Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan tämä henkilö kiinnostunut miehestäni?

Vierailija
09.07.2014 |

Lastemme yhteisen harrastuksen vuoksi seisomme usein yhtäikaa kentän laidalla. Aina kun mieheni ei ole paikalla, nainen kyselee että tuleeko mies seuraaviin treeneihin ja tulenko myös minä.

Ellei mies paikalla kyselee myös että missä hän on nyt työmatkalla ja milloin tulee sieltä. Treeneissä aina myös juttelee paljon miehen kanssa.

Pari kertaa ollut myös lapsensa kanssa kisamatkalla mieheni kyydissä lapsensa kanssa, heillä ei omaa autoa.

Niin ja nainen yksinhuoltaja.

Jonkin aikaa sitten heräsi epäilys, että jollain tapaa ihastunut mieheeni.......vai olenko vaan mielestänne vainoharhainen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kiinnostunut naisesta on olennaisempi kysymys? Tottakai nainen voi olla ihastunut mieheesi. Juttelee kuitenkin sinulle, ei suhtaudu ylimielisesti tai välttele, ihan hyvä asia se.

Vierailija
42/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites miehesi käyttäytyy tuon naisen läsnäollessa? kuulostaa kyllä vähän ihastumiselta tuon naisen puolelta, ei mulle tulisi nimittäin mieleenikään kysellä lapsen kaverin äidiltä tuleeko tämän mieskin. jotenkin yleisesti voin toki kysyä että oletteko tulossa mutta eihän tuollainen muuten itselle kuuluisikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:47"]Jaksaako joku todella alkaa kilpailla jonkun kanssa omasta miehestä?? Mä en ainakaan moiseen alentuisi. Menee toisen matkaan jos on mennäkseen. [/quote]

Toivottavasti ainakin itsensä kanssa, ettei laske itseään fyysisesti lösähtämään ja suhdetta itsestäänselvyydeksi.

Vierailija
44/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"]Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?

Ja toisaalta, mitä väliä? Eikös se ole vaan kiva, jos joku muukin sen miehen huolisi, sun kanssahan se kuitenkin on :)

[/quote]

Oon aina miettinyt tätä että miksi se on joillekin niin tärkeetä ja kivaa että muutkin kiinnostuu kumppanistasi. Hyväksynnän hakua? Jotakin epävarmuutta oman maun oikeellisuudesta?

Vierailija
45/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"]Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?

Ja toisaalta, mitä väliä? Eikös se ole vaan kiva, jos joku muukin sen miehen huolisi, sun kanssahan se kuitenkin on :)

[/quote]

Oon aina miettinyt tätä että miksi se on joillekin niin tärkeetä ja kivaa että muutkin kiinnostuu kumppanistasi. Hyväksynnän hakua? Jotakin epävarmuutta oman maun oikeellisuudesta?

Vierailija
46/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:47"]Jaksaako joku todella alkaa kilpailla jonkun kanssa omasta miehestä?? Mä en ainakaan moiseen alentuisi. Menee toisen matkaan jos on mennäkseen. [/quote]

Toivottavasti ainakin itsensä kanssa, ettei laske itseään fyysisesti lösähtämään ja suhdetta itsestäänselvyydeksi.

[/quote]

Kyllä ne miehet lähtee fitness-beibien ja miss suomien luotakin toisen matkaan.

Vierailija
47/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi kiinnostunut kun kyselee miehesi perään.

Meilläkin lapsen futisharkoissa kentän laita täynnä yksinhuoltaja-äitejä.

Pitäisiköhän tässäkin alkaa pelätä että joku iskee ukkoni :)

Vierailija
48/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiinnostunut. Pidä vaan varasi. Itse kyllä ihmettelisin kiinnostusta mieheen.

Vierailija
49/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Tämä on juuri se yh:n vaikeus. Ihmiset luulevat, että kun vain juttelee jollekkin miehelle niin on iskemässä. Tuo yh juttelee teille ja on ystävällinen kun kulkee kyydissänne. Lisäksi jos hänellä on poika voi jutella miehellesi ihan vain pojan takia. Minusta on mukva jos joku järkevä ja normaali mies sanoo pojalleni ystävällisen sanan. Se merkitsee pojalle paljon kun näkee muitakin miehiä kuin jotain juopporetkuja.

Ei kaikilla ihmisillä ole aina mielessä vain sen kumppanin metsästäminen.

Itse olen niin tottunut tähän yksinoloon, että en edes ajattele miehiä miehinä.

minä voivin hyvin jutella noin jos koen, että nainen vaikuttaa normaalin itsetunnon omavaalta. Jos alkaa tuntua, että nainen on epävarma niin ehkä kauttarantain alkaisin puhua kuinka minä  en ikinä huolisi varattua miestä sun muuta.

Pettämis tapauakset menee monesti ihan varattujen kesken joten tui yh on vähän liian stereotypinen vaihtoehto.

Vierailija
50/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:33"]

Enpä usko. Tämä on juuri se yh:n vaikeus. Ihmiset luulevat, että kun vain juttelee jollekkin miehelle niin on iskemässä. Tuo yh juttelee teille ja on ystävällinen kun kulkee kyydissänne. Lisäksi jos hänellä on poika voi jutella miehellesi ihan vain pojan takia. Minusta on mukva jos joku järkevä ja normaali mies sanoo pojalleni ystävällisen sanan. Se merkitsee pojalle paljon kun näkee muitakin miehiä kuin jotain juopporetkuja.

Ei kaikilla ihmisillä ole aina mielessä vain sen kumppanin metsästäminen.

Itse olen niin tottunut tähän yksinoloon, että en edes ajattele miehiä miehinä.

minä voivin hyvin jutella noin jos koen, että nainen vaikuttaa normaalin itsetunnon omavaalta. Jos alkaa tuntua, että nainen on epävarma niin ehkä kauttarantain alkaisin puhua kuinka minä  en ikinä huolisi varattua miestä sun muuta.

Pettämis tapauakset menee monesti ihan varattujen kesken joten tui yh on vähän liian stereotypinen vaihtoehto.

[/quote]

Ja anteeksi kirjoitusvirheet.

Vierailija
51/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:47"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:31"]

ap jatkaa. Olen ollut jo pitkään täysin kypsä mieheen ja ajatellut aiemmin, että löytäispä jonkun toisen naisen ja häipyisi.

Nyt sitten kun olen saanut päähäni, että joku nainen olisi hänestä kiinnostuntu niin eipä enää tunnukaan kivalta :( 

[/quote]

No mutta sitten ehdottomasti ajattele niin, että tuo nainen on kiinnostunut miehestäsi ja ala panostaa suhteeseesi, pidä tuosta naista vähän kuin kilpailijana ja yritä laittaa paremmaksi ;-)

[/quote] Jaksaako joku todella alkaa kilpailla jonkun kanssa omasta miehestä?? Mä en ainakaan moiseen alentuisi. Menee toisen matkaan jos on mennäkseen. [/quote]

En mäkään yleensä, mutta Ap sanoi, että oli jo toivonut, että mies löytäisi uuden ja nyt kun mahdollinen "uusi" on näköpiirissä, ei Ap enää toivokaan, että mies lähtisi. Tuossa olisi vaan sellainen sopiva motivaattori sille, että yrittäisi herätellä sitä suhdetta ja löytää vaikka se rakkaus uudelleen.

se, joka ehdotti, että ottaa tuosta "kilpailuasetelman"