Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Täällä ne menkat sitten alkoi..yk 3 lähtee käyntiin, toivottavasti paremmalla onnella. Tsemppiä!
Hormonihirviö: Ihania uutisia sinulla!! Hehkutahan viivojen vahvistumisia, jookos? :)
maijulis: onnea uuteen kiertoon :) sehän olisi sitten toukovauva :)
H84 joko sulle on selvinnyt jotain?
Tämän päivän lista. Paljon on hienoja haamuja ja plussia tullut! Mikä on jännääjien tilanne? Osalla on jo ihan ylijännää :D
YOSSUKO kp 41/32-36, yk 7
H84 kp 38
LEGOLATAR kp 38/30, yk 3
AIRI kp 34/27, yk 2
JANETTEO kp 32/34, yk 2
EITNE kp 31/30-32
KUKKAISTYTTÖ88 kp28/? yk6/yk2
CHRISTINAA kp 26/28
JENNAT
NERA
DREAMER
UNELMOIJA89
NINNA83
Huhtivauvat plussaanneet:
TOIVOA TÄYNNÄ
TUUTIKKI13
VICTORINA
SAANAE
KIRSAMI
MIRKKUU
KAAOKSEN KUNINGATAR
METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA
TÄHTIPÖLYÄ
TERRA15
VAUVELI2
MINJA85
KAROLIINA
HORMONIHIRVIÖ
Täällä alkoivatkin menkat. En tiedä oliko keskenmeno vai mikä, mutta masentaa.
No eikä! Olen harmissani sun kanssa Hormonihirviö! :(
Hormonihirviö: Voi harmi! Mulla oli talvella ihan samanlainen. Varhanen keskenmeno tai kemiallinen? Ehti jo vähän iloitakin, mut sit alko kuitenkii vuoto... :( Teillä kuitenkin yk2 vasta tämä ja jotain tapahtui jo! Peukut pystyyn seuraavalle kierroselle!
Kp 39. Mitä tää nyt on? Herkkä David testiliuska negatiivinen. Pitänee käydä ostamassa jonkin muun merkkinen testi. Miten teillä muilla menee? Listan mukaan muutama muukin on yliajalla jännäämässä..
Legolatar: Ei oo edelleenkään mitään tapahtunut. Perjantaina multa tuli joku todella ällöttävä hyytelöläjä paperiin, kun kävin vessassa. :O Ajattelin tänään hakea testin taas, kun en ole testaillut vähään aikaan. Veikkaan, että olisikohan tässä vain kierto tosi sekaisin?
H84: Jospa kierto ei olisi sekaisin vaan syyllinen löytyisi siitä sun testistä :) ilmoittelehan miten kävi! Ajattelin itse testata muutaman päivän päästä uudelleen, kun tänään oli tosiaan negatiivinen tulos.. Tsemppiä sulle testailuun! :)
LEGOLATAR: Plussaonnea! Mullakin kesti ennen kuin sain edes haamun :) Tuo raskaus meni siis kesken, mutta ei kyllä liittynyt myöhäiseen plussaamiseen mitenkään. Ilmoittele!
Apuaa tänään kp 28/28... Ei vielä ainakaan menkkoja tai mitään merkkiä niistä. Nyt jännittää! Kerroinkin jo aiemmin siitä kun lämpö huitelee 36.7 asteessa, vaikka yleensä on n. 35.5 aina, niin nyt se on ollut jo monen päivän ajan 36.2-36.7! Saapa nähdä josko ois tärpänny vai joutuuko pettymään, kun odotukset on niin korkealla.
Mites muilla? :)
Tämän päivän listaus. Nyt mennään jo hurjissa kp lukemissa!! :) Plussaonnea naiset!!
YOSSUKO kp 43/32-36, yk 7
H84 kp 40
LEGOLATAR kp 40/30, yk 3
AIRI kp 36/27, yk 2
JANETTEO kp 34/34, yk 2
EITNE kp 33/30-32
KUKKAISTYTTÖ88 kp 30/? yk6/yk2
CHRISTINAA kp 28/28
JENNAT
NERA
DREAMER
UNELMOIJA89
NINNA83
Huhtivauvat plussaanneet:
TOIVOA TÄYNNÄ
TUUTIKKI13
VICTORINA
SAANAE
KIRSAMI
MIRKKUU
KAAOKSEN KUNINGATAR
METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA
TÄHTIPÖLYÄ
TERRA15
VAUVELI2
MINJA85
KAROLIINA
Kukkaistyttö88: Kiitos! Ikinä ennen ei ole kierto näin pitkäksi venynyt ja se on ollut säännöllinen. Nyt rinnat ovat kasvaneet, mutta ei niihin satu. Eilen säikähdin, että menkat alkaa, mutta housuun lurahti vain valkovuotoa. Mieli on heitellyt itkuherkästä raivoherkkään, mutta se johtunee vain yleensä mun elämäntilanteesta sekä tästä jännittämisestä. Toivon tosi tosi tosi paljon, että tämä tästä plussaksi muuttuu! Väkisinkin olen alkanut jo siihen ajatukseen sopeutua, että kuukautisten poisjäämisestä voisi vauva olla seurauksena :)
Onnea testailuun myös itsellesi! Millaiselta tilanne nyt sinulla näyttää? :)
Christinaa: Sun oireet kuulostaa ainakin lupaavilta! Teitkö jo testin? :)
Liityn joukkoon odottavaan reilu 2 viikkoa sitten plussanneena :)) olen 29 vuotias uusioperheen äiti, omia lapsia ennestään yksi 7 vuotias ja miehellä toinen samanikäinen. Tänä aamuna käytiin varhaisultrassa ja nyt on pikkuhiljaa ehkä uskottava että sisälläni kasvaa uusi elämänalku! Sykkeet näkyi selvästi ja pikkuinen on oikeassa paikassa, nyt toivotaan että pysyy mukana.. Seuranta ultra 3 viikon päästä, jolloin pystytään tarkemmin määrittelemään laskettua aikaa, epäili viikoiksi nyt 6+. Toukokuussa keskenmenon kokeneena emme ole oikein uskaltaneet vielä pelkän raskaustestin plussan jälkeen iloita, nyt saan ehkä ujosti jo hymyillä...? Tiedän kyllä että vielä kriittiset viikot menossa, mutta eikös sykkeen löytyminen jo hiukan vähennä keskenmenon riskiä?
Täällä olisi yksi plussannut joka nyt liittyisi uutena joukkoon/keskusteluun.Laskureiden mukaan mentäisiin 7viikolla ja ensi viikolla olisi ensimmäinen neuvola =)
LEGOLATAR: KP22 oli siis ovis, nyt KP30 menossa, kai mä voin ensi viikon maanantaina testata, koska sillon olis 14 päivää mennyt oviksesta? Mulla kun ei mitään tietoa kierron pituudesta :) Jos siis ei siihen mennessä menkat vaan ala!
Heippa kaikille! Ja Isot onnittelut plussaneille! :)
Itse vielä jännään täällä. Aamun testi nega vaikka olin tihrustavani toiveekkaana haamujen haamun, mutta uskottava se on negaksi. Perjantaista käynnistyi jo menkkamaiset vihlonnat, mutta mitään ei ole vielä näkynyt.
Rinnat ovat turvonneet ja hivenen arat, verisuonet kuultavat ihon alta...
Lievää pahoinvointia...
Viime viikolla huomasin saaneeni hiivatulehduksen jota en rehellisesti muista saaneeni aikaisemmin, meni onneksi ohi kun hain lääkkeen apteekista.
Ärsyttävää kun menkka oireet ovat niin samanlaisia raskausoireiden kanssa :) Testailen viimeistään perjantaina uudestaan jos menkkoja ei kuulu.
Täällä testattiin tänään hyvin hyvin haalea haamuviiva. Oireita on kyllä ollut kivasti, toivotaan että se siitä vahvistuu.
kp 32/34 yk 2