Missä iässä vauva juo (itse) vettä vesipullota?
Tai ylipäätään itse juo tuttipullosta. Koska tuo vesi?
Kommentit (24)
Meidän esikoinen joi noin 6-7kk ikäisenä. Opetettiin alussa tukemalla tuttipullo vaikka pyyheliinan kanssa, jonka kautta hän opetteli ottamaan pullosta kiinni ja juomaan itse.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:13"]Meillä vauva jostain syystä tajus heti miten tuttipullosta juodaan ite. Nyt alle 6kk juo vellit aina ite pullosta, kun sen suuhun tuikkaan. Jos pullo tippuu ni pienen vääntelemisen ja kääntelemisen jälkee osaa ite laittaa takasin suuhun, vaikka joskus kallistelu unohtuuki. Kai se on aika lapsikohtasta niiku kaiken muunki oppiminen? En mä vielä olis huolissani, jospa se vaan haluaa apua siihen hommaan eikä huvita ite. :)
[/quote] hups sanoja jäi välisyä.. siis en olis huolissani ennen kun lapsi on jo reilusti yli vuoden tai puoltoista :)
Meillä vauva jostain syystä tajus heti miten tuttipullosta juodaan ite. Nyt alle 6kk juo vellit aina ite pullosta, kun sen suuhun tuikkaan. Jos pullo tippuu ni pienen vääntelemisen ja kääntelemisen jälkee osaa ite laittaa takasin suuhun, vaikka joskus kallistelu unohtuuki. Kai se on aika lapsikohtasta niiku kaiken muunki oppiminen? En mä vielä olis huolissani, jospa se vaan haluaa apua siihen hommaan eikä huvita ite. :)