Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtivauvat 2015

08.07.2014 |

Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)

Kommentit (328)

81/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tullaan mukaan. Tänään tuli clearblue testiin teksti pregnant 1-2. <3 Tänään kp 27/27. Tein kp 25 vielä negatiivisen testin ja eilen sitten tuli jo haamuviiva. Meillä yritetty 4 kiertoa joista kaksi Clomifenilla + Terolutilla. Minulla todettiin PCOS yksityisellä ja sain sitten Clomifenit ovulaatiota auttamaan ja näköjään tulosta on tullut. :> Terolutit määrättiin jo keväällä tk puolella kun kierto pillereiden lopettamisen jälkeen ei vielä vuodenkaan jälkeen ollut tasaantunut.

Paljon plussatuulia kaikille!

Tuutikki13 yk 4, rv 4+0 <3

82/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja la on 2.4 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuutikki13  !! :)

84/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIKS!

Tänään on toisesta ovulaatiopäivästä 14pv. On kyllä sellainen olo, että menkat alkaa. Kehoon kertynyt nestettä ja "hiki" haisee vereltä :P Ei oo ollut tässä vuoden aikana kertaakaan vielä näitä mun normaaleja menkkaoireita. Eli ehkä vihdoinkin alkaa vartalo olla normaalitilassa. Omituista jos vuosi meni siihen, että ollaan päästy eroon pillereistä. Mutta olen onnellinen <3

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

85/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovis ohitettu ja pari talletusta niille tienoille saatu. En ovista tosin testanut vaan ihan oman fiiliksen pohjalta menty. Ei kyllä vieläkään tule sitä "tunnetta" että tärppiä oltaisiin tähänkään kiertoon saatu. Nyt olisi kp 19/25-28 eli kyllä tässä vielä odotellakin saa. 

86/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt kp 20/26-27, eli jospa ens viikolla testailis. Oireita on ollut lähes koko ajan oviksesta lähtien. Ensin alkoi vihlaisut vatsan oikealla puolella, sitten poskien kuumotus. Eilisestä lähtien on rintoja jomottanut sivuilta, ekassa raskaudessa tämä oli eka oire :) Aamuisin on myös ollut pientä kuvotusta. Onneksi viikonloppu ollaan reissun päällä, niin saa muutakin ajateltavaa!

Mukavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille! :)

87/328 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Onnittelut plussanneille!

Liityn mukaan taas jälleen kerran uuteen ryhmään, tiputtuani marras-, joulu-, tammi-, helmi- ja maaliskuisista... Alkaa jo turhauttaa tämä kuukaudesta toiseen jatkuvan odottamisen ja pettymisen kierre..

Hieman taustaa... 24v. ekaa yrittämässä. Ehkäsy jätetty pois jo yli vuosi sitten, muutamassa kierrossa oon käyttäny ovistestejä ja siinä kp 17 paikkeilla yleensä ovis ollu. Kierrot onneksi melko tasaisia. Yhtään tärppiä ei ole ollu.

Nyt ois kp 15 eli kohta ovis, otin taas tähän kiertoon käyttöön ovistestit.. jos tämäki kierto päättyy menkkoihin, niin elokuussa ois tarkotus mennä tutkimuksiin.

Toivetta täynnä kp 15/30-32 yk 11

88/328 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ehkä taas hölmö kysymys, mutta voiko hedelmöittymisestä tulla jotain vatsaoireita? Mulla on vatsa löysällä jo kolmatta päivää :/ Ensin kouristeli kyljistä ja nyt lähinnä toi alavatsa kouristaa ja jotenkin kummallisesti tuonne alapäähän sattui eilen illalla :o Tai sitten se on jotain ihan muuta, mutta tuntuu oudolta vaan..

89/328 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli tänään aamulla pakko tehdä liuskaraskaustesti. Mutta negahan se oli. Oli arvattavissa, mutta... Käytiin eilen illalla vielä miehen kanssa kaupassa:D Kun en hätähousu jaksanut odottaa, että hu olisin päässyt kotiin. No eipä ole enää kauan aikaa siihen, että pääsee hoitoihin.

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

90/328 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulen mukaan! Liityn ensimmäistä kertaa tällaiseen ryhmään, ja meillä onkin miehen kanssa menossa virallisesti vasta yk 2. Ehkäisyssä ei olla oltu kauhean tarkkoja hetkeen ja lopetin pilleritkin jo kaksi ja puoli vuotta sitten. Parikymppisiä ollaa  molemmat ja ensimmäistä yrittämässä. Mikään kiire ei meillä tämän asia  kanssa ole, mutta olisin ikionnellinen jos raskautuisin. Nyt kp 11/28. Tsemppiä teille kaikille yritykseen! :)

Vierailija
91/328 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa heii! Ilokseni voin ilmoittaa että tänään tuli testiin haamu :) kp 24/28 yk 2 la 9.4.2015. Tärisen onnesta :D

92/328 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuumeilija91! :)

Onko sulla ollut vielä mitään muuta oireita kuin tuo vatsan vihlaisu?

93/328 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuumeilija91! :)) On kyllä kivaa kun muutkin alkavat plussia saamaan. Pääsee jakamaan näitä oireita. :D Minkälaisia oireita plussanneilla on? Minulla rinnat tulivat aroiksi joskus kp 23 ja siitä lähtien ovat olleet arat ja koko ajan vain pahenee, erityisesti nännialue on arka. Välillä tuntuu jo kuvotuksen tunnetta erityisesti ruokailun jälkeen. Lisäksi ollut menkkajomotuksen tuntuista kipua alavatsalla kp 26 lähtien. Hädissäni jo googlettelin että onko normaalia ja onneksi ovat ilmeisesti kiinnittymiskipuja. Tänään ei ole enää juuri oikeastaan jomotellut. :)

Tuutikki13 rv 4+2

Vierailija
94/328 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoskiitos :) en tiiä onko toi edes mikään haamu kun ei edes tarvi käännellä ka väännellä vaan ihan selkeesti se siinä näkyy :)

mulla ei oo pahemmin ollut muuta kun noi vatsatuntemukset (menkkamaista jonotusta, paineen tunnetta ja se yksi vihlaisu) nyt on kolmatta päivää oikee alavatsa herkkä että jos yskin tai nauran lujaa niin vihlasee.

vatsatuntemusten lisäksi suoraan sanottuna kaikki ärsyttää... :D rinnat ehkä vähän turvonneet mutta ei yhtään kipeet :)

95/328 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olen taustalla tämän kierron pudottuani maaliskuisista haaveilijoista. Täällä kuitenkin tulee käytyä harva se päivä lukemassa muiden kuulumisia, joten samalla voisin päivitellä omaa tilannetta. Ensinnäkin onnittelut kaikille plussanneille! :)

Meidän taustaa vähän, minä siis 30v. mies 38v. esikoista ollaan yritetty, minkäänlaista raskautumisen merkkiä ei ole ollut koko yrityksen aikana.. Kaikki pitäisi olla kummallakin ok. Yrityskerta taitaa jo olla 12.. Tässä kierrossa en ole jaksanut ovista tikutella, Gelee Royalit aloitin reilu viikko sitten (tuskin ehtivät tähän kiertoon vaikuttamaan) ja liikuntaa olen lisännyt. Talletuksia on tehty hyvin, tuntemusten mukaan sopivasti oviksen aikaan. Ei auta kuin odottaa..

Aurinkoista sunnuntaita!

Innu84 kp 16/~30, yk 12.

96/328 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Täältä siirryn mukaan, joskin lopetin pillerit vasta kaksi päivää sitten, joten tämä kierto on todennäköisesti ihan mitä sattuu :D cerazettea olen syönyt vasta puolisen vuotta, ennen sitä synnytyksestä mentiin keskeytetyllä, koska pillerit saa aikaan mussa epämiellyttäviä sivuoireita.. Meillä on ennestään tyttö 3v4kk ja nyt olisi haaveissa pikkukakkonen ♥ itselläni on ollu vauvakuumetta esikoisen synnyttyä, mutta se laimeni jossain vaiheessa ja nyt mies itse väläytteli valoa kakkoselle. Itse vielä painiskelen jos jonkunmoisten asioiden kanssa, mutta pääasiassa positiivisin mielin!

Onnea kaikille jo plussanneille ja sormet ristissä muille :)

heikkulin kp?/?

97/328 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus kierto Yk 5 Kp 3/30

Onnea plussanneet! :)

98/328 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello!

Tänne en vielä olekkaan kirjoitellut. Maaliskuisista pudottiin, erittäin todennäköisesti varhaisen keskenmenon myötä huhtikuisiin. Nyt taas painetta ja vihlontaa lisääntyvissä määrin. Lapsia on entuudestaan kaksi poikaa (11/09 9/11) ja haaveissa olisi pistää piste meidän lapsilukuun.  Yk siis 2  nyt menossa  20/ ? Yleensä ollut 28-29 (n. En oidän kovin tarkkaa kirjaa) mut viime kierto aloitti tiputtelut 21 ja varsinainen "vuoto" 25. Itse edelleen vähän ristiriitaisia tunteita käyn läpi, kun raskaudet ovat mulle fyysisesti olleen aika rankkoja, ja kuopuksella on refluksi joka ei enteile kovin helppja ekoja vuosia mikäli tälle tulevallakin se on. Toisaalta vauva kuume on kova ja mieskin tuntuu olevan tässä jotenkin enemmän mukana kuin aiemmilla kerroilla. Mutta eipä sitä voi olla vähän pelkäämättä että mihin sitä on päänsä pistämässä. Välillä sydämessä kuplii innosta ja onnesta kun jännäilee että joko nyt onnistuisi, välillä kuristaa kurkkua kun muistaa ne kamalimmat univelat ja nojatuolissa vietetyt yöt luopuksrn kanssa. 

Onnittelut plussaneille. Ja toivotaannpaljon plussia muillekkin.

99/328 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan! Ensimmäinen yritys menossa. Kolmatta päivää mahaa nipistellyt vasemmalta puolelta, varsinkin öisin. Kp 22/29

100/328 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös yks kuumeilija huhtikuulle. 

Itse olen 23 ja mies 30. Yhteis eloa reilut kolme vuotta. Pillerit jätettiin pois viime joulukuussa ja siitä asti "tulee kun tulee" fiiliksellä. Parit viime kierrokset ollaan yritetty tähdätä peti puuhat ihan ovikset seuduille mutta vielä ei ole tärpännyt. Nyt jos esikoinen halajais jo tulla ja toiveet täyttää olis la tulevan isin syntymäpäivänä laskureiden mukaan. 

Viime kierrosta olin jo aivan varma että esikoinen tekis tuloaan mutta niinpä ne erikoiset menkat alko ja kesti vain 2 päivää tavallisen 4 sijaa. Miehen mukaan sitä muka haluaa löytää just ne oireet raskautumiselle kun sitä niin kovin toivoo ja menkatkin muka vieraskoreet kun sukuloimassa oltiin...