onkohan tämä henkilö kiinnostunut miehestäni?
Lastemme yhteisen harrastuksen vuoksi seisomme usein yhtäikaa kentän laidalla. Aina kun mieheni ei ole paikalla, nainen kyselee että tuleeko mies seuraaviin treeneihin ja tulenko myös minä.
Ellei mies paikalla kyselee myös että missä hän on nyt työmatkalla ja milloin tulee sieltä. Treeneissä aina myös juttelee paljon miehen kanssa.
Pari kertaa ollut myös lapsensa kanssa kisamatkalla mieheni kyydissä lapsensa kanssa, heillä ei omaa autoa.
Niin ja nainen yksinhuoltaja.
Jonkin aikaa sitten heräsi epäilys, että jollain tapaa ihastunut mieheeni.......vai olenko vaan mielestänne vainoharhainen.
Kommentit (51)
Seuraa ensi kerralla treeneissä naisen eleitä, ilmeitä ja puhetyyliä kun juttelee miehesi kanssa. Miten mies käyttäytyy naisen seurassa? Voiskos ns kiinnostus olla molemminpuolusta?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"]Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?
Ja toisaalta, mitä väliä? Eikös se ole vaan kiva, jos joku muukin sen miehen huolisi, sun kanssahan se kuitenkin on :)
[/quote]
Oon aina miettinyt tätä että miksi se on joillekin niin tärkeetä ja kivaa että muutkin kiinnostuu kumppanistasi. Hyväksynnän hakua? Jotakin epävarmuutta oman maun oikeellisuudesta?
[/quote]
Ei mulle ole ainakaan mitenkään tärkeetä. Mutta mä olen ylpeä mun miehestä, se on huipputyyppi ja hyvännäköinen, sehän on kuin kehua mulle, ku joku muukin näkee siinä saman kuin mitä mä näen xD
Tarviiko kaikkeen aina suhtautua niin kovin vakavasti :D
[/quote]
Okei. No itselleni miehen kehut on miehen kehut. Ei se anna mulle mitään. Jos haluaisin tuntea iloa kehuista, mun pitäisi olla itse kohteena. Tämä ei nyt siis tarkoita sitä että suuttuisin siitä jos muita mehutaan ja itteä ei. En vaan ole tyyppi joka osaa elää muitten kautta tai saavutuksilla. Muutenkaan ihmisen ulkonäkö tai atleettisuus ei kiiku yhdelläkään mun priority-listassa. Ja ihan huumorintajuinen olen.
No nyt sitten se se yh soitti miehelleni ja kysyi tuleeko hän huomenna harkkoihin ja käyvisivätkö sen jälkeen ostoksilla, hän tarvitsisi kuulemma kyydin ja olisi valmis korvaamaan siitä. Pitäsikö lähteä itse mukaan kun kuitenkin lauantai-iltapäivä kyseessä ja aika luonnolliselle kuulostaisi, että ostosreisussu saattaisi venähtää hieman pidemmäksikin? Kyllä se mustasukkaisuus nostaa päätään vaikka olisin ollut valmis miehen lemppaamaan aikaisemmin, mutta nyt... nyyh!
ap
46 vastaaja ei ole ap. Terveisin oikea ap:)
Oikealle ap:lle sanoisin, että kannattaa nyt kyllä harkoissa välillä mukana kulkea.
Itselle on tullut muutama tilanne, että vieras nainen viihtyy mieheni seurassa ehkäpä liiankin hyvin. Tunsin kerrankin myötähäpeää, kun naisella oli niiiin i love you ilme pois lähtiessä. Mietin, että huomasiko naisen mies asian myös. Oma mieheni ei mukamas huomannut asiaa, kun siitä mainitsin.
Mutta tuo yhdessä syömässä käynti on kyllä selvä tapaus ;)
Ilman muuta mukaan, ja sanoisin suoraan tuolle yh:lle, että kehtaakin yrittää varattua miestä. Pistät stopin tuolle. Itse laittaisin yh:n yleiseksi vitsiksi, kertoisin muillekin,että jo on epätoivoinen muija.
siellä ne kisamatkalla pysähtyvät syömään ja yh kuvittelee mielessään että ovat samaa perhettä miehesi kanssa :)
tästä on nyt muutama vuosi aikaa.
Miespuolisen serkkuni lapset pelanneet vuosia futista samassa joukkueessa ja he tietysti tutustuivat ja ystävystyivät kentän laidalla lasten vanhepiin.
Serkkuni rakastui siellä erääseen yh äitiin, erosi omasta vaimostaan ja menivät naimisiin. Onnea kesti muutama vuosi ja nyt he ovat eronneet.
Kannattaa ap:n käydä treeneissä ahkerasti eikä päästää miestä sinne yksin, teillä voi kohta olla sama tilanne edessä.
Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?
Ja toisaalta, mitä väliä? Eikös se ole vaan kiva, jos joku muukin sen miehen huolisi, sun kanssahan se kuitenkin on :)
ap jatkaa. Olen ollut jo pitkään täysin kypsä mieheen ja ajatellut aiemmin, että löytäispä jonkun toisen naisen ja häipyisi.
Nyt sitten kun olen saanut päähäni, että joku nainen olisi hänestä kiinnostuntu niin eipä enää tunnukaan kivalta :(
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:31"]
ap jatkaa. Olen ollut jo pitkään täysin kypsä mieheen ja ajatellut aiemmin, että löytäispä jonkun toisen naisen ja häipyisi.
Nyt sitten kun olen saanut päähäni, että joku nainen olisi hänestä kiinnostuntu niin eipä enää tunnukaan kivalta :(
[/quote]
No mutta sitten ehdottomasti ajattele niin, että tuo nainen on kiinnostunut miehestäsi ja ala panostaa suhteeseesi, pidä tuosta naista vähän kuin kilpailijana ja yritä laittaa paremmaksi ;-)
Tunnetaankohan me sama tyyppi... En ainakaan itse ajattele, että olisi kiinnostunut... Haluaa vaan kyydin treeneihin... Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten... Tyyppi on ihan kiva, mutta ei penaalin terävin kynä niin sanoakseni...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 11:10"]
Oikealle ap:lle sanoisin, että kannattaa nyt kyllä harkoissa välillä mukana kulkea.
Itselle on tullut muutama tilanne, että vieras nainen viihtyy mieheni seurassa ehkäpä liiankin hyvin. Tunsin kerrankin myötähäpeää, kun naisella oli niiiin i love you ilme pois lähtiessä. Mietin, että huomasiko naisen mies asian myös. Oma mieheni ei mukamas huomannut asiaa, kun siitä mainitsin.
Mutta tuo yhdessä syömässä käynti on kyllä selvä tapaus ;)
[/quote]
Mieheni muistaa toisinaan mainita kuinka ihastunut hänen kaverinsa on minuun. Minä en sitä ollut huomannut mutta kun mies puhui ensimmäisen kerran, aloin epäilemään samaa. Vilkuilee minua koko ajan, alkaa heti juttelemaan jos mieheni poistuu vessaan... Toisaalta se on imartelevaa, toisaalta ei mukavaa kun on mieheni läheinen ystävä. Minä en aio koskaan ottaa asiaa esille ja toivon että ystävän ihastus laantuu pian. Loppujen lopuksi sillä ei kuitenkaan ole merkitystä kuinka kauan ja kuinka ihastunut kaveri on. Vain sillä on väliä, miten minä siihen suhtaudun...
tuosta tulee mieleen vielä se, että jos kulkisi kyydissänne, mutta ei juttelisi teille niin mitä ajatuksia se herättäisi? Ajattlee varmaan, että ei halua antaa kuvaa, että on vain hyötymässä. Jos hän avoimesti kyselee miehenkin kuulumisia niin minusta se on avoimuuden merkki. On hieman hankala jutella vain sille naiselle jos kuitenkin mieskin kuskaa, tällekkin täytysi olla ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"]Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?
[/quote]
Oon aina miettinyt tätä että miksi se on joillekin niin tärkeetä ja kivaa että muutkin kiinnostuu kumppanistasi. Hyväksynnän hakua? Jotakin epävarmuutta oman maun oikeellisuudesta?
[/quote]
Ei mulle ole ainakaan mitenkään tärkeetä. Mutta mä olen ylpeä mun miehestä, se on huipputyyppi ja hyvännäköinen, sehän on kuin kehua mulle, ku joku muukin näkee siinä saman kuin mitä mä näen xD
Tarviiko kaikkeen aina suhtautua niin kovin vakavasti :D
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:31"]ap jatkaa. Olen ollut jo pitkään täysin kypsä mieheen ja ajatellut aiemmin, että löytäispä jonkun toisen naisen ja häipyisi.
[/quote]
Yök, mikä tapaus. Toivotaan että mies polkee naista jo urakalla.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:33"]Tunnetaankohan me sama tyyppi... En ainakaan itse ajattele, että olisi kiinnostunut... Haluaa vaan kyydin treeneihin... Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten... Tyyppi on ihan kiva, mutta ei penaalin terävin kynä niin sanoakseni...
[/quote]
Pisteidesi määrän perusteella et sinäkään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:31"]
[/quote]
No mutta sitten ehdottomasti ajattele niin, että tuo nainen on kiinnostunut miehestäsi ja ala panostaa suhteeseesi, pidä tuosta naista vähän kuin kilpailijana ja yritä laittaa paremmaksi ;-)
[/quote]
Jaksaako joku todella alkaa kilpailla jonkun kanssa omasta miehestä?? Mä en ainakaan moiseen alentuisi. Menee toisen matkaan jos on mennäkseen.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 08:25"]
Minä en ainankaan hyväksyisi että mies käy toisen naisen kanssa pizzalla, varsinkin jos kotiin lyhyt matka, ehtii sitä kotonakin syömään ennenkuin nääntyy nälkään.
[/quote]
Jeps. Jos lapset ovat kavereita keskenään ja alkaneet kinuamaan pitsalle, niin ei tietenkään saa mennä koska toisen lapsen vanhempi on nainen. Voi hyvä luoja.