Poliisi työnsi mun postiluukusta lapun?????
siinä luki että "Päivää. Tulemme käymään tänään 9.7.2014 kello 15:30. Olkaa kotona. T. Espoon poliisi"
MITÄ?????????????????????????
Kommentit (213)
Ei voi uskoa että joku voisi olla niin tyhmä että uskoo kaikenmaailman lappuja..heti soitto poliisiin onko heiltä vai onko kyseessä esim. rikiollisten touhuja.
En kyllä muutenkaan tajua miten ihmiset heti uskoo jos joku soittaakin ja kertoo olevansa poliisi, uskovat kaiken ja kertovat kaiken?
Itselle kun työn puolesta on poliisi soitellut, olen pyytänyt numeron ja soittanut vastapuhelun..jos ei ole ennestään tuttu. Kyllä moni rosmo yrittää onkia tietoa poliisina esiintyen ja ihmiset uskoo..
Joko ap soitit poliisiin ja kysyit?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:58"]Joko ap soitit poliisiin ja kysyit?
[/quote]
Mitä suotta, kohtahan reinikaiset oven takana.
Ap tule nyt jumalauta kertomaan!
Pidätkö eipiiciidii perunoista tai bataateista tän tiedon pohjalt meitsi tekee pizzan ja sitten koko kylä tanssii, adios kekkalos!
AP takas palstalle, tuu jo kertomaan!!
Kaikkea mitä ap sanoo voidaan ehkä käyttää tässä vaiheessa häntä vastaan.
Mulle soitti kerran yksi täti ja kertoi olevansa poliisi. Halusi tietää yhdesta vanhasta autosta, joka näkyi minun nimissäni. Olin kuitenkin pari päivää aiemmin myynyt sen ja ilmeisesti uusi omistaja oli kait heti kärkeen hölmöillyt jotain sen kanssa :)
No joka tapauksessa tämä täti pyysi kaivamaan sen ostajan nimen jostain ja soittamaan poliisin keskukseen ja pyytämään hänet puhelimeen. Ainakin melko varmaa että se oli poliisi vaikkei puhelimessa virkamerkkiä voikaan esittää.
Mullekin on poliisi soittanut lapseni kadottamasta kännykästä. Oli 017-alkuinen numero.
Kyllä muuten soittelee poliisitkin salaisesta numerosta. Asioin kerran poliisin kanssa läheisen kuolemantapauksen takia, ja poliisit soittivat minulle salaisesta numerosta. Erikseen vielä sanoivat, että soittavat salaisesta numerosta että tiedän vastata.
Kuinka yksinkertaista tämäkin asia on selvittää - soitat sinne poliisiasemalle ja selität, että sait tällaisen lapun, onkohan mahdollisesti paikkaansa pitävä.
Ohhoh kylläpä tämä ketju on paisunut!!!! :D Ei, en ole putkassa! Järkytyin niin siitä lappusesta, se oli siis kirjoitettu kuulakärkikynällä ruutupaperille, ei leimoja eikä mitään nimiä. Tärisin ihan ja itketti ja yritin soittaa poliisille mutta kädet tärisi liikaa ja pelkäsin että pillitän luurissa niin aloin sitten siivota, että olisi siistiä kun he tulevat. Pesin pyykkiä, imuroin, järjestelin paikat, kastelin kukat, että kaikki olisi kuin "mallikansalaisella". Sitten tuli kello 15:30 ja meinasin pyörtyä. Makasin sohvalla ja tuhersin itkua. En uskaltanut melkein edes hengittää. Katselin samalla seinäkelloa. Minuutit matelivat mutta.... kukaan ei tullut. Kukaan ei soittanut ovikelloa. Neljältä nousin sohvalta ja join punkkupullon. Nukahdin sitten sohvalle helpottuneena ja nyt heräsin :D Taisi olla joku rapun pikkupoikien pila vain :)
Ap
Siis mä olin ihan varma että tää oli provo! Mutta ei kai sitten ollutkaan... Mutta hyvä ettet vankilaan joutunut;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:48"]Ohhoh kylläpä tämä ketju on paisunut!!!! :D Ei, en ole putkassa! Järkytyin niin siitä lappusesta, se oli siis kirjoitettu kuulakärkikynällä ruutupaperille, ei leimoja eikä mitään nimiä. Tärisin ihan ja itketti ja yritin soittaa poliisille mutta kädet tärisi liikaa ja pelkäsin että pillitän luurissa niin aloin sitten siivota, että olisi siistiä kun he tulevat. Pesin pyykkiä, imuroin, järjestelin paikat, kastelin kukat, että kaikki olisi kuin "mallikansalaisella". Sitten tuli kello 15:30 ja meinasin pyörtyä. Makasin sohvalla ja tuhersin itkua. En uskaltanut melkein edes hengittää. Katselin samalla seinäkelloa. Minuutit matelivat mutta.... kukaan ei tullut. Kukaan ei soittanut ovikelloa. Neljältä nousin sohvalta ja join punkkupullon. Nukahdin sitten sohvalle helpottuneena ja nyt heräsin :D Taisi olla joku rapun pikkupoikien pila vain :)
Ap
[/quote]
Asutko Porvoossa?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:30"]Ilmoita poliisille,
Poliisina esiintyminen on rikos.
[/quote]
Kaikki poliisisarjojen näyttelijät vankilaan ja heti!
[/quote]En usko että ap on nyt osana teatteriesitystä tai elokuvassa.
Poliiisin esittäminen ei ole rikos, mutta poliisina esiintyminen on.