Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin kuvissa kehutaan rumia

Vierailija
08.07.2014 |

Miksi susirumat ihmiset saa facebookissa kehuja kuvistaan, tyyliin: upea nainen! Kaunis <3 jne. Jokainen näkee et malli on oikeesti ruma ja monesti kuvaki vähä tökerösti otettu. Sitte jos joku oikeesti kaunis laittaa oman kuvan, tulee vsin tykkäyksiä, ei mitään kehuja.. Kateutta vau mitä??

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei tule mitään? Ei tykkäyksiä tai kommentteja kuin hyvin harvoin? Mitä se tarkoittaa? Niin ruma ettei ilkeä edes tykätä?

Vierailija
2/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa vai kehuja? Ehkä olet kaunis vain omasta mielestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee, oon huomannut saman oman kaveripiirini osalta. Vaihtoehtoina varmaan positiivinen kannustus tai sitten ehkä todennäköisemmin vahingonilo.

Vierailija
4/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fb-kavereissa ylipainoiset kehuvat toisia ylipainoisia. "Ui kun nätti kuva!" jne.

Vierailija
5/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siksi, etta facessa sulla on ystavia (eiko se ole koko systeemin tarkoitus) ja hyvat ystavat haluavat kommentoida kauniisti. jos taas olet kerannyt sinne aimokasan puolituttuja tai tuntemattomia, heita ei kiinnosta kommentoida kuviasi vaikka olisit kuinka kaunis. 

Vierailija
6/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannu. Kaverista oli kuva suljetulta osastolla sairaalatakki päällä naama aivan kalpeena ja ihana kuoleman masentunut ilme. Ja kommentteja " niin kaunis" "söpö" " Suloinen kuva" jne

Vierailija
7/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:28"]Saman oon huomannu. Kaverista oli kuva suljetulta osastolla sairaalatakki päällä naama aivan kalpeena ja ihana kuoleman masentunut ilme. Ja kommentteja " niin kaunis" "söpö" " Suloinen kuva" jne

[/quote]

No ehkä sun kaveri saa sääliä/kannustusta. Hyvä jos näin.

Vierailija
8/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Vaatii todella hyvän itsetunnon kehua oikeasti kaunista. Sellaiselle itseään rumemmalle voikin kehun nakata, kun ei ole mikään uhka. Omatkin pisteet nousevat samalla kun on niin kiva, että kehuu muita. Kaunista kehumalla lisäisi vain kauniin jo ennestään saamaa huomiota.

Vierailija
9/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:26"]Mun fb-kavereissa ylipainoiset kehuvat toisia ylipainoisia. "Ui kun nätti kuva!" jne.

[/quote]

Just noin täälläkin :D

Vierailija
10/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miehet tuijottaa kadulla ja vieraat ukot tulee moikkaamaan. Jokainen mies jonka kanssa olen treffeillä käynyt on kehunut kauniiksi. Jos laitan itsestäni kuvan Facebookiin ei kukaan kommentoi tai tykkää, paitsi ehkä siskoni. Vaikka minä kyllä toisten kuvia tykkäilen ja kommentoin. Eli ehkä tässä onkin jotain perää, tai sitten mulla on väärät Facebook kaverit!

Vierailija
11/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kehun kauniitakin.

Vierailija
12/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huolin kaverilistalleni vain kavereita, jotka tunnen hyvin tai jotka olen joskus tuntenut todella hyvin, ei koskaan mitään puolituttuja. Silti saan tykkäyksiä vain miehiltä ja parilta naisystävältä, jotka muutenkin tykkäävät kaikkien kuvista. En ole ruma, mutta joskus mietin, mikä mua vikana, kun muita kehutaan ja muiden kuvista tykätään niin paljon? Vain miehiltä aan kommentteja, kuten "kaunotar" tai "oletpa taas niin kauniina". Kuvani eivät ole mitään tissivakokuvia, vaan ihan tavallisia tylsiä kasvokuvia.

Vierailija
13/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:37"]

Mua miehet tuijottaa kadulla ja vieraat ukot tulee moikkaamaan. Jokainen mies jonka kanssa olen treffeillä käynyt on kehunut kauniiksi. Jos laitan itsestäni kuvan Facebookiin ei kukaan kommentoi tai tykkää, paitsi ehkä siskoni. Vaikka minä kyllä toisten kuvia tykkäilen ja kommentoin. Eli ehkä tässä onkin jotain perää, tai sitten mulla on väärät Facebook kaverit!

[/quote]

Tai sitten ne miehet haluaa sulta pildeä (kauniiksi yms. kehuminen yleensä edistää asiaa) ja sun naiskaverit ei...

Vierailija
14/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Tai sitten ne miehet haluaa sulta pildeä (kauniiksi yms. kehuminen yleensä edistää asiaa) ja sun naiskaverit ei...

[/quote]

Tuskin nämä kuviani kehuvat varatut miehet pildeä kinuavat kun heidän kauniimmat puolensakin näkevät nuo kommentit. :)

Vierailija
15/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan puutu kenenkään ihmisen ulkonäköön fb:ssä. Jos kuvassa on jotain muutakin ideaa kuin ihmisen pärstä, sitten voin tykätä ja kommentoidakin, mutta en siis ihmistä vaan sitä tilannetta.

Kaverini tuntuvat olevan samoilla linjoilla. Vain pari hörhöä ihkuttelee ristiin toisiaan ja kuulostavat kyllä erittäin teennäisiltä. Ilmeisesti on muotia heittää noita "Kaunotar!" "Ite oot!" -juttuja. Huh, noloa aikuisilta. Mutta siis rupeamalla kommentoimaan tuolla tyylillä, saisi varmaan sitten itsekin vastaavanlaista takaisin. Ihan vinkkinä ap:lle, jos tuollainen hörhöily ja teeskentely sattuu tosiaan kiinnostamaan.

Vierailija
16/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed. lisää vielä: sitäpaitsi, mulla ei ole "pilden ruinaajia facebook-kavereina, ainoastaan ystäviä. Yritin tämän kommentissani tuoda esille, että puolituttuja ei ole.

Vierailija
17/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

Tuskin nämä kuviani kehuvat varatut miehet pildeä kinuavat kun heidän kauniimmat puolensakin näkevät nuo kommentit. :)

[/quote]

Ja kun mä en kumminkaan anna, niin ihan turhaan! XD

Vierailija
18/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran kommentin, jossa luki: Oletpa kaunis ;)

Mitenhän toikin pitäis tulkita? Muita kommentteja ei oo tainnu tulla, tykkäyksiä kyllä.

Vierailija
19/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia on helppo kehua, koska heille ei tarvitse olla kateellinen. luulisin että noin.

Vierailija
20/36 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ja kun mä en kumminkaan anna, niin ihan turhaan! XD

[/quote]

Kuka olet ja miksi teeskentelet vastaavasi puolestani? Typerä provoilija. Vai kateusko täälläkin jyllää jo pelkästään parin kommentin perusteella... huh huh.

-Se, jonka kuvia kehuu kauniiksi (varatut miehet) ja pari naisystävää ja joka on kyllä ihan fiksu aikuinen nainen eikä mikään "mä en anna pildeee!!111"-tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän