Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Liitytäänpä mukaan, täällä varovainen plussa.
Eli lopetin kesäkuussa cerazette-minipillerit, joten kierto hieman sekaisin. Nyt kp 42/25, mutta ovis oli selkeästi normirytmiä myöhässä, ehkäpä 11.7.? R-testaillut olen harvakseltaan jo pari viikkoa, mutta nyt tuohon herkkään testiin saanut jo kolme haamua(parin päivän välein olen testaillut). Hieman pelottaa, sillä viiva on tummunut HYVIN niukasti. Väriä viivassa sentään onneksi on, joten "viivan paikka"ei pitäisi olla kyseessä... Kaikki tuntuu nyt niin epävarmalta, eikä mitään oireita ole, joten jännittää pirusti.
Esikoinen on 1v 3kk ja pikkukakkoselle on näytetty vihreää valoa vasta hieman ennen juhannusta.
Olen hengessä mukana piinailijoiden kanssa, sillä niin epävarmaa tämä minullakin vielä on! Tsemppiä plussiin!
-Vici kp 42/25, yk 1, la 4.4.??
Tuohon listaan liittyen. Täällä plussattiin kp 24/28 :)
Heippa täältäkin!
Minäkin ilmoittaudun mukaan haaveilemaan ja toivomaan, että heti tärppäisi. Eli yk 1 menossa ja kp28/30-35. Viime päivinä on ollut jos jonkinlaista oiretta, jota aiemmin ei ole ollut. Vatsaa on nipistellyt erityisesti vasemmalta puolelta, päätä särkenyt, närästänyt (mua ei koskaan ennen oo närästänyt!), aivastuttanut, heikottanut, etonut... Lähipäivät kertoo, ovatko nämä raskausoireita vai menkkojen alkamista vai vaan helteen teettämiä oireita... :D Mua ei ole kyllä tehty tällaiseen jännittämiseen ja odottamiseen, joten toivottavasti tärppää mahdollisimman pian :)
Tänään olisi sitten kp 1/25-30 (yleensä normikierto ilman pillereitä). Nopeasti alkoi kuitenkin menkat pillereitten jälkeen :) Esikoinen sai alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta, mutta en halua/uskalla elätellä toiveita! Meillä siis menossa nyt virallinen kierto 1! Onnea plussanneille :)
VIKTORINA, mullakin tuli esikoisesta tooosi haalea haamu ja voimistui vasta, kun menkkojen alusta olisi pitänyt olla pari viikkoa ja onnellisesti silloin raskaana oltiin :)
ja lisäyksenä vielä, että jos tässä kierrossa tärppää, niin toukokuisiin kuuluisin :D
Tervetuloa kaikki uudet, täällä jännätään teidän puolesta. :) Minulla oli samanlaisia oireita kuin sinulla unelmoija89, eli voi hyvinkin olla että sisälläsi joku pieni kasvaa. ;) Minä tein ensimmäisen r-testin kp25/27 ja silloin tuli oli vielä negatiivinen ja sitten kp 27/27 tein apteekista ostetun predictor early testin ja tuli haalea vaaleanpunainen viiva. Olen kyllä ihan hassu kun tänäänkin tein testin kun jotenkin pelkään että raskaus "katotaa" johonkin kun en ole vielä yhtään sisäistänyt sitä että olen raskaana, apua! :D
Miten teillä muilla miehet ovat suhtautuneet raskausuutisiin? Meillä on nyt ollut vähän kiirettä muuten elämässä niin tuntuu ettei mieskään ole sitä oikein vielä sisäistänyt vaikka toivottu raskaus onkin. Ehkä sitten ensimmäisellä neuvola käynnillä asian tajuaa vasta itsekin. Minä jo tänään yritin varata aikaa neuvolaan mutta siellä oli joku sihteeri vastasi puhelimeen eikä osannut antaa aikaa kun se neuvolatäti ei ollut paikalla, huomenna pitää soittaa uudestaan. Ajattelin että onkohan vielä liian aikaista varailla aikaa, että jos meneekin kesken mutta sitten ajattelin että siihen keskenmenoon ei voi itse vaikuttaa joten varaan ajan ja perun sitten jos huonosti käy, ei pitäisi kyllä edes ajatella semmoisia juttuja.
Milloin te meinaatte kertoa kavereille, vanhemmille ja töissä raskaudesta? Minä olen ajatellut kertoa vasta kun ensimmäinen ultra on tehty. Vaikeaa tulee kyllä olemaan että saan pidettyä suun kiinni. Muutamalle kaverille olen jo kertonut koska pakko saada puhua asiasta muidenkin kanssa kun ei toi mies näitä tunteita tajua. :D
Tuutikki13 Mulla on ihan sama "viivan katoamis kammo" :D aattelinki hakea cb digitestin tänään ja tehä sen ehkä huomenna kp 27/28 :)
Eve näköjään ennusti mun tippumisen listalta :O Piti tulla kirjoittamaan, että eilen tipahdettu ja tänään alkoi yk14 kp 2\30. Plääh!
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
[quote author="asistente1escolar" time="25.07.2014 klo 22:04"]
Mun oli tänään aamulla pakko tehdä liuskaraskaustesti. Mutta negahan se oli. Oli arvattavissa, mutta... Käytiin eilen illalla vielä miehen kanssa kaupassa:D Kun en hätähousu jaksanut odottaa, että hu olisin päässyt kotiin. No eipä ole enää kauan aikaa siihen, että pääsee hoitoihin.
[/quote]
Anteeksi assistente, täytyy heti korjata, että ymmärsin tuon viimeisen lauseen mukaan, että tipahdus on tullut, koska hoidoista puhuit. Anteeksi vielä. Blondina täällä koitan pitää kirjaa meistä kaikista. Mä varmaan tuun sulle pitämään seuraa tippuneisiin, odotas vaan. ;)
Noi clearblue testit on kyllä kivoja kun saa siihen ihan konkreettisesti sen tekstin että "raskaana", ei tarvitse viivoja tulkita. Minulla yksi sellainen vielä kaapissa ja ajattelin että jos malttaisi vaikka viikon-kaksi odotella ja tekisi sen sitten niin näkisi että varmasti alkaa reagoimaan "enemmän" hcg hormooniin että tulisi se teksti raskaana 2-3 tai raskaana 3+.
Mut voi siis kans listata tippuneeks. Buu!
EVE1984 Lisäisitkö myös minut listoille, kun ehdit..? :) Eli: kp 28/30-35, yk 1.
TUUTIKKI13 Voi kunpa olisit oikeassa ja minun sisällä tosiaan joku kasvaisi. :) Minun mieheni on ainakin innoissaan kyselemässä jatkuvasti, että joko tiedät olevasi raskaana ja aina kun näkee jonkun vauvan kaupassa esimerkiksi niin kommentoi jotakin. Eli kyllä hänkin kovin haluaisi vauvan. Eri asia on sitten kun se päivä koittaa, jolloin toivottavasti saan sanoa, että nyt tein positiivisen raskaustestin. Voi olla, että sitten alkaa miestäkin jännittämään. Mä toivon, että malttaisin pitää raskausuutisen mahdollisimman pitkään suurimmalta yleisöltä piilossa, mutta toisaalta jo realistisena hölösuuna tiedostan, että voi olla etten vain pysty olemaan hiljaa. :D
Unelmoija89: Voi hyvin olla, että miehesi on jo nyt innoissaan. Miehet vaan osaa hyvin kätkeä sen. Tuo on alusta asti ollut innoissaan mukana. Omalla 33v miehellä tulee helposti kyynel, että varmasti kun meillä joskus mahdollisesti tärppää, niin itku siltä pääsee.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Kiitos heikkulin tsempistä. Toivotaan, että viiva tummenee parin viikon sisään.
Tuutikki13:n ja Kuumeilija91:n kanssa olen samoilla linjoilla, pelkään, että viiva katoaa... Kävin ostamassa apteekin testin ja ajattelin viikon verran odotella, ennen kuin testaan uudelleen. Siis jos maltan.
Tuutikki kyseli, kuinka miehet ovat ottaneet asian vastaan. Itsehän en ole vielä kertonut... *Uups!* Hän on ollut työmatkalla viikonlopun ja sopivaa hetkeä ei ole ollut. Haluaisin olla itse varmempi asiasta, ennen kuin kerron. Mutta tuttu tuo tunne, että mies ei innostu eikä ymmärrä. Esikoisen kanssa mies ymmärsi asian vasta, kun tunsi potkut. Kaipa tuo asia ottaa enemmän aikaa monilla miehillä. Lopputuloksena meillä kuitenkin oli, että mies taisi odottaa ja jännittää ensimmäisen vauvan syntymää enemmän kuin minä.
Täälä menossa kp 16/29 ja yk 8
huh joko tää on 8 kuukaus? No suhteen alussa mies oli sitä mieltä että hän ei lapsia hanki. Ajattelin sillon että niinpä niin tietäisit vaan... Ja joulukuusta asti ollut sitä mieltä että voi se vauva tulla kun on tullaksee. Ja nyt pari kk oviksen aikoihin halunnut peittoa heilutellakkin. Ja kysellytkin millonkohan vois tärpätä ja välillä mun masua silitellyt ja koittanut selvittää onks sielä kukaan.
Onko muiden miehissä ollut tälläsiä tapauksia jotka ensin ovat ilmoittaneet ettei lapsia halua mutta pienellä pehmityksellä haluavat kuitenkin -välittömästi- tietää kun ja toivottavasti jälkikasvu itsestään ilmoittelee?
Mulla mies vielä kesäkuun alussa sano että ei vielä (samana päivänä kun jätettiin pillerit), ollaan siis kummatkin 23v. Ja nyt se odottaa että sais vauvan käteen jo.
Tänään tein lauantain kp 24/28 haamun varmistukseksi vielä sen eilen ostamani cb digitalin ja huh mikä mielenrauha ja onnellinen olo kun näytti Raskaana 1-2. loppuviikosta neuvolaa varaamaan. :) Plussatuulia kaikille, täällä ollaan peukut pystyssä ! =)
Kuumeilija91 rv 3+5 <3
Paljon onnea plussanneet! Tein malttamattomana testin sunnuntai iltana ja näytti negaa :/ Oireita kuitenkin on ja viime yönä näin unta että synnytin pojan :D Yritän nyt malttaa vielä torstaihin kun kuuluisi menkkojen alkaa ja testailen sitten aamulla tällä kertaa :D tänään kp27/28
Johannanora91 tiedän mitä tunnet, mäkin viime viikolla malttamattomana jo testailin :D lauantaina sain sitten haamun. Mutta sehän ihan riippuu ihmisestä että kuinka paljon sitä raskaushormoonia erittyy. Esim. mä sain vahvan haamun kp 24/28, kaveri sanoi että sai siitä vielä haaleemman haamun kun sillä oli menkat 3 päivää myöhässä. Ihmeellisiä asioita :)
Hyppään minäkin mukaan. Aamulla plussa, näytti raskaana 1-2vk. Kotona hääräilee 5kk esikoislapsi, jonka jäljiltä kuukautiskierto on mitä sattuu, mutta laskujen mukaan huhtikuun alkuun menisi. :) Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan paljon plussia! :)
Moi, päivitin listaa. Toivottavasti ei kauheesti tullu virheitä. Mukavasti jo saatu muutama plussakin. Seuraavina päivinä meillä monella kuumeilijalla taas tämä odottaminen loppuu, toivottavasti saadaan paljon vielä plussia tälle kuulle. Itselläni on kierto ollut aika erikoinen, joten ei oo kauheen korkeet odotukset tän kk suhteen. Keskiviikkona sattuukin kontrolliaika gynelle.
28.7.2014
Kuumeilijat:
Ninna83 kp 25/28 yk?
Neppisnei kp 23/25-28 yk 4.
Zaron kp 22/26 yk 13.
Exile kp 4/30 Yk5.
Jck kp 23/24-31 yk 7.
Tuulianniina kp 24/27-28 yk 2.
Orchid87 kp 15/? Yk 2.
Mirkkuu kp 24/30 yk ?
Minja85 kp 14/29/31 yk 3.
Vauveli2 kp 14/26-33 yk 4.