Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vien aina alkottomiin häihin piilopullon jos toisenkin

Vierailija
10.07.2014 |

Ryypiskellään jossain ja lähdetään baariin kunhan kehdataan

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein häät järjestetään ravintoloissa, niin siinä seinän takana on kuitenkin baari. Piipahdan aina "tupakalla" ja nautin oluseni. Vaikken edes polta!

Arvatkaas vaan kuin paljon häävieraista on siellä pubin puolella "tupakkalla" tai "veskissä". NIINPÄ!

Vierailija
2/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa apua alkoholiongelmiinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään ottaa välillä enemmän ja vähemmän alkoholia, mutta jos häät on vartavasten järjestetty alkoholittomiksi niin kyllä mä voin sen illan olla juomatta eikä edes tee tiukkaa. Kiva että te tuollaiset nolaatte itsenne olemalla ainoat jotka ovat juoneet miestä väkevämpää, sen kyllä huomaa.

Vierailija
4/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette surullisen säälittäviä, jos ette osaa juhlia ilman viinaa.

Otan osaa, mutta en tarjoa alkoholia.

Vierailija
5/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en pysty olemaan yhtä iltaa ilman. :/ Kiitos vinkeistä, tähän asti olen jättänyt alkoholittomat juhlat väliin.

Vierailija
6/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa vakavasti nuo puheet alkoholiongelmasta, sitä ei yleensä itse huomaa, mutta toiset huomaa selvästikin. Nytkin tällä palstalla on jo usempi tuosta hääketjusta ja tästä ketjusta pistänyt merkille että muutamalla ketjuun vastanneista on selkeästi alkoholiongelma. Se ei oo enää normaalia kuljettaa mukana piilopulloja tai kokea että joku tilaisuus on pilalla heti alkuunsa kun kuohuviinin tilalla on pommacia. Tuo menee vaan pahemmaksi tuosta iän myötä, joten apua kannattaa hakea heti eikä vasta sitten kun koko elämä on jo pilalla.

Vierailija
7/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä ihan oikeasti yhtään hävetä olla kännissä, jos muut ovat selvin päin? Minusta koko ajatuskin on ihan kammottava, kuin olisi alasti muiden ollessa vaatteet päällä, tai vielä pahempaa.

Vierailija
8/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa alkottomissa häissä on piilobaari. Viime vkl olin viineksi tällaisessa tilaisuudessa. Morsiammen isällä oli monta pulloa kirkasta autossa, eikä ollut ainoa.

Parasta oli se kun morsio kysyi jälkeenpäin multa ja mieheltä että "eihän se niin paha ollut! Ja teilläkin näytti olevan hauskaa"

Joo oli. Päästiin leikkimään teinejä. Varmaan puolet vieraista oli kännissä, kaasolla oli rintsikoissa niitä pikkupulloja.

Vierailija
9/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 04:37"]Kannattaa ottaa vakavasti nuo puheet alkoholiongelmasta, sitä ei yleensä itse huomaa, mutta toiset huomaa selvästikin. Nytkin tällä palstalla on jo usempi tuosta hääketjusta ja tästä ketjusta pistänyt merkille että muutamalla ketjuun vastanneista on selkeästi alkoholiongelma. Se ei oo enää normaalia kuljettaa mukana piilopulloja tai kokea että joku tilaisuus on pilalla heti alkuunsa kun kuohuviinin tilalla on pommacia. Tuo menee vaan pahemmaksi tuosta iän myötä, joten apua kannattaa hakea heti eikä vasta sitten kun koko elämä on jo pilalla.

[/quote]

Yhden viestin perusteella voi helposti päätellä tuntemattoman alkoholinkäytön. :D

Vierailija
10/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs hautajaiset sitten?

Nyt on kahdet peräkkäiset häät, missä olen ollut, olleet alkottomat. Moni ilmoittaa polleasti, että lähtee aikaisin pois alkoholittomista häistä. Onko tullut mieleen, että niitä ei ole edes tarkoitus juhlia ylipitkään? Toiset noista häistä olivat seurakuntatalolla, vihkiminen kappelissa ja juhla seurakuntatalon tiloissa. Ei pari ole edes absolutisti tai uskovainen, mutta he järjestivät näin. Ne juhlat olivat todella kauniit. Moni varmaan pitäisi tunnelmaa hautajaismaisena, mutta minusta ne olivat ihanat häät. 

Toiset olivat vähän "kevyemmät". Ne olivat aika rajoitetut juhlat ja kutsuittuina oli pelkästään lähisukulaisia sekä ilmeisesti ihan morsiusparin pari bestistä vähin äänin. Pari tiesi, että suvussa kaikki kutsutut "osaavat käyttäytyä". Alkoholistitäti jäi ilman kutsua, mutta tuskin hän näistä häistä saa edes tietää, kun yhteydenpito on muutenkin vähäistä. 

Kummissakaan näistä häistä ei edes hääpaikkaa oltu varattu aamuyöhön saakka. Mitä mieltä siinä on jäädä kännäämään, parempi kai se onkin, että halukkaat menee jatkoille baariin? Mitä kehtaamista siinä yleensä on, jos lähtee pois kun ohjelma loppuu? Mun omissa häissä apella oli pullo, mutta mulla oli niin minihäät ihan lähimpien kesken, että "vastaanottokin" oli meillä kotona. Äidin ja anopin mieliksi kuitenkin pieni juhla pidettiin, ensin harkittiin että mennään vähin äänin. 

Vierailija
11/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista käytöstä.

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 06:15"]

Monissa alkottomissa häissä on piilobaari. Viime vkl olin viineksi tällaisessa tilaisuudessa. Morsiammen isällä oli monta pulloa kirkasta autossa, eikä ollut ainoa.

Parasta oli se kun morsio kysyi jälkeenpäin multa ja mieheltä että "eihän se niin paha ollut! Ja teilläkin näytti olevan hauskaa"

Joo oli. Päästiin leikkimään teinejä. Varmaan puolet vieraista oli kännissä, kaasolla oli rintsikoissa niitä pikkupulloja.

[/quote]

Vierailija
12/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 06:30"]Moukkamaista käytöstä.

[/quote]

[/quote]

Sorry, olis kannattanut ilmoittaa kutsussa että viinaa ei ole tarjolla niin oltais käytetty miehen kanssa lapsivapaa viikonloppu kaksin ravintolassa ekkä missään hautajaistunnelmalla varustelluilla lastenkutsuilla. Johon ei niitä lapsia edes saanut tuoda :D

Vierailija
13/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että maistraattivihkiminen tai häät tosi pienen piirin kesken on yleistynyt suurten mahtihäiden rinnalla. Pääsee helpommalla. 

Vierailija
14/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 06:38"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 06:30"]Moukkamaista käytöstä.

[/quote]

[/quote]

Sorry, olis kannattanut ilmoittaa kutsussa että viinaa ei ole tarjolla niin oltais käytetty miehen kanssa lapsivapaa viikonloppu kaksin ravintolassa ekkä missään hautajaistunnelmalla varustelluilla lastenkutsuilla. Johon ei niitä lapsia edes saanut tuoda :D

[/quote]

Aika noloa käytöstä hääparilta, taisin olla samoissa kinkereissä.

Vierailija
15/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisistakin on nykyään tullut kuin isoja lapsia, jotka luulevat että maailma pyörii heidän ympärillään. Häätkin pitäisi olla sellaiset, että jokaiselta vieraalta on erikseen kysytty, että mitä haluaisistte meidän häissä tehdä, että viihtyisitte eikä tulisi tylsää ja paha mieli? Ei ennen ollut sellaista, että kiukuteltiin siitä että koko ajan joku ei ole viihdyttämässä ja syöttämässä ja juottamassa ja pitämässä kädestä kiinni. Se nyt ei ollut maailmanloppu olla muutamaa tuntia juhlissa ilman alkoholia, siihen aikuinen ihminen kykeni ilman loppuelämän katkeruutta.

Vierailija
16/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on just muslimihäissä se oikea käytäntö.

Vierailija
17/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siis ihana iskä ja ihana kaaso morsiammella. Korjauksena tuohon tekstiin, että ei teidän varmaan tarvinnut leikkiä teinejä, kun ette ole tainneet koskaan ihan aikuisiksi asti kasvaakaan...

Vierailija
18/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 05:10"]Eikö teitä ihan oikeasti yhtään hävetä olla kännissä, jos muut ovat selvin päin? Minusta koko ajatuskin on ihan kammottava, kuin olisi alasti muiden ollessa vaatteet päällä, tai vielä pahempaa.

[/quote]

Ja missä sanotaan että pitää känni juoda? Itselläsi taitaa olla alkoholiongelma jos kuvittelet alkoholin ainoan käyttötarkoituksen olevan humaltuminen.

Vierailija
19/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 05:10"]Eikö teitä ihan oikeasti yhtään hävetä olla kännissä, jos muut ovat selvin päin? Minusta koko ajatuskin on ihan kammottava, kuin olisi alasti muiden ollessa vaatteet päällä, tai vielä pahempaa.

[/quote]

Ja missä sanotaan että pitää känni juoda? Itselläsi taitaa olla alkoholiongelma jos kuvittelet alkoholin ainoan käyttötarkoituksen olevan humaltuminen.

[/quote]

No mikä tarkoitus sitten on juoda esmes sitä tissilämmintä kossua mitä tän ketjun yksi kaaso tarjoili, jos ei humaltuminen?

Vierailija
20/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli vähän aikaa sitten häät. Sulhasen suku kuuluu erääseen uskonlahkoon, joten alkoa ei tarjoiltu. Itse emme olleet paikalla, mutta ne kaverimme ketkä olivat kertoivat miten porukka alkoi kyllästymään virsiin ja hääjuhlaan, osa katseli koko ajan kelloa ja osa katosi vähän väliä "vessaan" tai "tupakalle". Ei tuollainenkaan olisi kivaa, kun juhlat pilaantuvat ehdottoman nollatoleranssin takia. Alko ei ole pääasia, mutta jotkut haluavat ottaa ja toiset eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi