Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö sekasaunaan?

Vierailija
06.07.2021 |

Itse en menisi enkä mene. Aikoinaan opiskelupiireissä oli tähän jopa painostusta ja me jotka emme kekkuloineet muiden edessä alasti, jäimme vähän syrjään kaikesta muustakin.

Omat perusteluni: Intimiteetti. Yksityisyys. Näistä siinä vain on kyse. Ei mistään häpeilystä, tiukasta moraalista tms.

Vaikka sauna ei mikään seksuaalinen paikka olekaan, paljaat sukuelimet tulevat siellä kyllä myhäillen kytätyiksi ahnailla silmillä kun tilaisuus koittaa. Ja kaikki perustelut jostain suomalaisesta perinteestä ja alastomuuden luonnollisuudesta ovat tässä yhteydessä vähän outoja, koska ei se mielestäni poista sukupuolisen alastomuuden intimiteettiä että siirrytään ovesta huoneeseen jossa keskilämpötila muutaman 10 astetta korkeampi.

Olenko outo?

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko yllä puhuu asiaa. Oma keho, oma päätös.

Minäkin jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä.

Vierailija
102/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän rehellisesti katselleeni koulukavereideni sukuelimiä sekasaunassa. SIksihän sinne mentiin. Tyhmää väittää jotain muuta.

mies30

Puhu vaan omasta puolestasi, homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt, eikä siitä mitään ihmeellistä ole seurannut. Paitsi joo, siis elämän varrella 1-2 miestä ovat olleet tosi loukkaantuneita ja pahastuneita siitä, että "heidän" saunaansa tuli naisia pilaamaan ilmapiirin, eli vääntämään framille lihaa, jota ei saanutkaan ilmiselvästi syödä! Koska se on tosi epistä luonnollisesti. Kaikille muille miehille, eli n. 98% porukasta, se naisten tulo oli vain hupaisaa. 

Vierailija
104/121 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin varttuneempana naisena olen oppinut, että sekasaunaan tarvitaan vain oikea mielentila ja itsetuntoa.

Omalla miehellä on kaveriporukan ja suvun pienin pippeli, eikä se halua hävetä sitä yhtään. Aina ensimmäisenä ja viimeisenä munasillaan, kylmä tekee vielä tehtävänsä. Esittelee sitä kylmän pienentämää prinssinakkia, muka vilvoittelee.

Koko ajan sekasaunotaan meillä kotona ja mökillä. Ekat kymmenen vuotta häpesin silmät päästäni ja kuuntelin naisten kikatusta, nyt olen usein ainoa naispuolinen sekasaunoja. Muiden naisten miehet ei päästä naisiaan sekasaunaan. Itse olen muodokas, isoperseinen ja suht rintava. Nykyisin (37v) saan joka kerta ehdotuksia isomunaisilta mieskavereilta. Aikuiset miehet osaavat herkkuaan tarjoilla ja nykyisin en tosiaankaan vastusta kiusausta, vaan nautin elämästä.

Päästän vieraan pesemään selkää ja aina saan samalla hyvää hoitoa, yleensä pesijän mitta riittää takaapäin, ja naiset jututtaa terassilla pienimunaista miestäni. Kikattaa, kun oma mies pesee minun selkää saunassa. Löylyissä nostan jalat lauteille ja miesten syliin.

Kaikkien vihaama senttimetrimies taas tullut pilaamaan tämänkin ketjun. Voisitko kadota kiitos.

N42

Vierailija
105/121 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen. Saunominen yhdessä mieheni ja hyvin ystävien kanssa on aina niin mukavaa yhdessäoloa.

Vierailija
106/121 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäreilu tilanne, kun olen todella likinäköinen. Muut näkevät paikat mutta minä en.

Vierailija
107/121 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasauna on varsin mukava kunhan on saunakavereina luotettavia ystäviä.

Vierailija
108/121 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olen ehkä kaksi kertaa ollut seka saunassa Juhannuksena. Nykyään ei ole mitään mahdollisuutta edes saunoa. Eikä ole liioin ystäviä, ketkä pyytäisivät saunomaan. Putkiremontin aikana, evakko asunnossani, otin sauna vuoronja saunoin yksikseni. Oli se ylellinen tunne. Hyvä sauna kyllä kelpaisi. Saunasta on päästävä suoraan ulos tai edes parvekkelle, muuten happi loppuu. Yleisiin saunoihin tai uimahalleihin en enää terveydellisistä syistä uskalla mennä.

Vierailija
109/121 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki koronapassia sen takia että pääsisin uimahallin sekasaunaan

Vierailija
110/121 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet outo. Herää kysymys, että onko jotakin salattavaa..

Ei, mutta on jotain yksityistä.

Vierailija
111/121 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mennään mielellämme aina kun tulee tilaisuus.

Vierailija
112/121 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä sekasaunassa esittelemässä mun isoa lerssiä naisille. Molemminpuolinen ilo.

Vierailija
113/121 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei vain ole minun juttuni.

Vierailija
114/121 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimasaunassa oon ollut kun kaikki olivat uikkareisaa, muuten en mene. Vain mieheni ja lapseni kanssa voin sanoa alasti.

Vierailija
115/121 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekasaunassa.

N51

Vierailija
116/121 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään käydä sekasaunassa esittelemässä mun isoa lerssiä naisille. Molemminpuolinen ilo.

Nuoletko?

Vierailija
117/121 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkistelijät menevät sekasaunaan uimapuvuissa

Vierailija
118/121 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää mee. kaikki kyttää mun kullia.

Vierailija
119/121 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain uimahallissa muka vielä nakusekasauna?

Vierailija
120/121 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Sauna Hermannissa on yhteissauna torstaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi