Kysy suomen tulevaisuudelta jotain
Olen 16-vuotias tyttö. Lopetin peruskoulun 9.9 keskiarvolla. Olen kaunis ja sosiaalinen, minusta pitävät kaikki. Pelaan jalkapallloa nuorten maajoukkueessa. Älykkyyden ja urheilullisuuden lisäksi olen hyvin luova. Harrastan kirjoittamista, olen osallistunut erilaisiin kirjoituskilpailuihin ja voittanutkin. Minä, jos joku, olen Suomen tulevaisuus.
Kommentit (22)
Luin, että kysy Suomen tulevaisuudesta, ja olisin kysynyt että tuleeko joskus lähitulevaisuudessa jonkinlainen valtava talous-/ympäristökatastrofi, joka johtaa yhteiskuntarakenteen romahtamiseen... Mutta joo, ei sitten mitään, kyse olikin aivan muusta. Hyvää jatkoa vaan ap:lle ja onnea elämään!
PS. Olen itsekin ollut kympin tyttö. Kannattaa vain muistaa, ettei se tee kenestäkään ihmisenä parempaa tai arvokkaampaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:23"]En ole ylpeä. Tietenkin arvostan itsenäni ja saavutuksiani, mutta en korota itseäni muiden yläpuolelle. On aivan naiivia luulla, että tässä iässä olen jotenkin kamalan erityisen älykäs tms. Vaikka olenkin menestynyt hyvin.
[/quote]
Kovasti tuossa aloituksessa nimenomaan näitä asioita korostit. Pois jäi se, minkälainen olet ihmisenä, mitkä ovat arvosi, millä tavalla toimit auttaaksesi muita. Sanoistasi paistoi ylpeys, rahanhimo, kunnianhimo, itsesi korostaminen, paremmuuden tavoittelu, ja niin edelleen....