Oliko sinulla koulussa englanninkielinen nimi?
Oliko sinulla koulussa englanninkielinen nimi englanninkielen tunneilla? Muistatko vielä mikä se oli? :)
Kommentit (107)
Minä halusin ensin olla George, koska luin siihen aikaan Neiti Etsivä -kirjoja. :D Myöhemmin taisin olla Jacqueline.
Ensin olin Sheila (kaunarit... en tykännyt hahmosta, mutta nimestä tykkäsin), myöhemmin saatiin valita uudet nimet ja olin Geraldine, koska Spaissarit :D
Olihan meillä. Kaikkien piti valita nimi joka alkoi samalla kirjaimella kuin oma, ja koska opettaja ei keksinyt mitään nimeä, joka alkoi T:llä, jouduin sitten pitämään ylijäämänimeä Barbara. Vitutti.
Mä olin ensiks Carol ja myöhemmin Brenda.
Opettaja päätti ainakin meillä ne mut toivomuksia sai silti esittää.
Olisin kovasti halunnut olla Jennifer (oma nimi Jonna) mutta yks Jenni sai sen koska vänkäs vaikka kuinka kauan et se nimi "kuuluu" hälle. Ikuisesti katkera :D
Mä olin ensiks Carol ja myöhemmin Brenda.
Opettaja päätti ainakin meillä ne mut toivomuksia sai silti esittää.
Olisin kovasti halunnut olla Jennifer (oma nimi Jonna) mutta yks Jenni sai sen koska vänkäs vaikka kuinka kauan et se nimi "kuuluu" hälle. Ikuisesti katkera :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:56"]
Mä olin Sally, oikea nimeni on Salla. Olisin halunnut olla Sarah, mutta opettaja kutsui minua Sallyksi. Hän ei kunnioittanut erään toisenkaan oppilaan toivetta. Hassua kun muutkin vastaajat ovat törmänneet samaan ilmiöön :D
[/quote]
Minäkin olen Salla ja Sallynä tunnettiin englannin tunneilla :)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:42"]Oliko sinulla koulussa englanninkielinen nimi englanninkielen tunneilla? Muistatko vielä mikä se oli? :)
[/quote]
oli!!! Judy!! Itse valitsemani, enpä olisi muistanut koko asiaa ilman tätä aloitusta! :')
En muista varmasti, Kathy tai cathy tms..
Alice ilmoittautuu täälläkin :-) Ja on lähellä omaa nimeäni Alessia.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 17:49"]
Olihan meillä. Kaikkien piti valita nimi joka alkoi samalla kirjaimella kuin oma, ja koska opettaja ei keksinyt mitään nimeä, joka alkoi T:llä, jouduin sitten pitämään ylijäämänimeä Barbara. Vitutti.
[/quote]
No jo on dorka maikka. Heti tulee mieleen monta: Thelma, Thea, Taylor, Tina etc.
t. nro 67
Ei meillä ollut mitään englanninkielisiä nimiä. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta tavasta.
Sandra, koska nimeni on Satu. :D ala-asteella siis.
Enkuntunnilla olin Jane ja ranskantunnilla Henriette. Opettajan valitsemia kumpikin.
Häh? Siis mitä tämä nimijuttu oikeen on? Mijsi englanninkieliset nimet?
Oli kyllä joskus kolmannella luokalla. Oma nimeni ei pahemmin muuttunut englanniksi väännettynä enkä edes siinä iässä ymmärtänyt mitä ihmeen järkeä on käyttää jotain toista nimeä sillä tunnilla. Opettaja oli kuitenkin ihan supisuomalainen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:52"]
Olin May, kun ope ei keksinyt yhtään eellä alkavaa enkkunimeä.
[/quote]
On siinäkin ope... Emily, Ellen, Erin, Enid, Ella, Elle... Noiden miettimiseen mulla meni vajaa minuutti.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:16"]Saatiin ite valita nimet, ja olin Caroline koska tykkäsin siitä hahmosta Kauniissa ja Rohkeissa :D
Kaima:D