Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tällaisessa mekossa mennä töihin?

Vierailija
09.07.2014 |

http://www.zalando.fi/king-louie-trikoomekko-vihreae-kl221c031-m00.html

Tuli ostettua jo mutta roikkuu nyt kaapissa kun en ole rohjennut käyttää... toimistossa siis olen hommissa. Aika antava kaula-aukko, vaatii alle jonkin topin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kehtaisi? Jos se kaula-aukko kerran tuntuu liian isolta, niin toppi alle ja menoks.

Vierailija
2/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laitat jonkun huivin kaulaan, jos kaula-aukko tuntuu liian paljastavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana!! Alle valkoinen ohut toppi, jos tuntuu liian avaralta. Tosi ihana kesämekko ja silti ihan riittävän asiallinen töihinkin. Laita heti huomenna päälle! :)

Vierailija
4/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosi kaunis mekko! Pakkohan tuota olisi käyttää...

Vierailija
5/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 10:36"]

http://www.zalando.fi/king-louie-trikoomekko-vihreae-kl221c031-m00.html

Tuli ostettua jo mutta roikkuu nyt kaapissa kun en ole rohjennut käyttää... toimistossa siis olen hommissa. Aika antava kaula-aukko, vaatii alle jonkin topin.

[/quote]

Eihän tuo mikään antava ole, ainakaan tuon mallin päällä. Tietysti jos sinulla on isommat tissit, niin sitten voi nousta ryntäät pääasiaan.

Vierailija
6/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hemmetti mitään huivia ainakaan.

Vierailija
7/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaa!

Vierailija
8/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei huivia. Valkoinen toppi. Näyttää mukavalta työasulta.

Vierailija
9/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oot kokoa 42 niin ei kehtaa, läski

Vierailija
10/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Lähinnä tuota rohkeaa väriä ja kuosia olen epäröinyt, ja sitä että en ole ihan yhtä laiha kuin tuo malli, en tosin kovin läskikään (alle joku muotoileva alusasu?)... laatu on kyllä aivan ihana, ei mitään ohutta lörppää trikoota. t. ap

Vierailija
11/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin kehtaa!!!! laitat vaan jotain alle ettei tissivako näy ja sitten on hyvä! tosi nätti ja tyylikäs mekko!

Vierailija
12/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka eikä vyötäröllä ole grammaakaan ylimääräistä niin tuo mekko on todella kaunis ja sopii töihin

Vierailija
13/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo väri edes kovin räikeä ole! Tuntuu ehkä vaan siltä, jos et yleensä käytä tuon värisiä vaatteita, muut tuskin edes huomaavat. Päälle vaan!  Ehkä se muotoileva alusasu tekee olosi vielä itsevarmemmaksi? Ihana mekko joka tapauksessa, käytä sitä:)

Vierailija
14/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ap. Parempi se on vähän pullukammankin pukeutua nätisti eikä harmaaseen jätesäkkiin. Kukaan ei huomaa sun makkaroita, jos et niistä itse tee numeroa.

:)

Vierailija
15/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joitain grammoja ylimääräistä... ;-) Mutta mekon malli on sellainen, että mahan seudulle tulee ryppyjä eli ei ihan nuole pintaa. Laitan hoikistavan alusasun ja rohkeesti mekko päällä töihin huomenna :-) Ap

Vierailija
16/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mekko!

Vierailija
17/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino, niin voin kertoa heti että kannattaako?

Vierailija
18/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana ja siisti kesämekko, just sopii toimistoon! Päälle vaan!

Vierailija
19/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kerro pituutta ja painoa! Sen verran kerron että bmi on normaalin rajoissa ja tissit C-kuppia. Näytän kyllä aika kurvikkaalta tuossa mekossa. Ja käytän korkkareita. t. ap

Vierailija
20/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi lihavat miettii voiko jotain laittaa päälle vai ei, koska ei niitä kiloja saa peiteltyä yhtään millään. Ihan turhaa mun mielestä miettiä näyttääkö jossain läskiltä vai ei, koska jos on läski, niin siltä myös näyttää oli päällä mitä tahansa. Sitä paitsi, useimmiten se vähän tyköistuvampi näyttää pulskallakin paremmalta kuin löysä teltta. 

Mä jos näkisin jonkun einiinlaihan tuollaisessa mekossa, niin ei kyllä jotku mahamakkarat haittais mua yhtään! Korkeintaan katsoisin, että olipa kiva mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi