Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vaatekoko 42 lihavan ihmisen koko?

Vierailija
09.07.2014 |

Onko iso koko?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:58"]Miksi ne naiset ollaan usein niin kauhean ankaria itseämme kohtaan? Pääasia on että viihtyy omassa kehossaan, oli se sitten kokoa 36 tai 42.

[/quote]

Näin! Miksi kaikkien pitäisi mahtua samaan muottiin? On myös meitä, jotka eivät HALUA olla hoikkia / laihoja. Kun itse olin hyvin hoikka (166cm / 53kg), olin jatkuvasti heikko ja nälkäinen. Nyt 73-kiloisena olen hoikkien ja treenattujen av-mammojen mielestä läski sika, kun taas omasta mielestäni olen täysin ok ja kaunis, mieheni mielestä jumalatar. :)

Vierailija
82/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:50"]

Ei ole lihava, mutta on jotain muuta kuin luikku: tuhti, kurvikas, pullea tms. Hän on kokoa 42 http://daylifeimages.newscred.com/imageserve/1bfbdc280b742907455efafc8aeba237/361x543.jpg

Itse olen vaihtelevasti kaikkea 36 ja 42 väliltä, kirjaimissa S-XL. Älä siis murehdi kokoasi, vaan osta vaatteita, jotka sopivat ja istuvat. Jos olo on tukala ja johtuu kiloista, niin kokeile ruokavalion keventämistä.

[/quote]

Pakko sanoa et onhan toi lihava. Olen 167 cm ja aika persjalkaista ja tavallista mallia, vaatekoko on silti vain 36. Olisin jättimäinen läski, jos vaatekokoni olisi 42.

[/quote]

Nii, onhan toi kuvan nainen av-palstalaisille lihava

[/quote]

Sanoisin että ihan normaalin näköinen ja painoinen nainen vielä. Ihan todella, sitten sekin seikka vielä tähän, että miehet ei halua käsiinsä luuta ja nahkaa, tai ylitreenattua lihaskimppua, he haluavat naisen, jossa on kurveja. Olen kuullut tämän niin monelta mieheltä ja kaiken ikäisiltä, sekä menestyviltä, että duunareilta. Voisin tehdä tästä vaikka väitöskirjan. 

Terveisin, ex- luuviulu, nyt jopa normaalipainoinen (kokoa 36)

[/quote]

Onhan tuo vähän muodokkaampi nainen kuvassa. Kuitenkin, muotoja voi tosiaan hyvin olla 36-kokoisessakin ja jopa pienemmässä, riippuu paljon siitä, onko vartalo mallia tiimalasi vai tasapaksu. Miehet pitävät yleensä ensinmainitusta, jälkimmäinen vartalotyyppi puolestaan on hieman isompana aika muhkun näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 11:53"]Tosiaan, olen 175 pitkä ja vastekoko on 42. Toki olen isokokoinen, mutta onko koko ns. normaali tuolle pituudelle? [/quote]

Oon itse saman pituinen ja käytin kokoa 40/42 kun painoin yli 82kiloa. Olin lievästi ylipainoinen.

Nyt käytän kokoa 36/38 ja vielä vois laihtua. Ihannepaino tälle pituudelle ois varmaan siellä 60-65kg! :)

Vierailija
84/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kokonumero ei kerro onko kantajansa laiha, normaalipainoinen tai lihava. Lyhyt ja sirorakenteinen nainen voi olla normaalipainoisena kokoa 30 tai 32, ylipainoisenakin kokoa 34. Pitkä nainen koossa 34 voi taas olla jo anorektisen laiha. Koko 42 ei siis ole lihavan ihmisen vaatekoko, mutta on toki iso kokona, mutta tuo isous voi tulla pituudesta. 175cm pitkä nainen koossa 42 on yleensä normaalipainon rajoissa ja täysin sopusuhtainen, mutta 155cm pitkä nainen koossa 42 puolestaan olisi jo todella lihava.

Vierailija
85/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
86/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mielestäni oo lihava, käytän kokoa 42, vyötärönympärys vähän päälle 70, mutta mun vyötärönympäryksen vaatekoko olisikin kai 38, perse on vaan yli 100cm, ja tissit jotain 75E... :D

Vierailija
87/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisit normaali(=keski)kokoinen, mahtuisit kokoon M, medium. Aika yksinkertaista, eikö? Tämä on kyllä aina ihan varmaa viihdettä, kun palstan läskit riehuvat sitä, miten pieniä ja ihan normaalin kokoisia ovat, vaikka vaatekoko näyttää ihan toista. Odotellaan "vaatekoot ovat pienentyneet"-korttia."

Btw, 40-42 koko suurimmassa osassa nettikaupoista ON medium eli M :) Hm, seppälä, lindex jne? :D

Vierailija
88/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vaan sovi niihin yleisiin kokotaulukoihin... mielelläänhän sitä olisi naisen mallinen, mutta itsellä kun on leveät hartiat, H-mallin keskivartalo ja pitkät kapeat jalat niin ei sovi mihinkään kokoon O.o Ja kyllä, kroppa on kuin miehellä paitsi että on mielestäni liian isot tissit. Paidat kinnaa hartioista ja housut lepattaa reisistä.

Käytin kokoa 32-34 kun painoindeksini oli 15. Jotkut onnekkaat saa käyttää tota kokoa vissiin normaalikokoisina?

Olen siis romuluinen ja kookas. Jos ostan 42 koon kauluspaidan olen sitten vissiin vielä läskikin? :) Sopii.

Vierailija
89/89 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on esim 175-180 cm pitkä, koko 42 on mielestäni normaali. Pituuden puolesta pitkä ihminen voi käyttää myös kokoa 44, jos on muotoja (peppua+reisiä)..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi