Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen, mitä sanoisit homolapsellesi?

Vierailija
09.07.2014 |

Uskovaisilla (anteeksi yleistys, puhun kiihkoilijoista) on tapana sanoa pahaa homoista koska Raamattu. Mutta entä jos oma lapsesi olisi homoseksuaali? Hylkäisitkö, yrittäisitkö eheyttää, tuomitsisitko, oppisitko elämään asian kanssa, hyväksyisitkö homoseksuaalisuuden lopulta?

Kaipaan näkemystänne, kun kyseessä olisi oma lapsenne.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, minä rakastan sinua enemmän kuin elämää. Myös Jumala rakastaa sinua. Kaikki ihmiset tässä maailmassa riipumatta katsomuksesta eivät kuitenkaan hyväksy seksuaalisia vähemmistöjä. Jos joku pahoittaa mielesi, voit aina tulla puhumaan minulle.

Vierailija
22/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisin lapselle, ettei hän ole syntynyt homoksi, vaikka jumalattomat psykologit näin väittäisivät. On jokaisen oma valinta ryhtyä irstailijaksi. Homoilun ja muiden perversioiden harjoittaminen on moraalitonta ja vastoin Jumalan tahtoa. Ihmisruumis on Pyhän Hengen temppeli ja irstailulla ihminen saastuttaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että "Hyppää Homo voltti"

joo ja ....olen aina halunnut päästä sanomaan tämän

Vierailija
24/65 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin todella järkyttynyt mutta en tietenkään hylkäisi lasta tai rakastaisi häntä yhtään vähempää kuin ennen. Eihän omaa suuntautumistaan voi valita ja lapsi olisi Jumalallekin ihan äärettömän rakas suuntautumisestaan huolimatta. Varsinkin kristitylle nuorelle homoseksuaalisuus on varmasti kova paikka ja tukisin kaikin tavoin.
---------
Mulle on opetettu että suuntautuminen itsessään ei vielä ole synti vaan pelkästään se toteuttaminen on. Mä oon ite biseksuaali mutta en toteuta sitä (eli ei ongelmaa) joten toivoisin että myös lapseni voisi elää suuntautumisensa kanssa ilman että toteuttaisi sitä. Rankkaa ja vaikeaahan se on mutta silti ihan mahdollista.

Vierailija
25/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun homot

T: Homot

Vierailija
26/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa uskovaisen perheen homonuori pieksettiin sukulaisten voimin. Vanhemmat eivät hyväksyneet ollenkaan lapsensa homoutta. Ahdistelun takia nuori joutui jättämään opintonsa kesken ja muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Aivan tosi tapahtuma, eikä tästä ole kauaakaan. Olin todella järkyttynyt kun kuulin tapauksesta, miten tällainen voi olla mitenkään mahdollista sivistysmaassa nykyaikana? Missä ihmeen pimeässä tynnyrissä nämä kiihkouskovaiset elämänsä viettävät? Heille ei toisen kärsimyksellä ole mitään väliä, on vain se oma hyvä, minä ja minun uskoni. Senhän huomaa tästä "aito avioliitto"-kampanjastakin.

Vierailija
27/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tieto. En ihmettele yhtään. Pakkomielle tuo tarpeen suurempaan riskinottoon, luotetaan tuntemattomiin, pannaan paljaalla, ajetaan lujaa. Kerranhan sitä vain elet.. *kops* (auto kallionkielekkeeseen). Mielisairaus tai kehityshäiriö tuo on. 

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:57"]Homosexuals are 100 times more likely to be murdered (usually by another homosexual) than the average person, 25 times more likely to commit suicide, and 19 times more likely to die in a traffic accident (8). Judge John Martaugh, chief magistrate of the New York City Criminal Court has said, "Homosexuals account for half the murders in large cities" (10). http://www.traditioninaction.org/HotTopics/a02rStatistcs.html

-Mies 29v-

[/quote]

Vierailija
28/65 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee, ymmärtää että todellakin on olemassa sellaisia ihmisiä, joita voi sanoa pahoiksi, suvaitsemattomiksi ja epäempaattisiksi. 

Vierailija
29/65 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan kuulla. Liian usein kuulee uskovaisen suusta: "en kasvata lapsistani homoseksuaaleja"...

Se kun ei ole kiinni kasvatuksesta

Vierailija
30/65 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskovaisilla ole homolapsia! :p

Vierailija
31/65 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaa lasta voisi olla rakastamatta, seksuaalinen suuntautuminen ei olisi minulle ongelma, vaikka varmasti vähän asiaa joutuisin prosessoimaan.

Vierailija
32/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eheytykseen vaan.

Vierailija
33/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa on vaikea alkaa tällä palstalla yhdessä vastauslaatikossa selittää. Pitkä ja vaikea tie se voisi olla käydä läpi, mutta tekisin selväksi tasan sen mitä Raamattu sanoo, en enempää enkä vähempää. Ja oikeastaan enimmäkseen vain rukoilisin asian puolesta. Uskon Jumalaan joka on elävä ja voimallinen ja uskon että Hän itse pystyy sanomaan lapselle enemmän kuin minä. Loppujen lopuksi lapsi sitten tekisi omat valintansa, ja aina rakastaisin häntä ja olisin tukena vaikka en voikaan hyväksyä syntielämää.

Vierailija
34/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homoseksuaalisuus ole synti - homosuhteet ovat!

Vierailija
35/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

God bless you.

Vierailija
36/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisi häntä tietysti ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Sanoisin, että ratkaisu, toteuttaako hän taipumustaan, on hänen omansa. En kannusta siihen millään tavalla, mutten hylkäisikään. Se vain kerta kaikkiaan olisi täysin lapseni oma asia.

Vierailija
37/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Olen uskovainen ja jos lapseni olisi homoseksuaali ja hänellä olisi samaa sukupuolta oleva kumppani niin varmaan onnittelisin. Taas monet uskovaiset leimataan homovastaisiksi. Se, että joku himouskovainen kirjoittelee netissä kuinka se on synti ei tarkoita että kaikki kristityt ovat sitämieltä. Herätkää!

Vierailija
38/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole (kiihko)uskovainen. Saan vaikka muuttaa mieltäni jos alan ajatella jostain asiasta eri lailla kuin ennen.

Vierailija
39/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:16"]Öh... Olen uskovainen ja jos lapseni olisi homoseksuaali ja hänellä olisi samaa sukupuolta oleva kumppani niin varmaan onnittelisin. Taas monet uskovaiset leimataan homovastaisiksi. Se, että joku himouskovainen kirjoittelee netissä kuinka se on synti ei tarkoita että kaikki kristityt ovat sitämieltä. Herätkää!

[/quote]

Valot on jo päällä. Aloituksessahan painotetaan kiihkoilijoita.

Vierailija
40/65 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin tietysti. Olen itsekin homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän