosia tähän tyyliin: "hei sullahan on melkein yhtä isot tissit kuin mulla (kommentti ylipainoiselle miehelle)" tai että "sun leuka on melkein yhtä pieni kuin mulla!" Etc etc...
Huoh.
Onko teillä muilla isojalkaisilla naisilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (45)
Kyllä. Sie aloit kasvamaan lattiaa pitkinkin
Naisen jalka kuuluu olla max 39 siis täysin max
M38
Ei ole itseasiassa kukaan koskaan kommentoinut, olen 170 ja koko on 41.
Mulla on miehen kanssa samanpituinen jalka. Mä käytän kokoa 40-41, hän 45-46 😂
Mun jalan koko on 40-41 (kengän mallista riippuen) eikä kukaan mies ole koskaan kommentoinut sitä millään tavalla.
Mä olen pidempi ja kengänkoko 40 enkä häpeä yhtään. Pitkään yritin tunkea jalkoja 38-39 monoihin. Arvaa tekikö kipeää ja millaisia ongelmia siitä seurasi? Oikeasti, jos joku helvetin kengänkoko saa ihmisen täysin pois raiteiltaan niin puolestani sellainen ehdokas saa painua hevonkuuseen.
Vierailija kirjoitti:
M38
Miehen varustus pitää olla min. 17 cm siis täysin minimi!
Mulla on pituutta 169 cm ja jalka on 41-42. Ei kuitenkaan koskaan ole kukaan mies varsinaisesti kommentoinut jalkani kokoa, ei edes oma mies, vaikka jalkamme ovat lähes saman kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
M38
Tämähän kertoo vain miten yksinkertainen ja pinnallinen ihminen sinä olet.
Ei naisella vielä koko 44 mikään ongelma ole.
Onhan toi iso jalka noin lyhyelle naiselle. Jos olisit 180cm tai enemmän niin silloin se olisi sopusuhtaista. Mutta jalan koolle ei mitään voi joten sivuuta turhat huomautukset kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on miehen kanssa samanpituinen jalka. Mä käytän kokoa 40-41, hän 45-46 😂
Naiset tunnetusti käyttää liian pieniä kenkiä ja miehet liian isoja... 😆
Vierailija kirjoitti:
Olet luonnonfriikki. Sirkukseen tienaamaan
Mä meen kans. Olen parrakas nainen.
Pidä mielessä että valtaosa naisista pitää liian pieniä kenkiä. Googlaa vaikka. Jos sulla on kokoa vastaava kenkä, ole vaan ylpeä. Sit on niitä 41 kokoisia jotka epätoivoisesti haluaa olla 39 ja jalka on jo epämuodostunut.
Pahoitteluni. Itse en ole koskaan seurustellut noin tampioiden miesten kanssa.
Olen nainen 169 cm ja kengän koko on 43. Myös käteni ovat hieman tavallista suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
M38
Ja miehen jalan pitää olla vähintään 47 siis ihan vähintään.
N36
Kumma. Olen n173, kenkä 41.
Kukaan ei ole koskaan sanonut jalankoostani mitään. Ei kyllä vaatekoostakaan, pituudesta...
Taidan liikkua fiksummissa piireissä kuin sinä.
Sama pituus, kengänkoko 41-42 riippuen mallista. Tiedän kyllä itse, että mulla on isot jalat, mutta ei niitä kukaan muu ole kommentoinut.
Ei . 158 cm ja kenkä 41. Sopivan suuri koko, jotta voi potkaista veetuilijoita peffaan
Olet luonnonfriikki. Sirkukseen tienaamaan