Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja koko ajan älyttömän pahalla tuulella! Poika vai tyttö tulossa?

Vierailija
25.07.2014 |

Onko kiukkuisuus yleisoire raskaudesta vai voiko siitä arvella mahdollisesti lapsen sukupuolta?

Kokemuksia? :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti poika tai tyttö.

Vierailija
2/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöstä olin kuin herhiläinen, pojasta seesteinen ja tyytyväinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ekassa raskaudessa kiukkuinen kuin mikä, tuli tyttö. Toisessa olin leppoisa kuin lammas, tuli tyttö. Että näin paikkansa pitäviä.

Vierailija
4/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahan muodosta, äidin mielihaluista, kiukkuisuudesta ja hormoniheitoista tai pigmenttioireista ei voi päätellä lapsen sukupuolta. Ei ihmiset voi edelleen ottaa näitä tosissaan! :D

Vierailija
5/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin ekan kolmanneksen, tokan olin vuoroin seesteinen ja vuoroin kuin pyllyyn ammuttu karhu ja vika kolmannes oli kaikista normaaleinta minuani. Tyttö tuli.

Vierailija
6/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulta kätilö kysyi synnärillä että kumpi on tulossa kun on mahassa tuo poikaviiva (linea negra). Tyttöä oli ennustettu, tyttö tuli "poikaviivasta" huolimatta. Sama poikaviiva oli kaverilla, joka sai kaksi tyttöä.

Vierailija
7/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa olin melkein koko ajan vihainen, tyttö tuli. Nyt sama, sukupuolesta ei vielä tietoa - tosin en usko että tuosta voi edes päätellä mitään :)

Vierailija
8/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantunut lapsiparka.

Vierailija
9/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se olla hermafrodiittikin.

Vierailija
10/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin molemmista ihan hyvällä tuulella, mutta pojasta ehkä kiukkuisempi. Tosin luulen, että syynä oli se, että poika on esikoinen, joten olin hermostuneempi siksi.

Vierailija
11/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sikiön sukupuoli vaikuttaisi mielialaan? Uskotko horoskooppeihinkin?

Vierailija
12/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:23"]Ja minulta kätilö kysyi synnärillä että kumpi on tulossa kun on mahassa tuo poikaviiva (linea negra). Tyttöä oli ennustettu, tyttö tuli "poikaviivasta" huolimatta. Sama poikaviiva oli kaverilla, joka sai kaksi tyttöä.

[/quote]

Mullakin oli linea negra, mutta tyttö tuli. Ei taida ollakkaan mikään poikaviiva.

Vierailija
13/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisiten lasten raskausajasta olin kiukkuinen, sen jälkeen kasvoin henkisesti paljon ja nyt loppusuoralla tässä raskaudessa voin todeta että kiukuttelut taitoivat olla luonnettani jotka oli helppo naamioida raskauskiukuksi. Siis tietynlainen kiukuttelu kuuluu raskauteen, tiedän, mutta jos ympäristö kärsii liikaa niin en usko että se on enää kaikki raskaudesta.

Vierailija
14/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 11:39"]

Miksi ihmeessä sikiön sukupuoli vaikuttaisi mielialaan? Uskotko horoskooppeihinkin?

[/quote]

Hormonit? Niin lapsen kuin äidinkin?

Vierailija
15/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. raskaus -> en ollut kiukkuinen -> poika.

2. raskaus -> olin kiukkuinen -> poika.

2. raskaus oli muutenkin aivan erilainen, esim. ihokarvat kasvoivat hitaasti, kun taas ekassa raskaudess ne kasvoivat nopeasti. Olin varma, että tulisi tyyö, mutta poika tuli :)

Vierailija
16/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö

Vierailija
17/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tuollaisella ärtyisyydellä ole tekemistä sen kanssa kumpi on tulossa. 50% mahdollisuus kumpaankin sukupuoleen. :)

Vierailija
18/21 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö veikkaan.Näin mulla

Vierailija
19/21 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt voitolla :)

Vierailija
20/21 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä odottaessa oli kiukkuisempi. Kun odotin poikaa olin älyttömän seesteinen ja hyväntuulinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi