Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo vaatii jokaista lähettämään kortin lomalta.

Vierailija
09.07.2014 |

Näitä sitten kerätään seinälle kollaasiksi ja jokainen voi sitten ihailla missä ihmiset ovat lomallaan käyneet.

En tasan tuo tai lähetä mitään korttia koska olen vaan kotona viettämässä normaalia arkea.

Siis suvan idioottijuttu.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä lähettää töihin Suomi - Finland -kortin, kuvan Hämeen linnasta / Lintsistä tai mistä kaupungista sitten oletkin, tai sellaisen kortin, jossa on kuvassa korillinen mustikoita / lehmä laitumella / näkymä järveltä. Eihän sitä tarvitse ottaa ihailun / kilpailun aiheena, vaan ihan vain ystävällisenä tervehdyksenä.

Vierailija
2/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:41"]

Tulosta viimeisenä työpäivänä netistä kiva kuva kotikaupungista ja pistä sinne ilmotustaululle odottamaan. Ei maksa mitään.

[/quote]

Juuri noin on käytännössä toimittava, jos pomo on tuollaisen ohjeen antanut, eikä halua omaa lomaansa käyttää siihen. 

Ainakin minulla löytyisi joulukortteja edelliseltä joululta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään mitään älyttömiä kortteja lähettelis. En lähetä kortteja mistään, koska kortit kuuluvat aikaan , jolloin matkustaminen oli harvojen etuoikeus ja se oli oikeesti erikoista ja hienoa saada jostain kaukaa kortti. Miksi tuommosta tuhluuta pitäs enää harjottaa? Pomosi ei sitä paitsi voi velvoittaa sua lähettelemään omalla ajallas mitään.

Vierailija
4/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska provoyritys. Mutta toisaalta, nykyäänhän nämä virikelapset alkavat olla johtajaiässä ja heille on jäänyt päälle nämä nallekortit ja leikit ja yhteisöllisyys. Voisin kuvitella erään sosionomiesimieheni ryhtyvänkin tällaiseen. On juuri sellainen lässyttäjä. Hymynaamoja seinillä ja päivän mietelauseita, joita pitää pohtia työn lomassa yms.

Minä en niin paljoa työasioita mieti, että muistaisin jotain korttia lomalla töihin panna. Mutta jos olisi hankala vänkyttäjä, yrittäisin heti eka päivänä jonkun laatikon pohjalle jääneen kortin pistää postiin, ettei unohdu käsky loman aikana.

Vierailija
5/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän luulen että se "pakko" tässä on ihan vaan ap:n päässä. Hyvä esimerkki siitä, miten pomo yrittää järjestää porukalle jotain kivaa ja ehkä jopa työyhteisön henkeä parantavaa, mutta ollaan vaan väkisin naama norsunvitulla. Eihän siellä töissä tosiaan pakko ole kenenkään yrittääkään viihtyä.

Vierailija
6/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sen näkee kuinka suomalaiset ovat huumorintajuntonta ja tylsää kansaa. Kyllähän jokainen tajuaa ettei pomo voi tosissaan vaatia lähettämään korttia, toisin sanoen eihän se voi olla mikään irtisanomisen peruste, jos et lähetä, mutta mikä nyt nyppii?? Tuohan on tosi hauska idea. Onneksi ap et ole minun työkaverini, taidat olla melkoinen hapannaama. 

Vierailija
7/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, ihan kiva idea muuten, paitsi jos tuo pakottaminen pitä paikkaansa. Ei voi ketään velvoittaa tuollaiseen.

Vierailija
8/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä voin lähettää puolestasi kortin esim. Jyväskylästä, kerrot vain mihin osoitteeseen ja millä nimellä laitan terveiset.

Vierailija
9/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se sitten on, kun firmoihin hakemalla haetaan näitä ylisosiaalisia hyviä tyyppejä ja tiimihenkisiä suorittajia. Jotkut noista ei ole oppineet, ettei se tiimihenki sillä synny, että kaikki pakotetaan olemaan tiimihenkisiä.

Vielä ärsyttävämpiä on tietty nää viikonloppuihin sijoitetut ryyp.. tiimihengen nostatustilaisuudet/koulutukset. Ihan kuin introvertti asiantuntija haluaisi koko viikon niitä pärstiä siedettyään toljottaa niitä vielä sen ainoan vapaa-aikansa viikonloppuna.

Vierailija
10/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lähettää kortti kun lomailen 15km päästä työpaikasta. Tajuun jos joltain matkalta, mut kun kotona olen. En tasan ala maksamaan siitä kortista 2 euroa plus vielä postimerkin. Postimerkinkin pitää lähteä ostamaan erikseen useamman kilsan päähän.

Älytön idea. Tänään tuli oikein muistutus kaikille ensi viikolla lomalle jääville.

Ap

Vierailija
11/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin taas löytyi kunnon suomalainen jörö. Älä sitten lähetä edes sitä höpökorttia, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
12/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kahden euron panostus, joo ihan älytöntä... Postimerkinkin voi ostaa vaikka ruokakaupasta.

Vierailija
13/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän ap itsekin ymmärrä ettei esimies voi ketään pakottaa kortteja lähtettelemään sen enempää kuin kukaan muukaan. Jos tuo pieni asia nyt on sinulle niin mahdottoman ylivoimaista niin unohda koko juttu äläkä anna sen pilata mieltäsi. Loman jälkeen vain kehaiset muiden kortteja ja pahoittelet että itse unohdit koko jutun. Älä ainakaan pilaa hauskasta ideasta innostuneiden iloa omalla negatiivisuudellasi.

Vierailija
14/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä? Sieltä voi sitten käydä ihmettelemässä kenellä on ollut paras loma? Just joo, en lähettäisi eikä pomo voi tuollaista vaatiakaan.

Vierailija
15/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sitä hyvää mieltä ei oo jaettu. Miten tuommoisesta(KIN) asiasta saadaan aikaiseksi valitusta ja pahaa oloa itselleen?

Mene takaisin peiton alle ja pysy siellä. Sanot töissä vaan, että unohdit.

Vierailija
16/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin tuo on kiva idea! Ei sitä nyt varmaan kilpailun tms vuoksi lähetettäisi. Onko kiva olla vastarannankiiski?

Vierailija
17/39 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta viimeisenä työpäivänä netistä kiva kuva kotikaupungista ja pistä sinne ilmotustaululle odottamaan. Ei maksa mitään.

Vierailija
18/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan tosissaan ala vertailla tai pohtia, että mitenkäs kun tuo on käynyt Timbuktussa ja tuo toinen "vaan" Turussa. :) ei todellakaan. Täytyy olla tosi heikko itsetunto, jos tuollaista luulee. Tosi hyvä idea! Mä ainakin voisin nappasta kedolta kukkasen ja kontaktoida sen pahville. Siinä olisi mun kesäterveiset kotikadulta --- LOMALTA! 

Vierailija
19/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Udskomatonta mistä ihmiset jaksavat ulista. Itse lähettäisin jonkun mahdollisimman typerän kortin jostain kuppaisesta pikku kylästä, tai siitä omasta kaupungista jos en olisi matkustamassa mihinkään. Miten joku ei voi tajuta, että tuo pomon "vaatimus" on vaan hauska yhteinen juttu? Luuletko tosissasi että siitä tulee jotain seurauksia, jos kaltaisesi ahdasmielinen valittaja jättää kortin laittamatta?

Vierailija
20/39 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomo oikeasti "vaatii", niin sitten kuitti talteen kortista sekä merkistä, ja pyydät kulukorvaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi