Parisuhde ahdistaa
Haluan erota,vaikka sinäänsä meillä miehen kanssa menee hyvin.
Meillä vaan ei ole mitään yhteistä..haluan kokea millaista olla sinkku ja elää nuoruuttani ilman sitoutumista.
Haluan ottaa asian puheeksi,mutta menen lukkoon kun yritän sanoa miehelleni asiasta.
Kommentit (6)
Toivottavasti saat tehtyä ratkaisusi pian. Minä kuppasin nuorena 4 VUOTTA miehen kanssa josta tiesin ekana päivänä ettei meistä paria tule, koska en vaan pystynyt muka loukkaamaan miestä sanomalla etten halua jatkaa. KUn hän oli niin kilttikin ja rakasti minua oikeasti... Lopulta loukkaus tietysti oli paljon pahempi kun sen teki 4 vuoden seurustelun jälkeen.
En ymmärrä sitä, ettei noita asioita mietitä ennen naimisiinmenoa esimerkiksi. Minunkin tuttavapiirissäni on tytteli, jonka oli pakko saada prinsessahäät ja päästä naimisiin 21-vuotiaana. Kuinka ollakaan, vajaa pari vuotta myöhemmin hän halusi "kokeilla" sinkkuelämää ja olla villi ja vapaa. Mies oli sitoutunut loppuelämäkseen. Oksettaa tuollaiset bimbot.
Sinusta on varmaan ihan ok jos mies käy vieraissa tai mies vaihtaa naista? Mutta nainen on bimbo jos nuorena haluaa kokeilla sinkkuitta, Lol
Mistä ihmeestä niin päättelit. En esittänyt yhtäkään mielipidettä miehistä. Tiedän vain tämän yhden tapauksen, joka aiheutti erittäin suurta surua ja murhetta. Lol vaan itsellesi, tiedän että nykyään nämä asiat suurimmalle osalle ovat ratkiriemukkaita.
vitonen on varmaan itse samanlainen tyhjää kuin suurin osa vähän päälle 20v naisista. Eihän siinä mitään jos haluaa sinkkuutta kokeilla, mutta pitääkö sitä kokeilla vasta naimisiin päästyään. Eikö olisi voinut heruttaa tarpeeksi ennen sitoutumista.
Mitä ikinä teetkin, ole rehellinen ja suoraselkäinen miestäsi kohtaan!