Milloin nämä lämpimät kelit loppuu, ei jaksaisi enää..
Elokuun puoliväli menossa, kai nämä kohta loppuu. Odotan että syksyn raikkaat ja viileät tuulet alkaa puhaltelemaan, samoin sateet.. ja päivät lyhenee.
Kommentit (22)
Ikävä kyllä saattaa jatkua pitkään nää lämpöiset päivät.
istut palstalla kuiteski kaikki päiväs, mitä väliä sillä on mitä siellä ulkona on
Illat on kyllä jo aika pimeitä. Just katselin kynttilöitä esiin.
Vierailija kirjoitti:
istut palstalla kuiteski kaikki päiväs, mitä väliä sillä on mitä siellä ulkona on
No kuuma tunkee sisällekin.
Olispa mieluummin huhti-toukokuussa lämmintä kuin nyt, silloin sitä arvostaisi eri tavalla. Tähän aikaan alkaa olemaan jo valmis syksyyn, eikä ole lomiakaan.
Mä taas odotan, jos täällä lännessäkin olisi lämmin päivä huomenna. +23 on ennusteessa ja se olisi just passeli kesäsää. Tänään on ollut pilvistä ja viileää, kuten melkein koko elokuu. Ainoastaan se yksi 30 asteen päivä on ollut, mikä oli jo kuumaa. Muuten sadetta ja koleaa.
Kukas täällä poistattaa viestejä?
Halusit tai et, syksy on ovella ja vapauttaa..
Vaan kaikesta tekin jaksatte valittaa! Aurinkoa ja parikymmentä astetta lämmintä, millainen ihminen sellaisesta valittaa? Joko sysimasentunut tai jollain tapaa elämäänsä väsähtänyt? Ei tule oikein muuta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kukas täällä poistattaa viestejä?
Halusit tai et, syksy on ovella ja vapauttaa..
Ei Suomessa oo sensuuria?
Pihisevä tatuvalas voi mennä sinne pakastimeensa lötköämään jo nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuuma tunkee sisällekin.
Mikä ihmeen kuuma. Hyvä vaan kun on lämmintä, niin monta kasvia ehtii vielä kypsyä. Elokuu on kesäkuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vaan kaikesta tekin jaksatte valittaa! Aurinkoa ja parikymmentä astetta lämmintä, millainen ihminen sellaisesta valittaa? Joko sysimasentunut tai jollain tapaa elämäänsä väsähtänyt? Ei tule oikein muuta mieleen.
Ihan normaali ihminen, joka ei tykkää lämmöstä. Tykkään marraskuun vesisateista. Minulla on siihen oikeus.
Vierailija kirjoitti:
ilmiantakaa ankeuttajan aloitus
Me ankeuttajat juhlitaan seuraavat 8 kk ja sä itket. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiantakaa ankeuttajan aloitus
Me ankeuttajat juhlitaan seuraavat 8 kk ja sä itket. Ihanaa!
Se on ero mussa ja teissä ankeuttajissa, mä otan sen vastaan mitä tulee. Mä en itke. Nyt on lämmintä niin nyt on lämmintä. Kesällä on tarkoitus olla lämmintä. Talvella on tarkoitus olla kylmä. Hiffaaks?
Pelle
Kyllä minäkin kaipailen jo ilmoja, jolloin asunnon saa päiväsaikaankin viileäksi ihan vain avaamalla joksikin aikaa parvekkeen oven. Koko kesänähän tämä ei ole onnistunut. Ja tällaisilla keleillä nyt ei viitsi sentään ilmastointilaitetta laittaa hurisemaan, kun ei oikeasti tukalaa ole. Mutta 2-3 astetta liikaa koko ajan. Pidemmälle päälle rasittaa sekin.
Puolustan Ap:n vapautta kirjoittaa aloituksensa. Tämä on Aihe vapaa ja keskustelupalsta. Hänen aloituksensa herätti keskustelua. Itse tykkään vielä pitää kesää, mutta ymmärrän syksyyn jo katsovia. Minua ei haittaa, vaikka pian alkaisivat joulu-mietinnät palstalla. Ja asunnoissa todellakin voi olla tukalan kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin kaipailen jo ilmoja, jolloin asunnon saa päiväsaikaankin viileäksi ihan vain avaamalla joksikin aikaa parvekkeen oven. Koko kesänähän tämä ei ole onnistunut. Ja tällaisilla keleillä nyt ei viitsi sentään ilmastointilaitetta laittaa hurisemaan, kun ei oikeasti tukalaa ole. Mutta 2-3 astetta liikaa koko ajan. Pidemmälle päälle rasittaa sekin.
Öh... Tuota mitä varten se ilmastointilaite on valmistettu?
Ei loppua näy 😬