Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Ihanaa! Paljon onnea odotukseen Toivoa täynnä! :)
Ihanaa, Hurjasti onnea plussasta !! omaa odotellen ;)
Toivoa täynnä, jos saa vielä kysyä että mikä oli dpo kun plussasit :) odotitko menkkojen myöhästymistä?
No sitä mäkin ajattelin että voisin laskea, äh, en tiedä.. :D Oli vaan jotenki niin oudot menkat tällä kertaa. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä 4 vuoteen, kuparikierukka on otettu joitakin kuukausia sitten pois.
Ja toivoa täynnä: onnea paljon plussasta! :)
[quote author="asistente1escolar" time="16.07.2014 klo 20:27"]
^ Ovulaatiotesti ei aina ehdi näyttää ovulaatiota, toisilla ovulaation huippu kestää vain pienen hetken, niin sitä ei ehdi testi havaita, eli ei kannata huolestua jos ei bongaa ovulaatiota.
[/quote]
asistente1escolar mä vähän epäilen tuota samaa, kun nyt oon testaillut jo 4 päivää clearbluen digitestillä, enkä oo onnistunut bongaamaan ovista. Mutta tänä aamuna limat yms. tuntemukset olivat ja ovat selkeät. Aamulla testi näytti symbolia, jonka mukaan testi tulee tehdä uudestaan. Kun otin tikun pois paikoiltaan, siellä oli se kotrolliviiva ja vieressä haalea viiva. Eilen en testannut, koska se kuivakausi näytti jatkuvan, mutta yöllä kun kävin vessassa, huomasin runsaasti limaa ja aamulla sitä kirkasta limaa. Joten, mä luulen omalta osaltani, että tuo kommenttisi pitää paikkaansa.
Täällä menossa kp 14-15/26-29... Tähän asti ollu siis kuivakausi päällä. Jospa se tästä taas... ;)
Tietäisköhän joku nyt kun oli eilen vähän menkkamaista jomotusta, niin tänään tullut paksua vitivalkoista hajutonta valkovuotoa. Tää pisti miettimään koska yleensä tällasta ei ole :o tänään siis vissiin dpo 5 ja kp 20/28
Liitynpä seuraanne minäkin, tuolta maaliskuisten joukosta tippuneena. Ikää siis 33, mies vähän vanhempi ja ekaa tässä yritellään. Kierto on ollut jo vuosia 31-32päivää, mutta kappas kehveliä, kun yrittelyt aloiteltiin, niin kierto on heittänyt nyt pari viimeisintä kertaa tuonne 36-37 päivälle :o Viime kiertoon otin jo "poppaskonsteja" käyttöön, greippimehua ja geleitä päivittäin...niiden vaikutuksia odotellessa aloittelemme yk5.
Täällä on näköjään jo huhtivauvoja plussattu, kovasti onnea!! Ja kaikille nyt peukut pystyyn, että saadaan Suomen syntyvyystilastoihin ensi vuoden huhtikuulle oikein kunnon piikki! ;)
Nera kp1/36-37(?) yk5
p.s. Kierron alun kunniaksi aion kyllä nauttia sen lasillisen viiniä, jota en lauantaina uskaltanut ruuan kanssa ottaa :D
Liitytään nyt mukaan haaveilemaan huhtivauvasta viime hetkillä. Eli tällä hetkellä menossa kp 26/27. Tämä kierto on poikennut aikalailla aiemmista kierroista. Repäisykivut, jotka ovat mielestäni aiemmin alkaneet heti ovulaation jälkeen alkoivatkin vasta viikko ovulaation jälkeen, rintojen aristus niin ikään aina aiemmin alkanut n. viikko ovulaation jälkeen, nyt rinnat ovat kipuillet ja turvonneet vasta eilisestä lähtien. Kovin on myös etovaa oloa ollut tänään ja viikonloppuna sain raivarin aivan turhasta. Koska kierto on ollut normaalista poikkeava, hain aamulla toiveikkaana raskaustestin pitkästä aikaa, mutta ihan tyylipuhdas negahan se jälleen oli. :(
Tein listaa, niinkuin oli tapana tuolla maalisvauvoissa.
22.7.2014
Kuumeilijat:
Ninna83 kp 19/28 yk?
Neppisnei kp 17/25-28 yk 4.
Kuumeilija91 kp 20/28 yk?
Zaron kp 16/26 yk 13.
Exile kp 16/? Yk?
Jck kp 17/24-31 yk 7.
Asistente1Escolar 25/27-28 yk 13.
Tuulianniina kp 18/27-28 yk 2.
Orchid87 kp 9/? Yk 2.
Mirkkuu kp 18/30 yk ?
Minja85 kp 8/29/31 yk 3.
Vauveli2 kp 8/26-33 yk 4.
Hormonihirviö kp 7/26-31 yk 2.
Eve1984 kp 14/26-28 yk 2.
Johannanora91 kp 20/28 yk 2.
Tähtipölyä kp 8/26-29 yk 4.
Eitne kp 5/? Yk 2.
Janetteo kp 6/30-35 yk 2.
Jennat kp 16/30-35 yk 2.
Exile kp 28/30-35 yk 4.
Christinaa kp ?/? yk ?
Nera kp 1/36-37 yk 5.
Dreamer kp26/27 yk ?
Plussanneet:
Toivoa täynnä kp 28/28-31 yk 2.
Ihanaa kun tuli tää lista :) Mulla muuten yk 2, sen voi lisätä.
Kuumeilija91: dpo:sta en ole varman, sillä en testaillut ovulaatiota.. mutta kp oli 28/28, kun uskaltauduin tekemään ekan testin.. oireita oli kyllä jo viikkoa ennen.. mm. rinnat turvonneet ja arat, nipistystä ja paineen tuntua alavatsassa, väsymystä ja mielialojen vaihteluja.. plussa ei siis ollut yllätys, kun "tiesin" jo viikkoa aikaisemmin olevani raskaana :)
Mulla on muuten kp 22/28 ja yk 1, unohtu tuolla aiemmin mainita.
Jos lasketaan mukaan se kummallinen tuhrutteluvuoto, niin mulla on kiertopäivä 13/26-28. :) Kohta taas saa alkaa jännittämään että voi kumpa menkat ei alkais.. Mulla on myös ylipainoa sekä kilpirauhasen vajaatoimintaa, johon vielä haen oikeaa annosta ylläpitolääkitykseen. Oon alkanut miettimään ja murehtimaan että voiko nuo olla sellaisia juttuja, etten tule raskaaksi lainkaan/yrittäminen kestää kauan. Noh, sen näkee sitten vaan ajan kanssa miten käy.. :)
En ole juurikaan kenellekään kertonut, että olemme mieheni kanssa alkaneet lasta yrittämään. Vain pari ystävääni tietävät, tämä palsta on kyllä ollut kiva vertaistuki lukea kaikkea juttuja mitä itsekin mietiskelee :) Tuntuu kyllä siltä että oma äiti saattaa jo jotain aavistaa kun jatkuvasti kaupoissa hypistelee lastenvaatteita :D
Minäkin hyppään tänne teidän mukaan porinoimaan. Tänään kp23/28-30, yleensä pysynyt tuossa 28-29, mutta nyt toissa kierto oli 35pv ja viimeksi tuon 28. Nyt jo sunnuntaina ihmettelin et joko ne menkat alkaa kun alkoi tuhrua tulemaan niin että laitoin tamponin. No sen jälkeen ei sit ookkaan mitään tullut, tai no limoja lukuunottamatta.
Listaan voi lisätä siis että Hope2015 kp23/28-30 ja yrityskierrosta en nyt osaa oikein sanoa kun ehkäisyä ei oo käytetty sitten viime raskautumisen jälkeen. Kuopus 10kk 1viikko.
Millonhan tuota uskaltais testata, pitäis malttaa maanantaihin kyllä.
Tuun taas tänne jakamaan ajatuksiani (ihankun olisin koskaan pois lähtenyt xD) tänään dpo 6 menossa ja äsken kun venyttelin ( siis penkillä vedin vaan itteni suoraks) niin alavatsaa vihlasi :o tuli heti vaan mieleen että olisko...kiinnittymistä? :)
Hienosti vaihtui täällä yk 9 -> yk 10. Tänään siis kp 1/27.
Jos kierto on sama 27, niin yritys on edelleen huhtikuussa 2015 ;)
Täällä on menossa todella erikoinen kierto. En ymmärrä enää mitään ja laskut on nyt sekaisin. Yleensä niin säännöllinen kierto on tässä (ja viime) kuussa ollut kaikkea muuta kuin säännöllinen. Viime kuukausi oli ns. ensimmäinen yk, en laskenut sen kummemmin ovulaatiota, mutta luulen, että yritykset olisivat sattunee ov:n aikaan. Menkat kuitenkin alkoivat 26/28. Pelkällä tuhrulla menivät ohi 2-3 päivässä. Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta?? Tässä kuussa sitten on ollut oikeastaan aika kuivaa. Olen tikuttanut ovulaatiota, mutta en ole onnistunut bongaamaan. Yhtenä aamuna jätin tikuttamatta ja sinä päivänä oli yritystä miehen kanssa. Yöllä tuli sitten limat ja niitä kesti sen seuraavan aamupäivän. Nyt sitten ei olekaan mitään erikoista... Yritykset kuitenkin ovat jatkuneet joka toinen päivä, mutta enää en tikuta tälle kuulle. Tuskimpa tästä kuusta tarttuu... Miten teillä muilla? Kp 16/26-28
Heippa! Täällä tuli tänään plussa!! :) <3 toivottavasti tämä matkalainen pysyy mukana. En tiedä uskaltaako tässä vielä kovin innostua, kun viime raskaus meni kesken... Plussatuulia meille kaikille!! :) ainiin, LA on 1.4 :)