Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Täällä alkaa jännittämään, tänään kp25/27-28. Huomenna ajattelin testata. Nyt ei suuremmin ole mitään oireita ollut. Eilen muutaman kerran vihlaisi alapäästä samalla tavoin kuin oviksen aikaan. Rinnat on aavistuksen hellät ja väsyttää. En kyllä ole yhtään luottavainen mihinkään plussatulokseen.
Meillä mies oli oviksen aikaan hyvinkin perillä, mikä aika kuukaudesta on, mutta ei nyt ole lähempänä loppukiertoa maininnut asiasta mitään.
Tänään sitten tuli tuomio kirjekuoressa. Elikkä me ei saada miehen kanssa lasta. 83% siittiöistä kuolleita, normaalisti 60% kuolleita. 8% liian hitaita, yhtään nopeaa ei ollut. Eli liikkuvuus 0%. Siittiöitä oli muutenkin liian vähän, normaaliraja on 15milj siittiötä ja meillä 1,8milj. Oon ollut niin varma, että mä olen meistä Se rajoittunut lapsen saamisessa. Ei mee kaikilla onnen lahjat tasan.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
Voi ei Asistente kovasti tsemppiä!! Voin vain kuvitella miltä susta tuntuu, on se niin väärin. Itellä alkanu hiipiä ajatus siitä, että mitä jos ei ikinä omaa lasta saakkaan ja se itkettää.
Aikasemmin keskusteltiin siitä miten miehet suhtautuu vauva-asiaan.
Meillä on alusta asti ollu selvää että molemmat haluaa, ite olen niin lapsirakas että olen aina tiennyt haluavani lapsia. Mies on hieman kömpelö lasten kanssa ja joskus tuntuu jopa että se vähän pelkää kun ei uskalla ottaa sukulaisten ja tuttavien lapsia kunnolla syliin. Ite sanoo syyksi, että hänen sylissä kaikki alkaa itkemään ja kerkeää sitten oman kanssa opetella :D
ON: Ovis plussa tuli lauantaina, mutta silloin jäi hyödyntämättä. Pe ja su sen sijaan heilui peitot, toivotaan että se riittäis. Nyt sitten vaan odottelua odottelua....
Toivetta täynnä kp 21/20-32 dpo 3 yk 11 (siis tänään 30.7.)
Heippa! Täällä ilmoittautuu myös kans yksi Plussannut. Eilen tein päivällä vahvan positiivisen testin, kp 30/31-32. Meillä ennestään esikoinen 1v11kk.
Esikoisella kesti reilu vuosi ennen kuin tärppäs ja esikoisen jälkeen ei oo ollu käytössä ehkäsyä, meiningillä tulee jos on tullakseen ja nyt tuli vahva viiva. <3 Onkin ollut jo tosi kova vauvakuume ja pelännyt että tuleeko lapsia enempää kun esikoisellakin kesti niin kauan ennen kuin tulin raskaaksi.
Nyt mietin että meniskö varhaisultrassa käymään ja varmistamaan että siellä todella on pikkuinen. Raskausoireita ei juuri vielä ole, tosin hengästyn helpommin ja väsyttää enempi ku normisti.
[quote author="asistente1escolar" time="29.07.2014 klo 22:17"]
Tänään sitten tuli tuomio kirjekuoressa. Elikkä me ei saada miehen kanssa lasta. 83% siittiöistä kuolleita, normaalisti 60% kuolleita. 8% liian hitaita, yhtään nopeaa ei ollut. Eli liikkuvuus 0%. Siittiöitä oli muutenkin liian vähän, normaaliraja on 15milj siittiötä ja meillä 1,8milj. Oon ollut niin varma, että mä olen meistä Se rajoittunut lapsen saamisessa. Ei mee kaikilla onnen lahjat tasan.
[/quote]
Voi ei, olen niin pahoillani! Kamalin mahdollinen tuomio :( Voimia!
ON: täällä odotellaan ovulaatiota, viimeksi se oli kp 14, mutta nyt on jo kp 15 ja munasarja ei ole ollut vielä melkein yhtään kipeä... Yleensä se on erittäin kipeä parin päivän ajan ennen ovulaatiota. Eilen vähän nipisteli, nyt ei sitäkään enää :( Ovulaatiotestit olleet negatiivisia.
Hormonihirviö kp 15/26-31 yk 2
Heippa kaikille, pitkästä aikaa! :) Olipas tapahtunut (luin pari sivua keskusteluista putkeen). Itse olen nauttinut ihanasta kesästä, mut totta kai nyt alkaa taas vauvakuume nousta kun nyt ovisaika meneillään :D yllätin itseni kuinka sitä on pari viikkoa oikeesti ollut ajatukset muualla. Mutta siis, kertokaas jos jollain on tällaisesta kokemusta eli onko näil ovulaatiotesteillä eroa miten varhaisesti mikäkin merkki näyttää?? Itse aina käyttänyt Clearbluen digitaalista (ihan vaan siks kun oon jäänyt koukkuun, miten ihanaa on nähdä se hymynaama) Mutta vaikka paketin kyljessä lukee et osoittaa kaksi hedelmällisintä päivää niin en tiedä... Tänään tuli meinaa hymynaama mut eilen jo alkoi nipistelyt vatsassa ja tänään vatsassa jo myllertää ihan tosissaan :D eli en usko et huomenna enää on. Kertokaas kokemuksia, kiitos!! Ei tartte yksin miettiä :)
16/29-31 yk3
Mä kokeilin edellisessä kierrossa (yk2) liuskatestejä, kertaakaan en saanut positiivista tulosta. Ovisen aikaan oli 2 päivää kamalat menkkamaiset kivut eli oviksen tunsin. Ja tässä sitä nyt ollaan rv 3+6 :) että en kyllä ite enään noiden ovistestien puoleen käänny. pitää vaan huolen että torvi on täynnä kokoajan viikkoa ennen ovista ja pari päivää sen jälkeen.
Tipuin taas. Taidan jättää palstan nyt joksikin aikaa. Tai ainakin tämän ketjun. Täällä kun tuntuu nyt olevan porukkaa, jotka jostain syystä osallistuvat vasta kun ovat jo plussanneet. Odottajillehan on oma palstansa. Ja joo, katkera olen ja just nyt en pysty iloitsemaan kenenkään muun onnesta. Silti se on vain pakko aloittaa yk kasi.
Voimia Asistente1escolar rankkojen uutisten keskellä.
Kiitos kaikille myötä elämisestä. Eniten käy mies sääliksi, kun on aina puhunut kuinka haluaa lapsia. Ja nyt sitten kertoa, että toivoa ei ole. Mies ei halua enää mennä edes sille yhdelle käynnille hormonipolille. En toki itsekään halua, että joudutaan molemmat syödä hormoneja ja sit jos raskaaksi tullaan, niin pelätä keskenmenoa. Hohhoijaa! Onneksi ollaan kuitenkin yhdessä ja rakastetaan toisiamme.
Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014
asistente1escolar, huonoja uutisia! Paljon voimia teille, onneksi tosissaan teillä on toisenne ♥
Täällä on kyllä paljon tullut plussia, josko olis tarttuvaa sorttia ;) Itsellä on meneillään kp3/25-30, joten aika käy pitkäksi.. Menkat vielä jatkuu, tosin iloitsen siitä, että alkoivat niin pian pillereitten lopettamisen jälkeen! Vielä ens viikolle pitäis jaksaa odottaa "tositoimiin" pääsyä .. Huoh, ja helle ei ainakaan auta asiaa :D
Muutaman päivän olen seuraillut tätä viestiketjua ja ajattelin josko minäkin sitten ilmoittautuisin mukaan huhtivauvasta haaveilemaan. Lähipiirilleni en halua vielä paljastaa, että yritämme lasta, mutta tuntuu että jonkun kanssa täytyy saada vaihtaa ajatuksia :)
Ensimmäistä olemme puuhaamassa, yk 1 ja kp 16/27-29. Maanantaina ovistesti näytti plussaa ja sänkytouhuja harjoitettiin sitten sen mukaan. Nyt pitäisi sitten malttaa odottaa, mutta hankalalta tuntuu, kun ei tiedä miten päin olisi. Vähän pelkään, että keksin raskausoireita omasta päästäni ja petyn sitten kovasti, jos ei tärppääkkään.
Onnittelut kaikille jo plussanneille, peukkuja niille, jotka tulosta vielä odottavat ja voimia niille, joilla haave on ottanut takapakkia.
Heippa kaikille, mahtuuko vielä yksi kuumeilija mukaan? Minäkin olen seuraillut jo hetken palstaa ja uskaltauduin nyt itsekin kirjoittamaan. Ennestään meillä on alle 2 vuotias tyttö ja nyt on menossa vasta ensimmäinen yrityskierto. Kuukautiset on olleet synnytyksen jälkeen vuoden ajan ja vasta viime kuukausien kierrot on olleet 25-28 välillä. Ekasta raskaudesta oireet tuli vasta viikkoja hedelmöityksen jälkeen, joten en osaa odottaa niitä tälläkään kerralla. Edellisellä kerralla tärppäsi neljännestä kierrosta, eli melko nopeasti. Tässä välissä ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä, joten sen suhteen tällä kerralla on parempi lähtökohta yritykselle.
Vähän järkyttävääkin: MIKS IHMEESSÄ haluan itseni taas siihen samaan liemeen, mistä esikoisen kanssa olen päässyt nyt eroon? Elämä on nyt melkoisen tasapainossa ja helpohkoa, miksi pistää taas kaikki sekaisin? Esikoisen vauva-aika oli haastava, mutta eihän sitä tiedä onko toisen kanssa samanlaista. Tuntuu, että haluaisin lapselle sisaruksen ja toinen yhtä mahtava tyyppi mahtuis meidän perheeseen. Välillä jännitän, että eihän se toinen voisi mitenkään olla yhtä ihana kuin tää eka. Ja en voi kuvitellakaan rakastavani ketään toista yhtä paljon kuin tätä ekaa. Toisaalta, pelkäsin jo ekaa odottaessani, että mitä jos en rakastakaan lasta. Nyt ne ajatukset tuntuu ihan hulluilta!
Haluaisin ehkä ikäeroa vähän isommaksi, mutta iän takia (37v) ollaan päätetty aloittaa yrittäminen jo nyt. Toisaalta jos nyt lähikuukausina tärppäisi, niin lapsista voisi olla toisilleen vielä ihan hyvin seuraa.
Kaikille onnea lähitulevaisuuteen! Tsempit yrittäjille ja onnittelut plussanneille!
(Mulle voi päivittää Kaziska, yk1, 19/22-31)
Ihanaa ! Mäkin odotin siitä asti kun liityin tähän kerhoon niin odottamaan että saan laittaa ne :) olin viime kierrosta ihan varma että tärppiä ei tullut, kun mies vähän turhautu kun tuli liian yrittämistä, niin talletusten teko oli vähän sellasta säätämistä sitten :/ Mutta näköjään hyvää tavaraa on miehellä, kun heti tärppäs :) Plussa tuli kp 24/28, että aika aikasin :P
En ole edes varma oliko mulla ekassa yrityskierrossa ovulaatiota kun ei ollut mitään oireita ja oli vasta jättäny pillerit pois. Viime ovulaatiossa oli kyllä ihan selkeet oireet :)
Eilen tuli sitten varattua neuvola ja varhaisultra, kummatkin on tasan 4 viikon päästä <3 En malta odottaa :)
Plussatuulia kamalasti kaikille =)
4+0
Heipähei!
Asistentelle ja miehelle jaksamista kurjien uutisten keskellä :(
Omaa napaa: Tänään kp 27/27-28? ja aamulla testasin puhtaan negan Davidin puikolla. Oiskohan siinä pitänyt jo näkyä edes jotain haamua jos raskaana olen? Onko järkeä testata toisen kerran vielä tänään vai vasta huomenna aamupissasta? Onko kukaan muu käyttäny noita Mammaksin David testejä? Millä yleensä testailette?
Clear bluen digitalia ajattelin kokeilla vasta sitten kun/jos plussa pärähtää :D
Tiedän monia tuttuja jolla ei oo vielä näkynyt mitään menkkojen alkamispäivänä. Yksikin kaveri sanoi että sai haaleemman haamun kun minä kun menkat olivat 3 päivää myöhässä. Mä sain taas tummemman kun se 4 päivää ennenkun piti alkaa. Kaikki on niin yksilöllistä. CB Digitalilla sain Raskaana 1-2 kp 27/28, sen teinkin vasta varman päälle kun ei viitti noita kalliita testejä ostaa ihan vaan testailemisen iloksi :)
Musta ne pregcheckin raskaustestiliuskat ont osi hyviä ! itellä pärähti justiinsa kyseisestä liuskasta plussa 4 päivää ennen.
Odota tuulianniina vielä pari päivää ja mikäli menkkoja ei näy niin tee uus :) pidän peukkuja pystyssä täällä :)
Okei, täällä tipahdettiin! Eipähän ainakaan tarvi tulevalla lomareissulla kärsiä mistään oireista ja saa syödö mitä haluaa! :) Siirryn sitten aikanaan ehkä vasta kesäkuisiin. Toivotaan paljon plussia! :)
Onko kellään muulla plussanneella menkkamaisia kipuja?