Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako Hoasille muuttaa?

Vierailija
09.07.2014 |

Lapseni on muuttamassa pk-seudulle opiskelemaan ja hoas on tietenkin halvin vaihtoehto. Olen kuitenkin lukenut mediasta, facebookista jne. Hoasin lude- ja torakkaongelmista, häiriönaapureista ja siitä ettei hoas ikinä tee mitään asioiden eteen. Kannattaisiko vain hakea asuntoa vapailta markkinoilta vaikka on kalliimpaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:02"]Riippuu mistä asunnon saa. Meillä kävi poikaystävän kanssa hyvä tuuri, ja saatiin perheasunto hoasin parhaalta sijainnilta. Talo on hyvä, sillä tässä talossa on vain muutama yksiö, ja loput ovat perheasuntoja.

[/quote]

prk vai lpsk? Ite asun Prk ja olen niin onnellinen kun pääsen täältä muuttamaan eläinten (vaihtarien) keskeltä. Sijainti ei paljon paina kun muuten asumismukavuus 0.

[/quote]

- Lsk! PRK:han on ihan katastrofi! Siellä vaihtarirapussa on bailut joka päivä, ja jätehuone on ku kaatopaikka. Lsk:lla tosiaan on se ehkä pari, kolme yksiötä koko talossa, ei laisinkaan soluja. Loput asukkaat ovat vakiintuneissa parisuhteissa, muutamalla on jo lapsia, ja suurinpiirtein puolilla asukkaista löytyy hauvavauva (sitähän sanotaan, että ennen lapsia ostetaan koira, ja harjoitellaan...) 

Joku ylempänä kyseli, että täytyykö olla lapsi, että pääsee perheasuntoon. Vastaus on, että ei tarvitse. Riittää, että muuttaa talon puolison kanssa

t. 3

.

[/quote]

ahaa, mä asun prk:ssa juurikin vaihtarirapussa, ootko säkin asunut täällä kun noin hyvin tiedät? Jatehuone on joo kamala, mutta onneksi siellä ei asua tarvitse. bileita meidän kerroksessa ehkä kerran kuussa. Taitaa olla teidän talon propagandaa, mutta onhan toi teidän ylemmyydentunto muutenkin jo huomattu ;)

Vierailija
22/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:35"]Hei, olen myös miettinyt hoasille muuttoa. Voisitteko te, joilla on kokemusta, listata ne paikat, jotka kannattaa luteiden yms. takia jättää pois hakemuksesta!

[/quote]

Kannattaa laittaa kaikki asuinalueet, niin varmimmin saa kämpän. Nirsoilua ei hoasilla katsota hyvällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ahaa, mä asun prk:ssa juurikin vaihtarirapussa, ootko säkin asunut täällä kun noin hyvin tiedät? Jatehuone on joo kamala, mutta onneksi siellä ei asua tarvitse. bileita meidän kerroksessa ehkä kerran kuussa. Taitaa olla teidän talon propagandaa, mutta onhan toi teidän ylemmyydentunto muutenkin jo huomattu ;)"

- Oon osallistunut pari kertaa niihin asukastoimikunnan pippaloihin, niin siellä on tullut tavattua prklaisia, ja on tullut kuultua heidän tilanteestaan. Myös talon fb-ryhmässä on aika ajoin kuvia jätehuoneesta ja valituksia siitä, että pitääkö soittaa poliisit. Olen perustanut oman mielikuvan siis näiden perusteella:).  Käsittääkseni se toinen rappu on paljon miellyttävämpi asua, sulle on sattunut vaan huono tuuri. 

Vierailija
24/24 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:08"]"ahaa, mä asun prk:ssa juurikin vaihtarirapussa, ootko säkin asunut täällä kun noin hyvin tiedät? Jatehuone on joo kamala, mutta onneksi siellä ei asua tarvitse. bileita meidän kerroksessa ehkä kerran kuussa. Taitaa olla teidän talon propagandaa, mutta onhan toi teidän ylemmyydentunto muutenkin jo huomattu ;)"

- Oon osallistunut pari kertaa niihin asukastoimikunnan pippaloihin, niin siellä on tullut tavattua prklaisia, ja on tullut kuultua heidän tilanteestaan. Myös talon fb-ryhmässä on aika ajoin kuvia jätehuoneesta ja valituksia siitä, että pitääkö soittaa poliisit. Olen perustanut oman mielikuvan siis näiden perusteella:).  Käsittääkseni se toinen rappu on paljon miellyttävämpi asua, sulle on sattunut vaan huono tuuri. 

[/quote]

ehkä ei kannata julistaa totuutena omia mielikuvia ;) itse oon siis hyvin viihtynyt täällä ja löytyy taaltakin koiria ja lapsia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme