Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Koskelan surmasta syytetyn pojan äiti

Vierailija
06.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb214472-e6a4-480e-9b6a-164eb19c7ab9

Kuten huomaatte niin teko tuli täytenä yllätyksenä sekä kovana järkytyksenä epäillyn pojan äidille eikä kakkiaisten suorittama koko perheen lynkkaaminen mitä täällä on tehty ainakaan auta asiaa yhtään.

Täällä on myös hurskasteltu, ettei meidän poika ikinä tekisi tuollaista mutta samalla kerrotaan miten kakaroiden annetaan juosta ulkona yömyöhään vailla kuria. Ihan yhtä hyvin sinä voit saada poliisilta vastaavan soiton ja poikaasi epäillään vastaavasta rikoksesta.

Kommentit (1617)

Vierailija
1/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kirjassa äiti kertoo, ettei koskaan uskonut, että tällaista voisi tapahtua hänen omalle kohdalleen. Koko perhe on saanut kriisiapua, ja he ovat puhuneet paljon kriisityöntekijöiden kanssa."

Kuulostaako tutulta? Silti ollaan lynkkaamassa perhettä.

Vierailija
2/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on järkytys läheisille, kuka voi väittää muuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lynkannut mitään. Olisi kieltämättä kauheaa omalle kohdalle, pahinta toki hänelle je omaisilleen, jolle nuo teot tehtiin.

Mutta varmasti on itkua ja oksennusta tullut tämänkin tekijän vanhemmilta.

Vierailija
4/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– [Pojalla] on ollut tapahtumien jälkeen hetkiä, jolloin hän olisi toivonut olevansa kuollut. Minä pelkään, että hän lähtee huonolle polulle ja eksyy vankilassaoloaikana väärään piiriin."

Eiköhän nyt ole myöhäistä. Poika (VN ilmeisesti) on lähtenyt huonolle polulle jo aikaa sitten. 

Vierailija
5/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole lynkannut mitään. Olisi kieltämättä kauheaa omalle kohdalle, pahinta toki hänelle je omaisilleen, jolle nuo teot tehtiin.

Kyllähän täällä on vanhemmat lynkattu ja väitetty, että pojan teko johtuu huonosta kasvatuksesta ja kotioloista.

Vierailija
6/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista peloistani on, et mitä jos oikeasti jotain tuollaista tapahtuu omassa perheessä. Kun oikeasti koskaan et voi olla kenestäkään ihan sata varma.

Lapseni ovat jo täysikäisiä, mutta kyllä se olisi aivan yhtä järkyttävää, tapahtuisi ikävyydet missä iässä tahansa.

Vierailija
7/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän täällä on vanhemmat lynkattu ja väitetty, että pojan teko johtuu huonosta kasvatuksesta ja kotioloista.

Niinpä. Vaikka niitä ketjuja on poisteltu, niin täällä oli todella aggressiivista kommentointia. Nyt kun tunteet on jäähtyneet, alkaa se selittely "enhän minä". 

Juuri näin hirveydet tapahtuvat. Tunnekuohussa, joukkopsykoosissa. Ja kun järki tulee takaisin, aletaan kiistämään ja halutaan unohtaa.

Vierailija
8/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten tuo muka sen kumoaisi? Yrittävät vain päästä päkähästä.

Ei tuo ole voinut puskista tulla

Vierailija
9/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se tulee puskista. Kenen tahansa lapsi voi syyllistyä raakaan murhaan.

Vierailija
10/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan olivat kiusanneet, pahoinpidelleet ja ryöstäneet ihmisiä jo aikaa ennen surmaa. Aika kujalla saa olla poikansa menemisistä ja tekemisistä (joko tietoisesti sulkea silmät tai hyväksyä teot). Kova järkytys varmasti, mutta että yllätys, epäilen.

Vierailija
11/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on, jos poika vankilassa tarttuu Raamattuun ja löytäö Kristuksen. Muuten taitaa polkunsa vain pahentua.

Vierailija
12/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän olen näiden syytettyjen poikien keskinäistä viestintää lukenut (tekstiviestejä toisilleen yms) niin sitä enemmän vakuuttunut siitä, että aika väärillä poluilla ollaan oltu jo pitkän aikaa kotiväen nukkuessa silmät auki.

Kirjan julkaiseminen on todella ärsyttävä temppu.

- kirjoittaja haluaa rahastaa tragedialla

-uhrin vaiheilla halutaan retostella. (Suututtaa todella hänen puolestaan. Kukaan ei suojellut eläessä eikä ole näköjään turvassa edes "rajan toisella puolella" näiltä  haaskalinnuilta.)

-jonkinlaista valkopesua näille tekijöiden vanhemmille. Purkakoon oloaan terapeuteilla, mutta teon jälkeen ihan turha ainakaan tänne esittää jotain normaalia ja tervepäistä perhettä, jossa ikään kuin vahingossa on kasvanut rikkaruoho.

Vierailija
13/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liittyy kaikkeen.

Vierailija
14/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta jo tuossa lehtijutun kirjan pätkässä paljastui, että ainakin yhtä tekijää on kasvatettu häpeällä. Se jo vahingoittaa lasta.

Vierailija
15/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän olen näiden syytettyjen poikien keskinäistä viestintää lukenut (tekstiviestejä toisilleen yms) niin sitä enemmän vakuuttunut siitä, että aika väärillä poluilla ollaan oltu jo pitkän aikaa kotiväen nukkuessa silmät auki.

Kirjan julkaiseminen on todella ärsyttävä temppu.

- kirjoittaja haluaa rahastaa tragedialla

-uhrin vaiheilla halutaan retostella. (Suututtaa todella hänen puolestaan. Kukaan ei suojellut eläessä eikä ole näköjään turvassa edes "rajan toisella puolella" näiltä  haaskalinnuilta.)

-jonkinlaista valkopesua näille tekijöiden vanhemmille. Purkakoon oloaan terapeuteilla, mutta teon jälkeen ihan turha ainakaan tänne esittää jotain normaalia ja tervepäistä perhettä, jossa ikään kuin vahingossa on kasvanut rikkaruoho.

Mitä tarkoitat? Luetko itse lapsesi tekstiviestejä? Nukut myös itse silmät auki jos kakaroillasi ei ole kovaa kuria ja kotiintuloaikoja ja pelaat uhkapeliä sillä syyllistyykö oma kullannuppusi henkirikokseen

Vierailija
16/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule puskista. Kyllä se on ollut näkyvillä jo vuosia.

Vierailija
17/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, että ihmiset ovat pöyristyneitä ja vihaisia äärimmäisen brutaalin surman johdosta. Kuka olisi voinut kuvitellakaan sellaisen reaktion tapahtuvan. Murhaajan äiti on ihan oikealla asialla pyytäessään soihtuja ja talikoita aavistuksen laskemaan alaspäin. Nyt on tärkeintä, että he perheenä tulevat autetuiksi.

Vierailija
18/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kumma, että ihmiset ovat pöyristyneitä ja vihaisia äärimmäisen brutaalin surman johdosta. Kuka olisi voinut kuvitellakaan sellaisen reaktion tapahtuvan. Murhaajan äiti on ihan oikealla asialla pyytäessään soihtuja ja talikoita aavistuksen laskemaan alaspäin. Nyt on tärkeintä, että he perheenä tulevat autetuiksi.

Miksi?

Vierailija
19/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei johdu? Vai meinaatko että jos laiminlyö lapsensa kasvatuksen, ei sitten reagoi millään tavalla kun saa tietää että tämä on tappanut jonkun?

Vierailija
20/1617 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi! Vai voisitko sinä? Olethan sinäkin jonkun lapsi. Minä en ainakaan voisi. Vanhempani olisivat voineet olla takuuvarmoja asiasta, ja oikeassa olisivat olleet. Samoin itse voin mennä vaikka takuuseen etteivät omat lapseni ikimaailmassa tuollaista tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä