Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tällaisessa mekossa mennä töihin?

Vierailija
09.07.2014 |

http://www.zalando.fi/king-louie-trikoomekko-vihreae-kl221c031-m00.html

Tuli ostettua jo mutta roikkuu nyt kaapissa kun en ole rohjennut käyttää... toimistossa siis olen hommissa. Aika antava kaula-aukko, vaatii alle jonkin topin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko on antava kaula-aukko? Tunnen itseni täysin horoksi.

Vierailija
22/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa kehtaa. ihan tavallinen tanttamekko, kukaan ei kiinnitä huomiota.. paitsi ne keiden mielestä tuo on iiiihana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kyllä laittaisi töihin juuri tuon kaula-aukon takia

Vierailija
24/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttää miten ihmiset kommentoivat toisten ihmisten painoa ja pukeutumista. Älkää ihmeessä miettikö noin paljoa muiden mielipiteitä! Mekko päälle vaan, näyttää varmasti upealta niin hoikan kuin pyöreämmän päällä, kun vaan kantaa sitä itsevarmasti. Helmet hulmuamaan ja hymy korviin :)

Vierailija
25/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen vähän eri kokoinen ja mallinen kuin tuo langanlaiha malli, siksi kaula-aukko on aika suuri. M-koon tilasin, ois voinu mennä S myös mutta sitten olisi voinut olla liian ahdas. Ja siksi ehkä kaula-aukkokin vaikuttaa vähän laajalta. Ei ole tarkoituskaan kiinnittää huomiota, ainakaan negatiivista. ;-) t. ap

Vierailija
26/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavan hintaisen mekon oot ostanut.  ui ui kehtaaks mä

Vierailija
27/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula-aukon antavuus riippuu tosi paljon ruumiinrakenteesta. Itse olen lyhytselkäinen ja isorintainen, ja minulla melkein paita kuin paita on antava. Moneen kertaan olen ollut shoppailemassa kaverini kanssa ja paita, joka on ollut sopusuhtaisemman kaverini päällä täysin säädyllinen, on paljastanut jopa rintaliivini. Veikkaan, että ap:n linkkaama mekko tekisi minulle saman tempun, joten itse laittaisin sinne alle valkoisen tai muuten sopivan värisen aluspaidan/-topin.

Vierailija
28/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:36"]http://www.zalando.fi/king-louie-trikoomekko-vihreae-kl221c031-m00.html

Tuli ostettua jo mutta roikkuu nyt kaapissa kun en ole rohjennut käyttää... toimistossa siis olen hommissa. Aika antava kaula-aukko, vaatii alle jonkin topin.

[/quote]

Jos et TUOTA mekkoa kehtaa pukea niin etpä paljon elämässäsi kehtaa.

Vierailija
29/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi kiva! Itse omistan pari sellaista hippusen juhlavampaa mekkoa, jotka ovat helteellä ihanan vilpoisia, ja sain ehkä töissä vähän pitkiä katseita, kun yleensä olen farkkulinjalla.

Vierailija
30/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa Nanson yöpaitoja. Söpö.

Vierailija
31/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli mekon hintaa... omatpahan ovat rahani ja päätän itse miten ne käytän. Kangas ei ole yhtään samanlaista kuin esim Nanson yöpaidoissa, vaan paksumpaa ja vähän liukasta, kiiltävääkin. Painavaa ja hyvin laskeutuvaa. Mutta kuosi tietysti tuo mieleen myös Marimekon pallopaidat, joita en päälleni toimistoon laittaisi!

Jos nyt unohdetaan mittani ja kaula-aukko niin tämän kattavan av-otannan perusteella uskaltaisin (hui) pistää mekonretaleen töihin :-) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi