Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perusjakelussa työskentely

Vierailija
09.07.2014 |

Hei!Onko täällä paikalla ketään,joka työskentelee postinjakajana,tai osaisi kertoa työstä?

Itse innostuin,kun näin avoimen paikan.

Onko rankkaa,tarvitseeko olla huippu-urheilijan fysiikka,että jaksaa/pystyy rappupiirejä tekemään?Kuinka paljon työpäivästä on ihan puhdasta juoksemista?

Minkälainen palkkaus on?Onko rahallinen korvaus kohtuullinen?Tuleeko palkka kerran kuussa,vai kaksi kertaa?

Onko ylitöitä mahdollisuus yleensä tehdä kuinka paljon,vai onko ehdoton ylityökielto?

Kuinka nopeasti tuon homman oppii?Onko rakettitiedettä?

Miten siellä reitillä kuljetaan?Onko jotkut ajo-ohjeet,vai pitääkö vain itsellä olla paikallistuntemus huipussaan?

Ylipäänsä,kannattaako edes harkita hakevansa töihin noihin hommiin?

Areena on vapaa,saa kertoa mitä mieleen juolahtaa aiheesta!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä olen jumissa sellaisessa työssä,missä tehdään vähintään 6 yötä/vko töitä.ei siis liiemmin viikonloppuvapaita.ajattelin,että vaikka ei ehkä aivan loistotyötä olisikaan,niin ainakin olisi viikonloput vapaita..

Vierailija
2/5 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee postinjakajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun, pisteen, kysymysmerkin jne. jälkeen tulee välilyönti.

Vierailija
4/5 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut perusjakelussa kesätöissä ja joulun alla. Pidin kovasti! Missään huippukunnossa ei tarvitse olla, vaan ennemminkin työ vaatii tarkkuutta. Hyvästä nimimuistista on myös paljon apua. 

Työpäivän alkuosa lajitellaan posteja, ensin kadunnimien mukaan ja sitten tarkan osoitteen ja asukkaiden mukaan. Varsinainen jakeluosuus ulkona on noin 1/3 työajasta. Yleensä työhön opastetaan hyvin, koska postinjakajan työtä ei pysty tekemään kylmiltään, vaikka se ei rakettitiedettä olekaan. Lajittelua ja reitin kulkemista harjoitellaan aluksi yhdessä jonkun toisen kanssa. Homman oppii aika hyvin harjoittelun aikana ja muilta voi kysyä neuvoa.

Voin suositella!

Vierailija
5/5 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse juosta yhtään, jos ei halua. Kohtuu hyvä kunto riittää. Palkka on pieni, mutta riittää jos on pienet menot. Reitin oppii nopeasti. Kesällä työ on ihan kivaa, talvella jaettavaa on paljon enemmän ja lumessa on rankempaa rämpiä. Jos jakaa reittinsä nopeasti, alkaa pikkuhiljaa saamaan reitilleen lisää jaettavaa. Tätä ei tietenkään sanota suoraan. Työntekijöihin ei luoteta, ja kaikista poissaoloista pitää tuoda terveydenhoitajan todistus. Työkavereista suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, osa tosi mukavia ja osa täysin häiriintyneitä. Myös esimiehet saattavat esim. osallistua työpaikkakiusaamiseen.

En itse suostuisi tekemään sitä työtä enää. Suosittelen että menet opiskelemaan jotain järkevää alaa sen sijaan, että ryhtyisit postinjakajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi