Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joutuuko miehesi kysyä sinulta luvan lähtä vaikka baariin? miksi?

Vierailija
08.07.2014 |

Ihmetyttää kun kaverit sanoo että mies kysyi saako lähtä baariin, ja he kielsivät!? Mun mies ei kysy kun ehkä korkeintaan että oliko meillä mitään suunniteltua menoa ja jos ei ole niin tottakai aikuinen ihminen saa tehdä mitä halua, mikä mä olen kieltämään. Ilmoittaa tietysti pitää. Jos alkaa kiinnostaa baareilu/joku muu enemmän kun kotona olo niin sitten mietin uudestaan onko meidän järkeä olla yhdessä mutta meillä ainakin tää toimii hyvin eikä mies käy ulkona kuin ihan muutaman (3-5) kerran kuussa. En ole mieheni äiti eikä siis ole mun tehtävä kieltää tai antaa lupaa yhtään mihinkään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:36"]

Että jos miehesi tuo jointin kotiin ja alkaa poltella säännöllisesti niin mikä sinä olet kieltämään. Jaa. Meillä on toisin.

[/quote]

En ole ap, mutta jos mieheni toisi jointin kotiin niin minä en ole mikään sitä kieltämään. Saattaisin toki jättää miehen, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa määräillä aikuista ihmistä.

[/quote]

No juuri tätä ajoin takaa

Ap

[/quote]

tämähän onkin sitä tosi rakkautta, jos mies juo liikaa et vaivaudi siitä mainitsemaan vaan jätät. Vai mainitsetko kuitenkin? Eikö tämä maininta ole kontrolloimista, uhkaat että jos mies juo liikaa jätät!?

Kylläpä olet parempi ihminen, onneksi olkoon vaan.

Nämä jotka jaksavat paasata että heillä ei lupia kysellä ei ilmeisestikkään asia ole ongelma ja siksi lupia ei tarvitse kysellä.

Te joilla mies oikeasti juo liikaa niin tottakai siihen saa ja pitää puuttua jos vaan mitenkään pystyy!

Vierailija
2/42 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ensin kysyy onko minulla meille mitään suunnitelmia vaikka lauantai illalle x. jos vastaan kieltävästi, sanoo että hän lähtee silloin baariin ja asia on okei. Molemmat ollaan lapsettomia opiskelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies "pyytää" luvan, kysyy enemmänkin leikkimielisesti että sopiiko minulle jos lähtee baariin ja aina on sopinut :D Meillä se ei ole nipottamista, aina on saanut lähteä :) Monesti heittää kavereilleen että pitää kysyä emännältä että saapiko lähteä baariin, vitsiä sekin on.

Vierailija
4/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos miehesi tuo jointin kotiin ja alkaa poltella säännöllisesti niin mikä sinä olet kieltämään. Jaa. Meillä on toisin.

Vierailija
5/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse kysyä lupaa. Mutta toki molemmat kerromme toisillemme ajoissa, jos on jotain menoja, niin tietää taas järkätä muut perheen menot sen mukaan. Muttei meillä kuitenkaan ekstempore-lähtöjäkään lytätä.

Vierailija
6/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lupaa kysy eikä tarvikaan. Tietysti ilmoittaa pitää ja yleensä kyllä sit puhutaan ett onko mitä suunnitelmia, muita menoka tmv.

Vierailija
7/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ketjua aiheesta pitää olla?

Vierailija
8/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kiellän jos mieheni yrittää juoda liikaa. Katsos kun ne lapset pitää hoitaa myös seuraavana aamuna.

Vierailija
9/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kysytä mitään "lupia" puolin eikä toisin. Keskustelemme kuitenkin siitä että onko baariin meno mahdollista vai onko sille jotain estettä, esim. päällekkäiset menot tai lapsenvahtia ei löydy.

Vierailija
10/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nyt vaan ilmoittaa baariin lähtemisestä "kysymällä lupaa". Ei kai sen väliä miten se tapahtuu, kunhan toinen tietää missä toinen on.

Vierailija
11/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lupaa, vaikka ilmaiseekin asian "sopiiko että meen sillon ja sillon", mikä käytännössä tarkoittaa "meen jos ei ole sovittuna muita menoja". Eli siis tarkistaa ettei tule päällekkäisiä menoja.

Vierailija
12/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää kysyä lupa, jos ei riitaa halua. Onneksi miestä ei baarit kiinnosta.

Vierailija
13/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5kertaa kuussa ei todellakaan ole vähän vaan todella paljon! Ja entäs jos molemmat vaan ilmottaa että lähen tästä, kuka hoitaa lapset?

Vierailija
14/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:36"]

[/quote]

En ole ap, mutta jos mieheni toisi jointin kotiin niin minä en ole mikään sitä kieltämään. Saattaisin toki jättää miehen, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa määräillä aikuista ihmistä.

Vierailija
15/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En velvoita kysymään mutta aina mies luvan silti pyytää. Kohteliastahan tuo on. Aina vastaus on ollut kyllä, ei se meneminen minua haittaa.

Vierailija
16/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarkoitus juhlia koko ilta ja yö, niin totta kai kysyy; vaikuttaahan se minunkin suunnitelmiini illan suhteen onko toinen kotona vai ei. Ihan samalla lailla minä kysyn häneltä, että sopiiko että menen silloin ja silloin viettään tyttöjen iltaa. Jonkun mielestä luvan kysymistä, mun mielestä ihan vaan puolison huomioimista ja kunnioittamista. Kumppanin kanssa sitä kuitenkin se arki ja elämä jaetaan. Parilla käymisestä esim töiden jälkeen ei ilmoitella, eihän siinä olisi mitään järkeä, kun kuitenkin tullaa kotiin illaksi.

Vierailija
17/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:36"]

[/quote]

[/quote]

No juuri tätä ajoin takaa

Ap

Vierailija
18/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 20:36"]

[/quote]

En ymmärrä, miten saat tästä aikaseksi kannabis -keskustelun. Aika harvalle nuo kuitenkin ovat tismalleen sama asia; useimmat pitävät baareilua harmittomampana kuin lapsiperheessä kotona jointtien polttelua säännöllisesti. Minun mielestä ihan kaksi eri asiaa. Sama kun väittäisit, että tuon perusteella ap varmasti hyväksyy miehen alkoholismin ja jokapäiväisen ryypiskelyn kotona.

Vierailija
19/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, mutta mieheni on lastemme isä, ja siksi pidän luonnollisena sitä, että menoista neuvotellaan. Mitä siitä tulisi, jos me molemmat päättäisimme aikuisina ja riippumattomina ihmisinä lähteä baariin juuri samana iltana? 

Vierailija
20/42 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kysytään lupa. Ihan vaikka siksi, että puoliso saattaa olla tosi väsynyt viikon jälkeen omista töistään ja lastenhoidosta ja toivoisi kenties apua ilta- ja aamurumbien hoitamiseen. Tämä pätee ihan kumminkin päin. Tottakai se lupa useinmiten heltiää, jos ei nyt kovin useasti tapahdu. Meillä kumpikin käy kavereiden kanssa juhlimassa ehkä kolmisen kertaa vuodessa, mies ehkä saattaa jokusen kerran enemmän, muuten kavereiden tapaamiset hoituvat ihan päiväsaikaan joko viikolla tai viikonloppuisin, joskus jopa koko perheen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi