Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan tämä henkilö kiinnostunut miehestäni?

Vierailija
09.07.2014 |

Lastemme yhteisen harrastuksen vuoksi seisomme usein yhtäikaa kentän laidalla. Aina kun mieheni ei ole paikalla, nainen kyselee että tuleeko mies seuraaviin treeneihin ja tulenko myös minä.

Ellei mies paikalla kyselee myös että missä hän on nyt työmatkalla ja milloin tulee sieltä. Treeneissä aina myös juttelee paljon miehen kanssa.

Pari kertaa ollut myös lapsensa kanssa kisamatkalla mieheni kyydissä lapsensa kanssa, heillä ei omaa autoa.

Niin ja nainen yksinhuoltaja.

Jonkin aikaa sitten heräsi epäilys, että jollain tapaa ihastunut mieheeni.......vai olenko vaan mielestänne vainoharhainen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti heillä salasuhde, valitan.

Vierailija
2/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,nyt ryhdistäydyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vastaa ja en todellakaan hermostuisi, jos oma mieheni menisi pitsalle naisen kanssa. Luotan mieheeni eikä vois vähempaa haitata kaverin ja lasten kanssa pitsalla käynti pelin jälkeen. Ja vaikka naista kiinnostaisi, mitä sitten? Antaa kiinnostaa... Mitä väliä sillä on?

Vierailija
4/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä taas. Tänään olivat sitten pelin jälkeen käyneet mun mies ja lapsi ja tämän nainen lapsineen yhdessä pizzalla........pitäiskös alkaa mustasukkaiseksi pikkuhiljaa :(

Vierailija
5/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enskerralla ehotat että käytteporukalla syömässä. Sitten näytät sille emännälle kuinka rakastuneita miehesi kanssa olettekaan ;)

Vierailija
6/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yh-äidit ole teidän ukoista kiinnostuneita. Itseänikin v*tutti tuollainen vainoharhaisuus, kun olin yh. Nettideittailin silloin ihan vapaita miehiä, enkä ollut pätkääkään kiinnostunut teidän ukoistanne.

t. ex-yh

Vierailija
7/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:08"]ap täällä taas. Tänään olivat sitten pelin jälkeen käyneet mun mies ja lapsi ja tämän nainen lapsineen yhdessä pizzalla........pitäiskös alkaa mustasukkaiseksi pikkuhiljaa :(

[/quote]No kyllä mä oisin vähän huolissani..

Vierailija
8/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut lukenut tuota pizzajuttua, kun vastasin. Tuo yhdessä syömässä käyminen on kyllä aika outoa.

t. se sama ex-yh

Vierailija
9/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa oli liikaa. En hyväksyisi ja kertoisin sen kumppanille myös.

t. myös yh, mutta osaan pysyä hyvän maun rajoissa

Vierailija
10/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko oikeasti olette sitä mieltä että tuo syömässä käyminen ei ollut soveliasta?

Kyselin mieheltä miksi menivät yhdessä ja siihen sanoi, että kait sitä syömässä pitääkäydä, itse ei pitänyt sitä yhtään omituisena. Tämä nainen oli kuulemma ehdottanut syömässä käymistä.

Vierailija
11/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole normaalia käydä yhdessä syömässä vaikkakin muksut mukana.

Vierailija
12/51 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pelistä pitkä matka/ruoka-aika myöhässä/lapset voittaneet pelin tai muuta vastaavaa, minkä takia oli helpompi tai loogista käydä pizzalla vai koitko sen jotenkin oudoksi?

En huolestuis syömässä käymisestä jos siihen on looginen selitys.

Vierailija
13/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimatkaa puolisen tuntia, joten mikään pakko ei ulkona olisi ollut syödä.

Vierailija
14/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti naiset? Mies käynyt pitsalla jokun naisen kanssa, mitä sitten? En nyt ymmärrä. Entä jos se olisi ollut mies? Mitä eroa sillä nyt on? Relatkaa nyt hei vähän.

Vierailija
15/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36. mieti tilannetta omalle kohdallesi.

Nainen kyselee usein miehesi perään ja sitten lähevät syömään, eikös itseäsi tilanne tosiaan häiritsisi.

Vierailija
16/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:29"]Tai sitten vain pitää miehestäsi tyyppinä?

Ja toisaalta, mitä väliä? Eikös se ole vaan kiva, jos joku muukin sen miehen huolisi, sun kanssahan se kuitenkin on :)

[/quote]

Oon aina miettinyt tätä että miksi se on joillekin niin tärkeetä ja kivaa että muutkin kiinnostuu kumppanistasi. Hyväksynnän hakua? Jotakin epävarmuutta oman maun oikeellisuudesta?

[/quote]

Mulla on mies joka miellyttää naisten silmää. Ei ole liian sliipattu kiiltokuvapoika vaan sellainen mies isolla M:llä (ei mikään macho kuitenkaan). Käytöstavoiltaan kohtelias. Muutaman kerran olen huomannut että joku nainen ihastuu häneen. Kyllähän se ihan kivalta tuntuu että kelpais muillekin, olen siis tehnyt hyvän valinnan (eikä tarvitse tutuille tai tällä palstalla itkeä kuin paska mies on). Toisaalta minusta on kiva katsoa miten ihastuneet naiset käyttäytyy mieheni lähellä, kuka piilottaa tunteensa ja kuka käyttäytyy kuin aivoton kana. Onneksi nuo aivottomat on tähän mennessä vähemmistöön. =)

Vierailija
17/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 06:10"]

36. mieti tilannetta omalle kohdallesi.

Nainen kyselee usein miehesi perään ja sitten lähevät syömään, eikös itseäsi tilanne tosiaan häiritsisi.

[/quote]

En ole 36 mutta vastaan minäkin. Minua häiritsisi jos alkaisi tuntumaan että nainen juttelee kanssani vain saadakseen puhua miehestäni. Missä Aatami on? Milloin Aatami tulee seuraaviin harkkoihin? Voisikohan se Aatami kuskata meidät seuraavalla kerralla? Mitä Aatami tekee työkseen? Ottaisin miehen kanssa puheeksi ja sanoisin ettei ole ok ruokkia mahdollista ihastusta. Ei meidän perheen vuoksi eikä myöskään toisen naisen vuoksi.

Vierailija
18/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 22:23"]

Ei ne yh-äidit ole teidän ukoista kiinnostuneita. Itseänikin v*tutti tuollainen vainoharhaisuus, kun olin yh. Nettideittailin silloin ihan vapaita miehiä, enkä ollut pätkääkään kiinnostunut teidän ukoistanne.

t. ex-yh

[/quote]

Ei sillä ole mitään tekemistä yh-äitiyden kanssa. Olen huomannut että on paljon naisia jotka kiinnostuvat varatuista miehistä. Ihme hinku iskeä itselleen. Pikku päässään kuvittelevat voittaneensa, olevansa ex-vaimoa parempia vaikka totuus on että miehelle kelpaa moni hameenhelma. Kun aika kuluu ja ensihuuma laskee, huomaavat olevansa samassa tilanteessa kuin se edellinen pikkuvaimo.

Tämähän ei tietysti sinua koske mitenkään koska olet kiinnostunut vain vapaista miehistä...

Vierailija
19/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajana ei ole helppo olla. Huoh. Kentän laidalla tutustuu muihin vanhempiin ja suurin osa on isejä. Alkuun pidin kaikkiin vähän etäisyyttä kun ajattelin etteivät saisi väärinkäsitystä. Yleensä juttelen vaimojenkin kanssa tasapuolisesti jos ovat mukana, ettei tule kenellekkään tunne että blondi on iskemässä miestä. Vuosien saatossa osa iseistä tullut tosi läheisiksi, mutta en ajattele ketään heistä siinä mielessä. En tahdo olla kodin rikkoja. Ja isät ovat ei mun makuun. Jos on ollut turnaus tai pidempi pelimatka tuo pizzalla käynti normaalia. Normaali treenien jälkeen ei. Mene itsekkin treeneihin mukaan. Ja lähde jollekkin pidemmälle pelimatkalle. Teidän auto on silloin täys, eikä nainen siihen mahdu. Kyllä sä katseesta sen huomaat onko nainen tosissaan. Täs vaiheessa älä kuitenkaan ole vielä mustis:)

Vierailija
20/51 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainankaan hyväksyisi että mies käy toisen naisen kanssa pizzalla, varsinkin jos kotiin lyhyt matka, ehtii sitä kotonakin syömään ennenkuin nääntyy nälkään.