Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtivauvat 2015

08.07.2014 |

Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)

Kommentit (328)

241/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmoittamaan, että tiputtu TAAS.. :/ Yk13 siis edessä..

Onnittelut plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!

Innu84 kp1/~30, yk 13 :( 

242/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on dpo 5 ja tänään aamulla vihloi tosi kovaa kohtua yhdestä pienestä kohdasta! Vieläkin satunnaisia jomotteluja... Kiinnittyiköhän se? <3 Jotenkin on nyt hyvät fiilikset tästä :)

kp 25/34? yk 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaoksen kuningatterelle onnittelut minultakin (ja mahdollisille muille plussanneille, joita en välttämättä huomannut)! Kovasti hyvää onnea myös tippuneille seuraavaan kiertoon!

Kukkaistyttö88, minullakin kävi mielessä tuo, että huippu on mennyt niin nopeasti ohi, ettet ole sitä ehtinyt tikulle saamaan. Toinen vaihtoehto olisi tietenkin se, ettet tässä kierrossa ovuloisi ollenkaan. Todella turhauttava ajatus, joten ei mietitä sitä! Pidän kovasti peukkuja, että olet huomaamattasi jo ovuloinut tai että se on vasta edessäpäin.

Legolatar, en osaa sanoa tuohon janoisuuteen mitään. Itselläni sitä ei ole ollut ( kuten ei juuri mitään muitakaan oireita, ei sen puoleen XD), mutta toivotaan, että se vaikka kertoisi siitä, että kannat mukanasi pientä elämää. :) Milloin olet aikeissa testata? 

Metsäkonekuljettaja opiskelija, ehkä toinen osapuoli vielä muuttaa mielensä, kun saa jonkun aikaa miettiä asiaa. Millä mielellä itse olet? Mietitkö vielä sitä aiotko pitää lapsen? Haluaisin sanoa, että kaikki kääntyy vielä parhain päin, mutta enhän minä sitä tietenkään tiedä. Pääsääntöisesti asioilla on kuitenkin ollut taipumus järjestyä. 

Vielä omanapapäivitys: Kp 26/27-29 meneillään eli jännitys senkuin tiivistyy. Rinnat edelleen hieman turvoksissa, toisessa tuntunut ajottain pientä arkuutta. Muuten ei yhtään mitään, ellei lasketa mukaan ärtyisyyttä (jonka olen tulkinnut johtuvan suurimmaksi osaksi kuumuudesta) tai löysää vatsaa, joka on nyt ollut kiusana kolme neljä päivää. No, ensi viikolla viimeistään selviää.

244/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naiset!

Tässä päivitetty lista tälle päivälle

LEGOLATAR kp 30/28-30, yk 3

CHRISTINAA kp 18/28

EITNE kp 23/30-32

AIRI kp 26/27, yk 2 (km jälkeen)

HORMONIHIRVIÖ kp 25/26-31, yk 2

KUKKAISTYTTÖ88 kp20/? yk6, km:n jälkeen yk 2

LINA87  kp 26/27-29, yk 1

MINJA85 kp 26/29-3, yk3

VAUVELI2

EVE1984

TÄHTIPÖLYÄ

JANETTEO

JENNAT

NERA

DREAMER

HOPE2015

MJ91

CIAS

UNELMOIJA89

YOSSUKO

H84

KAROLIINA

NINNA83

Huhtivauvat plussaanneet:

KUUMEILIJA91 (siirtyi toukokuisiin)

TOIVOA TÄYNNÄ

TUUTIKKI13

VICTORINA

SAANAE

KIRSAMI

MIRKKUU

KAAOKSEN KUNINGATAR

METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA

245/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lina87: kiitos kannustuksesta, sitä tarvitaan mieltä rauhoittamaan :)Ajattelin testata maanantaina aamulla ClearBluen diginäyttöisellä raskaustestillä, kun kp 32/28-30. Saa tilanne vielä aikaa muhia ja jospa tulos olisi sitten jo tiedossa. Toivottavasti menkat pysyy poissa ja mahdollinen maha-asukki kyydissä! Tsemppiä myös sinulle jännäämiseen! Odotan innolla tilanteesi etenemistä :)

246/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua seuraili päätin minäkin viime hetkellä liittyä mukaan kp24/23-?.. kierto sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei varsinaisia oireita oo ollut. Hirveä jano koko ajan ja jännää pientä vihlontaaa vatsassa. En tiedä milloin uskaltaisi testata? Oviksenkin kuvittelin bonganneeni pari viikkoa sitten mutta ilman tikutusta joten siitäkään ei varmuutta oo.

Ei malttaisi odotella!

247/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINA87: Kiitoa kannustuksesta, sitä tarvitsen :)

Olen siis testannut ovista clearblue hymynaama digillä, jo kolme päivää näyttänyt kyllä selvää viivaa, mutta ei vaan anna sitä hymynaamaa. Voiko siis vieläkin olla tulossa, vai enkö saa sellaista huippua? Mutta jo kolme päivää haalea viiva?

248/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsäkonekuljettaja opiskelija kyllähän yh-äiti pystyy ihan hyvin tarjoamaan hyvän ja rakastavan perheen lapselle, jos siis sitä mietit :) onko sulla lähipiirissä ketään joka vois sua sitten tukea, jos tän lapsen päätät pitää? Niinkuin tyyliin vois kattoo pari tuntia lapsen perään et pääset tuulettuu ja näin, ettet itse pala loppuun.

Sitten, oli puhetta täällä näistä ovistesteistä. Ite ihmettelin just täs kierros et kun tunsin oviksen, ja pakkaus väittää näyttävänsä 2 hedelmällisintä päivää, et mun mielestä hymynaama tuli vasta sinä päivänä kun tuntemukset oli jo toooodella vahvat. Eli varmaan näyttää kumminkin sit aika myöhään sen hymynaaman :p en olis huolissani jos ette ole hymynaamaa saaneet siis voi ihan hyvin ovis kumminkin olla. Ainoo et se on tosi piristävää kun se hymynaama siihen paukahtaa mut ei niihin voi 100 % luottaa :)

249/328 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille!

Tässä lueskelin juuri muutaman sivun tätä palstaa, täällähän on tosi paljon uusia!! Mukava huomata, että moni on myös plussannut. Onnea! Tässä samaa itsekin mietin, joku olikin jo aikaisemmin kirjottanut, että tää palstahan on siis juurikin kuumeilijoille, ei odottajille. Moni on nyt tullut tänne uutena ilmoittamaan, että on plussannut. Plussanneillehan on nuo odottajien ryhmät. Vaikka eikai se nyt haittaakaan, mutta itse kuitenkin ehkä odottajana vaihtaisin mielelläni ajatuksia muiden odottajien kanssa. Niinkuin kuumeilijana kuumeilijoiden kanssa. Mutta mikäpäs siinä toisaalta, kyllähän tänne mahtuu. :)

Itse olen yhä edelleen kuumeilijana liikkeellä. Gyne käynti takana tässä kuussa ja varmistus sille, että kaikki on ok. Yk 2 siis oli tässä kuussa. Ja teille jotka mietitte myös noiden ov testien kanssa, niin itse en onnistunut tikuttamaan tässä kuussa Clearbluen digitestillä (7 vrk ajan), mutta gyne näki että ovulaatio oli kuitenkin tapahtunut. Joten myös niiden kanssa täytyy vaan osata ajoittaa...

Mut mä luulen, että tulen pitämään nyt taukoa tästä palstailusta. En asu Suomessa ja täällä keski-Euroopassa on lomakausi kuumimmillaan, joten mekin suuntaamme Sardinian lämpöön. Toivottavasti tämän loman aikana onnistaa. ;)

Mukavaa kesän jatkoa kaikille ja toivotaan paljon plussatuulia kaikille! -Eve1984 kp 3/28 yk3.

250/328 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi listaus tälle päivälle! Kuinka naiset pärjäilette? Toivotaan paljon lisää plussia! :)

LEGOLATAR kp 31/30, yk 3

AIRI kp 27/27, yk 2

LINA87  kp 27/27-29, yk 1

MINJA85 kp 27/29-3, yk3

HORMONIHIRVIÖ kp 26/26-31, yk 2

MAIJULIS kp 25/23..?

JANETTEO kp 25/34, yk 2

EITNE kp 24/30-32

KUKKAISTYTTÖ88 kp21/? yk6/yk2

CHRISTINAA kp 19/28

VAUVELI2

TÄHTIPÖLYÄ

JENNAT

NERA

DREAMER

HOPE2015

MJ91

UNELMOIJA89

YOSSUKO

H84

KAROLIINA

NINNA83

Huhtivauvat plussaanneet:

TOIVOA TÄYNNÄ

TUUTIKKI13

VICTORINA

SAANAE

KIRSAMI

MIRKKUU

KAAOKSEN KUNINGATAR

251/328 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään KP21 ja hymynaama ovistestiin! :)

252/328 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi laittaa maanantaille et kp10/29 (22-31) 

Mahassa on ollut juilintaa liekkö ovis sit ollut tai tulossa; mutta melkein joka päivä on laitettu simpat matkaan joten yritystä ainakin on :)

253/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cb diginäyttöinen testi oli negatiivinen. Jännään siis edelleen alkaako menkat jossain vaiheessa vai testaanko loppuviikosta uudelleen. Tänään siis kp 32/30. Onko teillä kokemusta tuosta digitestistä?

Ja onpa paljon kiertonsa viimeisillä päivillä olevia listassa. Plussatuulia kaikille testailuihin!

254/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp1 eli tipuin. Ei tosin tullut yllätyksenä tai järkytyksenä ku mitään oireita ei ollut. Toukokuun vauvasta haaveilemaan siis! :)

255/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEGOLATAR: Mä olen ainakin tuota digitestiä käyttänyt. Olen kyllä ensin testannut halvemmilla, ja sitten kun olen saanut plussan (no kerran siis, joka meni kesken) halpistestiin, niin tein tuon digin. Se on helppo ja selkeä :) On kyllä aika herkkä, mutta testaa uudestaan muutaman päivän päästä :)

256/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussattiin aamulla kp 28/26-28 yk4 cb:n digitestillä,jeeeeee!!! Toivotaan lisää plussia piinailijoille! Siirryn tuonne odotus puolelle ja toivottavasti pysyn siellä :)

257/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tipahdettiin myös :/

Eilen illasta alkoi tulla rusehtavaa tuhrua ja vatsaa ja alaselkää jomottaa. Aamuun mennessä oli tuhru muuttunut oikeaksi vuodoksi. Ei sinänsä mikään yllätys, kun ei raskausoireitakaan ollut missään vaiheessa, mutta silti olen vähän pettynyt.

Siirryn tästä haaveilemaan toukokuun vauvasta. Käyn silti vielä vilkuilemassa täällä miten lopuilla piinailijoilla menee. Toivottavasti teillä on parempi onni kuin minulla.

258/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp26/23-? Yhden negatiivisen ehdin tehdä sunnuntaina. Nyt jännittää. Merkkejä kuukautisista ei ole ollut. Jännää menkkamaista kipu "kohtausta" ollut parina päivänä, menny max. 10 minuutissa ohi.. malttaisi nyt odottaa loppuviikkoon seuraavan testauksen kanssa..

Plussatuulia! 

259/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän listaus. Järjestys kp:n mukaan laskevasti :)

YOSSUKO kp 35/32-36, yk 7

LEGOLATAR kp 32/30, yk 3

AIRI kp 28/27, yk 2

MINJA85 kp 28/29-3, yk3

HORMONIHIRVIÖ kp 27/26-31, yk 2

MAIJULIS kp 26/23..?

JANETTEO kp 26/34, yk 2

EITNE kp 25/30-32

KUKKAISTYTTÖ88 kp22/? yk6/yk2

CHRISTINAA kp 20/28

VAUVELI2

JENNAT

NERA

DREAMER

HOPE2015 kp 10/29

UNELMOIJA89

H84

KAROLIINA

NINNA83

Huhtivauvat plussaanneet:

TOIVOA TÄYNNÄ

TUUTIKKI13

VICTORINA

SAANAE

KIRSAMI

MIRKKUU

KAAOKSEN KUNINGATAR

TÄHTIPÖLYÄ

Onnea plussista ja tsemppiä kaikille tulevaan! :)

260/328 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on väsyttänyt ihan hirveästi kaksi viime päivää, vaikka olen nukkunut 9-10 h yössä. Lauantain kovien vihlaisujen (dpo 5) jälkeen olen melko varma että sitä tämä on... :) Nyt siis kp 27/34. En millään malttaisi odottaa testaamista!!!