Helvetin ovulaatio!
Mahaan sattuu kaikki liikkuminen ja ponnistelu,housut märät koko ajan ovulaatiolimasta ja tää kiukkuisuus,ärtyisyys ja lyhytpinnaisuus alkaa jo nyt! Lisäksi panettaa ja haaveilee vieraista miehistä,koska omassa miehessä ärsyttää kaikki mahdollinen. Kun mahakipu ja muu ovulaatio loppuu,tulee masennus ja väsymysviikko jolloin en saa melkein mitään tehtyä. Oon alle 30,joten kamalan monta kuukautta vielä siihen että tulee vaihdevuodet. Tuntuu että sekoan näiden hormonien kanssa! Kiitos kun sain avautua. Ei tää tälläistä oo ollut vielä nuorempana.
Kommentit (4)
Tuttua! Käsittämätön panetus ja housut märkinä. Miten ihmeessä tekisi mieli panna vieraitakin?? Mä oon kyllä onnistunut kanavoimaan sen omaan mieheen. Nyt oon kyllä sen seurauksena paksuna:D eipähän oo housut märät, ei juurikaan oaneta ja mieskin on ihan ok :)
Miten ovulaatio voi aiheuttaa moista? Ja mikä ovulaatiolima? Mä en edes tiedä koska mulla on ovulaatio, eipä ole oireita, ei edes kuukautisten aikana. Juu ja olen jo 40v., mutta ei tietoakaan vaihdevuosista vielä, eli ihan on normaali kuukautiskierto.
Muitakin kuin minä! Olen luullut olevani ainoa. Panettaa kun eläintä ja kaikki ärsyttää. Mielessä pyörii vain seksi jatkuvasti ja pienetkin pettymykset on suuria. Ja mies ei ymmärrä mitään.
Mä olen tänään pyörinyt aivan samoissa tunnelmissa ja vaihdellut pikkuhousuja tiuhaan.
Panettaa ja vituttaa.
t.kolmekymppinen