Huhtivauvat 2015
Aloitanpas sitten tämmöisen :) Vasta kp5/28 meneillään mutta kun ei malttas odottaa... niin kovasti vauva haaveissa :)
Kommentit (328)
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille. Itsellä oli eilen dpo 13 ja tähän asti kuukautiset ovat alkaneet aina tuolloin, mutta raskaustestiä en ole vielä tehnyt. Josko se tämä 4. yrityskerta olisi sitten tuottanut toivotun tuloksen. Testin teen varmaankin torstaina aamulla, mikäli kuukautiset eivät ole alkaneet ennen sitä. Jännää, mutta en uskalla vielä toivoa liikoja. :) Vauveli 2 kp 29, yk4.
Tämän päivän listaus. Tummennettuna ne joiden kp on täysi/yli.
YOSSUKO kp 36/32-36, yk 7
LEGOLATAR kp 33/30, yk 3
AIRI kp 29/27, yk 2
MINJA85 kp 29/29-30, yk3
VAUVELI2 kp 29/28, yk4
HORMONIHIRVIÖ kp 28/26-31, yk 2
MAIJULIS kp 27/23..?
JANETTEO kp 27/34, yk 2
EITNE kp 26/30-32
KUKKAISTYTTÖ88 kp23/? yk6/yk2
CHRISTINAA kp 21/28
HOPE2015 kp 10/29
JENNAT
NERA
DREAMER
UNELMOIJA89
H84
KAROLIINA
NINNA83
Huhtivauvat plussaanneet:
TOIVOA TÄYNNÄ
TUUTIKKI13
VICTORINA
SAANAE
KIRSAMI
MIRKKUU
KAAOKSEN KUNINGATAR
METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA
TÄHTIPÖLYÄ
TERRA15
Tilasin muutaman r-testin Raskauskeijun nettisivuilta. Ennen en ole sieltä tilannut mitään joten saa nähdä kuinka palvelu pelaa :)
Menkat eivät ole vielä(kään) alkaneet vaikka kp 33/30. Se ei välttämättä vielä tarkoita mitään (r-testien mukaan ainakaan), koska joskus kierto on saattanut venähtää muutamalla päivällä pidemmäksi. Mitään järkeviä oireita puolesta tai vastaan ei ole viime päivinä ollut. En osaa arvella mikä lopputulos tässä yk:ssa tulee olemaan. Jossain vaiheessa ajattelin, että asia olisi selvä ja olen raskaana, koska oireet (jotka olivat konkreettisia eikä kuviteltavissa) viittasivat siihen vahvasti. Nyt en tiedä. Muutaman päivän sisällä viimeistään asia selvinnee. Jospa mukavalla tavalla :) Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville ja omissa jännäyksissä painiville!
Jännää, laitoin tänään aamupuuron sekaan öljyä kuten aina... Mutta sitten alkoi öljyn haju ällöttää enkä pystynyt syömään! Ja toissapäivänäkin, kun mies paistoi meille pihvit, paistorasvan haju aiheutti etomista...
Kp 29/34 yk 2
Lupaavalta kuulostaa hormonihirviö. :) En malttanutkaan huomisaamuun, vaan tein testin jo tänään aamulla. Clearblue Digital näytti 2-3 viikkoa raskaana, joten siirryn ihmeissäni tuonne raskausosioon. Paljon tsemppiä kaikille vielä piinaileville. Oireista sen verran, että ruokahalu on ollut valtava. :D
Kp 28/23-?.. tänään tein testin ja negatiivinen se oli. Menkoista ei edelleenkään merkkejä.. viikon päästä sitte uusi testaus jos menkkoja ei ala kuulumaan. Ja niin tietysti toivotaan :)
Onnea paljon teille plussanneille, mahtavaa! :)
Kuulunkohan itse edes tänne Huhtivauvoihin, kun kp22 vasta oli ovis?
Helppikää siskot... Ovis tosiaan oli maanantaina, mutta vatsakivut vaan jatkuu. Ei satu kovasti, mutta koko ajan, tuntuu vähän kuin olisi koko ajan nälkä! Onko nää vieläkin oviskipuja?
Vauveli2 Onnea! Piti oikein täällä käydä kurkkaamassa josko oisit plussannut, kun samassa tilanteessa oltiin! Huippua :D
Ihana juttu Vauveli2 !!! Onnea! Lisää vaan plussia! :)
Hormonihirviö, jospa sun öklöttävä olo olisi Juuri Sitä öklötystä :)
kukkaistyttö88, en osaa arvella oviskivuista mitään kun itselläni ovis ei anna mitään merkkejä itsestään. Jospa joku muu tietää sanoa :) ja huhtivauvoissa voi aivan hyvin fiilisitellä vaikkei tämä kierto huhtivauvaan täsmäisikään :)
Jännittäää! Nyt siis menossa kp 22/28 ja muutaman päivän sisällä tuntunu kunnon vihlasuja masussa... Tänään myös kuumemittari näytti 36.7 vaikka mun normilämpö on n. 35.5 AINA. Oloki vähän lämpöinen. Toivotaan parasta!
Ja tuhannesti onnea plussanneille! :)
Onnea plussanneille!!
Nyt 31/29-31 ja aamulla tuli haamu!!! :D Iiik. Huomenna aamulla uusiks ja parasta toivoen :)
Täälläkin on ollut ovulaatiosta asti korkeat lämpötilat... Tänäänkin 37,0 vaikka normaalisti 36,4. Normaalisti mulla on 37 asteessa jo tosi kipeä olo :D
Tänään mulla oli koko aamun ajan menkkakipuja, olin jo varma että ne alkaakin... Mutta ohi meni! Kohdun venymistä?? Ja välillä vähän vihloo sitä kohtaa mihin ilmeisesti kiinnittyminen tapahtui (?). Hitsi kun jännittää :D Nyt jos en ole raskaana tämän kaiken jälkeen, iskee kyllä masennus...
Kp 30/34 yk 2
Täällä menossa 26/24-40.
Haalea plussa tuli raskaustestiin! Voiivoiii voikun olisi tärpännyt.
En tiedä onko mielen tekosia, mutta rinnat aristavat ja töissä pyörrytti tänään tosi paljon. Tässä kierrossa olen kylläkin syönyt Letrozol + Pregyl + Terolut valmisteita, voivat varmasti nämäkin aiheuttaa oireita. Ovulaatio tapahtunut kp 13-14, kun Pregnylin pistin eli nyt kierron tulisi kaiken järjen mukaan olla se tavallinen 28. Täällä vauvasta haaveiltu kohta puolitoista vuotta. Syyskuussa olisi aika lapsettomuustutkimuksiin, voi kun ei tarvitsisi nyt mennäkään. :) Voi kun se viiva tuosta voimistuisi. Eikä ole Pregnylin vaikutustakaan kun tein varmistukseksi ngatiivisen testin 10pv pistämisen jälkeen. Pregnyl on hcg-hormoni valmiste joka reagoi ovulaatio -ja raskaustestiin.
Täällä on kp36, eikä vieläkään mitään. Nyt on tosin mahassa sellainen olo, että menkat saattaa alkaa huomenna. Vissiin kierto jokseenkin sekaisin.
Täällä on tehty päiväpäivältä vahvempia viivoja! "Normaaleissa" olosuhteissa varmasti luettaisiin jo positiiviseksi. Voi kun nyt olisi meidän vuoro!
Karoliina: Peukut ja varpaat pystyssä plussan vahvistumisen puolesta! Hyvältä ainakin kuulostaa kun vahventuu! :) Ilmoittelehan miten etenee, jännää!
H84: Ihan sama tilanne minullakin!!!! Kp 36, mutta ei selkeitä oireita mihinkään liittyen. Tein nyt iltapäivällä testin ja oli nega. Yk 1 mun kierto oli 38 päivää todella todella todella poikkeuksellisesti (mistä lie syystä?), että katsellaan nyt onko tämä nyt sama juttu. Googlettelin kyllä jo tietoa myöhään plussanneista...... Outo tilanne.
Tämän päivän listaus. Tummennettuna ne joiden kp on täysi/yli. Onneksi olkoon uusille plussille! :)
YOSSUKO kp 39/32-36, yk 7
H84 kp 36
LEGOLATAR kp 36/30, yk 3
AIRI kp 32/27, yk 2
HORMONIHIRVIÖ kp 31/26-31, yk 2
MAIJULIS kp 30/23..?
JANETTEO kp 30/34, yk 2
EITNE kp 29/30-32
KUKKAISTYTTÖ88 kp26/? yk6/yk2
CHRISTINAA kp 24/28
JENNAT
NERA
DREAMER
UNELMOIJA89
NINNA83
Huhtivauvat plussaanneet:
TOIVOA TÄYNNÄ
TUUTIKKI13
VICTORINA
SAANAE
KIRSAMI
MIRKKUU
KAAOKSEN KUNINGATAR
METSÄKONEKULJETTAJA OPISKELIJA
TÄHTIPÖLYÄ
TERRA15
VAUVELI2
MINJA85
KAROLIINA
Täällä ollaan ClearBluen todistamana "Raskaana 1-2viikkoa"! En voi uskoa tätä! Raskausviikkoina 3+6.
Vihdoinkin oli meidän vuoro, yli vuoden odotuksen jälkeen. Siirryn tuonne odottajien puolelle ja toivottavasti siellä pysytään loppuun asti. Tsemppiä kaikille, jotka eivät vielä ole plussanneet! :)
Ekaa kertaa täällä kirjoittelen. Häät olivat päivä ennen ovista ja hääyönä tais ihme käydä. Eka oikea yritys. Vähän väliä on vauvakuume oireillut, mutta nyt olen hämmentynyt kuitenkin. Testin tein kun yli 2 päivää oli menkat myöhässä ja haalea viiva sieltä tuli. Kirjastossa olin lainannut jonku "odottajan oppaan" jo aiemmin. Mies on innoissaan ja koko talon remontti etenee. Tänään rv 5+2. Ikävä virtsatieinfektiokierre on ollut ja taas on antibiootti Nitrofur-C käytössä.
Rinnat on arat ja kasvaneet (jee) ja iltaisin maha näyttää siltä, ku ois jo puolessavälissä raskautta. 27-vuotta täytin eilen :)
Mieheni kanssa ei olla vielä kerrottu kellekkään (paitsi terveyskeskus ja neuvola tietenkin), mutta vakuutusneuvoja kävi tänään juttelemassa ja olin jostain syystä niin itkuinen, et pakko oli kertoa selvennykseksi oudolle käytökselle :') Aika noloa, jotenkin vain tuntui niin hankalalta alkaa selittää esim et kyl mä olen ratsastellu ennen, mut en varmaan hetkeen jnejne.. Kaikki on niin muutoksessa.